multisync Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Buttero hadde ikke noe som var monochrome, og Wings + Horns hadde stygg glidelås på siden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 De har sko i en farge, men sålen er alltid hvit. Men når du sier monochrome, mener du da helt ensfarget? Isåfall kan du sjekke Common Projects. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Gråskala fra svart til hvit. Buttero hadde visst noen sorte i en tidligre kolleksjon, men ikke i den nyeste. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har ikke lest gjennom tråden, men noen som har erfaringer med hvordan Clarks (Desert Boots) sine størrelser er? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som har noen erfaringer med kjøp fra Zalando? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Ja, de er litt treig med å sende pakken. Ellers ok. Endret 26. august 2013 av Revolution Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Jeg har noen sko jeg vil kvitte meg med i forbindelse med skaprydding ved flytting. Nå er ikke dette et salgsforum, riktignok, men til 200kr per par er det jo mest en giveaway? Oxfordparet er de Dag postet for noen måneder siden, Bexleyi størrelse 33. De to andre er i størrelse 9D. Kjøpt fra RLs nettside for to år siden. De var for små, og har støvet ned i skapet (i eske, så ikke bokstavelig) siden da. Alle ubrukte. I Bergen. Kan sende mot at du betaler frakten, hvis ønskelig. Endret 30. august 2013 av NgZ 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Burde hatt en egen salgstråd her imo... 8 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jepp, det er jo ingen som bruker bruktmarkedet, ivhertfall ikke til noe annet enn hardware. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har noen sko jeg vil kvitte meg med i forbindelse med skaprydding ved flytting. Nå er ikke dette et salgsforum, riktignok, men til 200kr per par er det jo mest en giveaway? Oxfordparet er de Dag postet for noen måneder siden, Bexleyi størrelse 33. De to andre er i størrelse 9D. Kjøpt fra RLs nettside for to år siden. De var for små, og har støvet ned i skapet (i eske, så ikke bokstavelig) siden da. Alle ubrukte. I Bergen. Kan sende mot at du betaler frakten, hvis ønskelig. Er strl 33 det samme som 43? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Åja, håpet kanskje strl 33 på en eller annen måte skulle vise seg å være tilsvarende uk 6,5-7. 1 Lenke til kommentar
jkhfdshfkjsndkvlcjsdvjlska Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg foretrekker Balenciaga sko. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Jeg foretrekker Balenciaga sko. Synd at de er jævlig overprisa. Endret 5. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Synd at de er jævlig overprisa. Og superstygg Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er det noen som aner om det er mulig å få kjøpt et par ok skotrær i Bergen? Vil helst kjøpe det i butikk, så jeg får tak i det så fort som mulig. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er flere av oss som har lett tidligere, jeg har ikke klart å finne noen hvert fall, mulig xtra eller ngz har vært heldigere enn meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Det er flere av oss som har lett tidligere, jeg har ikke klart å finne noen hvert fall, mulig xtra eller ngz har vært heldigere enn meg. Jeg har desverre ikke funnet skotrær i butikkene her i byen. Zalando har fri frakt og fri retur (dersom de er for små/store) og selger til kr 249. De har kun størrelser fra 36-39 nå da. http://www.zalando.no/melvin-hamilton-shoe-tree-skoform-i-tre-brun-me252i002-702.html Endret 6. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Skoene mine er jo faktisk i strl 6, så det kan det jo være at 39 vil passe. Allikevel litt skeptisk, kjedelig å styre med bytting og sånt hvis de er for små. Var greiere da jeg bodde i Oslo, da kunne jeg bare stikke innom Agnar Hagen eller Dagestad... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Skoene mine er jo faktisk i strl 6, så det kan det jo være at 39 vil passe. Allikevel litt skeptisk, kjedelig å styre med bytting og sånt hvis de er for små. Var greiere da jeg bodde i Oslo, da kunne jeg bare stikke innom Agnar Hagen eller Dagestad... Sant nok, alltid enklere med fysisk butikk, men det er hvertfall veldig enkelt å returnere ting som ikke passer og gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå