SIcario Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Takk for tips uansett! 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Noen som har tips til brune høst/vintersko i skinn? De trenger ikke være så veldig varme, men må tåle litt slaps og lignende. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive stilen min, men det er ikke langt unna hva som er beskrevet her. Prismessig vil jeg helst ikke så langt over 1 500, og om de finnes i norske nettbutikker hadde det vært supert. Endret 8. september 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Et par chuckas er jo et naturlig valg. Sjekk ut Loake, Herring eller Meermin. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Takker for svar. Mulig å få kjøpt i Norge? Sist jeg bestilte fra Herring var det så mye tull (stort sett fra DHL sin side) at jeg vet ikke om jeg gidder det en gang til. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Man får Loake chuckas litt rundt omkring i Norge, ja. Både Grendesen skotøymagasin, Agnar Hagen og Asbjørn Dagestad har et visst utvalg av Loake, men det er jo ikke billig. Ellers har vel Brandos eller Footway noe. Det beste er imidlertid å betstille på nett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Takker for svar. Mulig å få kjøpt i Norge? Sist jeg bestilte fra Herring var det så mye tull (stort sett fra DHL sin side) at jeg vet ikke om jeg gidder det en gang til. Det er det helt sikkert, men Herring Shoes kan fikse levering via tilsvarende posten her i Norge. (Tror man må skrive det i kommentarfeltet på bestilling eller noe slikt...) Hva tenker dere her ellers om støvler? Jeg har skydd det som pesten i evigheter men har vel nå innsett at det er fornuftig å ha til høstværet i Bergen. Jeg har hvertfall ikke likt utseendet noe særlig. XXL har noen fra Tretorn på tilbud til 299 - http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Gummist%C3%B8vler/tretorn-Classic%2C-gummist%C3%B8vel-unisex/p/1046050_1_Style. Endret 8. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har et par fra Hunter som jeg er superfornøyd med, bestilte fra Mr. Porter. Det er jo så klart ikke det peneste man kan gå med, men når jeg våkner om morgen og ser at det høljer ned utenfor og jeg vet at jeg må gå 20 minutter til skolen, da tar jeg på meg gummistøvler, uansett hvor dumt det ser ut. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ble tilbudt noen sånne av en som hadde kjøpt feil størrelse: http://www.baselondon.com/product/PG01241/GEAR+BURNISHED+TAN Noen som vet om det er gode sko? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 De var griseharry! 3 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Ja, det var noe med dem. Derfor jeg tenkte jeg skulle høre her. Men hvorfor akkurat "harry"? Endret 8. september 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Stygge er også et begrep for de. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Det er det helt sikkert, men Herring Shoes kan fikse levering via tilsvarende posten her i Norge. (Tror man må skrive det i kommentarfeltet på bestilling eller noe slikt...) Hva tenker dere her ellers om støvler? Jeg har skydd det som pesten i evigheter men har vel nå innsett at det er fornuftig å ha til høstværet i Bergen. Jeg har hvertfall ikke likt utseendet noe særlig. XXL har noen fra Tretorn på tilbud til 299 - http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Gummist%C3%B8vler/tretorn-Classic%2C-gummist%C3%B8vel-unisex/p/1046050_1_Style. Ettersom jeg ikke kommer til å bruke vanlige støvler til hverdags uansett vær, har jeg vurdert et par Duck Boots fra LL Bean til de verste dagene. Spørs det bare om jeg faktisk kommer til å bruke de, da. Endret 10. september 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Duck Boots er styggkule, men i mine øyne er de ikke verdt 500 - 700,- mer enn et kurant par gummistøvler fra Tretorn. Spesielt ikke når man relativt sjeldent trenger helt vanntette sko. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vurderer meg et par duck boots nå. Føler de er mer anvendelige enn et par gummistøvler. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har duck boots på hytten. Kjempedigg, skulle gjerne hatt det i byen og, men det holder som regel med et vanlig par gummistøvler i Bergen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 hallais Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er det helt sikkert, men Herring Shoes kan fikse levering via tilsvarende posten her i Norge. (Tror man må skrive det i kommentarfeltet på bestilling eller noe slikt...) Er det noen som har fått til dette? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er fult mulig så lenge de sender med Royal Mail og ikke UPS eller DHL. Problemet er at maksvekt for forsendelser med Royal Mail er på 2 kg. (Tror jeg det er). Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Skal ha nye chukkas, men greier ikke bestemme meg, HVILKE er finest? Church Sahara Loake Pimlico Loake Kempton Herring Gosforth II (samme som Kempton, bare mørkere) Endret 11. september 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skal ha nye chukkas, men greier ikke bestemme meg, HVILKE er finest? Church Sahara Loake Pimlico Loake Kempton Herring Gosforth II (samme som Kempton, bare mørkere) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå