Dumrian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har forslag til sider som selger sko? Så på stress.no, noen lignende sider? Og hvordan er det med størrelser, er det mulig å få vite størrelsene i eksakt centimeter (da jeg har inntrykk av at forskjellige merker har litt forskjellig cm. på standard størrelser)? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (da jeg har inntrykk av at forskjellige merker har litt forskjellig cm. på standard størrelser) Ja fy f. Har et par Adidas treningssko i str 50 2/3 som passer akkuratt, og et par Superstars i str 47. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (da jeg har inntrykk av at forskjellige merker har litt forskjellig cm. på standard størrelser) Ja fy f. Har et par Adidas treningssko i str 50 2/3 som passer akkuratt, og et par Superstars i str 47. Du har store bein Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg trenger et par nye sko. Skal brukes i jobbsammenheng, pluss noe fritid. Ønsker noe pent, men gjerne hakket under "pen"-sko. Kriterier - Såle. Ønsker noe som tar vare på føttene mine. - Gode pusteegenskaper, om det er riktig beskrivelse. - Utseende, stil Forsåvidt ingen makspris, men vil selvfølgelig ikke bruke penger unødig. Tenkte å høre om råd her før jeg tar turen ut i butikkene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blir litt lettere om du sier hva du jobber med, og hva du som oftest har på deg når du jobber. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 De Fred Perry skoene som er vist tidligere i tråden er jo cashual og stilige. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Torstein!: Hvis du tenker på de lenket i denne tråden var de langt unna hva jeg ønsker. For casual, og en casual-kategori jeg ikke er spesielt glad i heller. Anus: Svart bukse og hvit skjorte med slips, uten at det fremstår meget pyntet egentlig. Selger i butikk. edit: Er ikke noe vanskelig å finne sko som utseendemessig gjør tingen. Jeg vil bare vite at komfort og pusteevne er ivaretatt. Endret 5. april 2009 av genser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, en morroklump. Hva med et par loafers, er ikke FOR pyntet, men er også stilfullt og elegant. Passer også med antrekket du normalt bruker på jobb. http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Kan tenke meg at pusteegenskapene til skoene ikke er allverdens, men trenger du mye pusteegenskaper har du: http://www.footwearetc.com/footwear/items/...mage1_15076.gif Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tok en titt i skapet, og fant et par sko jeg hadde glemt for lenge sida. Et par Vans med Iron Maiden theme, hva syns dere? Bilder i spoiler: Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Liker ikke Iron Maiden. U can figure out the rest. (; Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Liker ikke Iron Maiden. U can figure out the rest. (; +1 Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) I morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe noen hvite nike sko ala disse: http://www.urbanshop.no/webshop/sko/airforce1/white Andre lignende sko som kan anbefales? (må ikke være nike, men helst hvite og high top) Endret 6. april 2009 av Joakimmo Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hva med et par loafers, er ikke FOR pyntet, men er også stilfullt og elegant. Passer også med antrekket du normalt bruker på jobb. http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Ble umiddelbart glad i de der. Fin og god stil, likevel en avslappet følelse over dem. Jeg er dog skeptisk til både demping/såle på skoen og pusteevne. Skal dykke mer ned i utvalget av loafers. Tar fortsatt imot tips Endret 6. april 2009 av genser Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha, en morroklump. Hva med et par loafers, er ikke FOR pyntet, men er også stilfullt og elegant. Passer også med antrekket du normalt bruker på jobb. http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family De der synes jeg var kjempelekre. Noen som vet noen steder på nettet hvor jeg kan få tak i dem? Har foreløpig kun funnet sider som ikke sender til Norge Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som skaffa sef Yezzy's her? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har erfaringer fra butikken til Converse? Tenkte å bestille et par sko derfra. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøpte disse skoene igår, ser kule ut og er sinnsykt gode å gå i! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tok en titt i skapet, og fant et par sko jeg hadde glemt for lenge sida. Et par Vans med Iron Maiden theme, hva syns dere? Bilder i spoiler: Elsker de skoene der. Veit du om noen plass i Norge de selges ? Helst nettbutikk? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tok en titt i skapet, og fant et par sko jeg hadde glemt for lenge sida. Et par Vans med Iron Maiden theme, hva syns dere? Bilder i spoiler: Elsker de skoene der. Veit du om noen plass i Norge de selges ? Helst nettbutikk? Nei, vet ikke. Kjøpte mine i utlandet. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tenker på å kjøpe disse fra asos, men er litt redd for størrelsene. Er bare 10 og 11. Jeg bruker vanligvis 45, som er et sted midt i mellom 10 og 11. Veit noen om Fred Perry er store eller små i størrelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå