Gouldfan Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Tror det blir Meermin innkjøp på meg. Har fått god hjelp både hos Pediwear og Herrings, men synes som om Meermin gir mest tilbake mtp pris/kvalitet. Skal kjøpe inn nye sko da jeg har blitt onkel og skal i navnefest/human dåp snart. Har kjøpt nye mansjettknapper på salg hos Chanti.no i sølv. Skal på Brødrene Ramdahl og se etter klær til dress. Mangler en skjorte med mansjett. Ramdahl har god kvalitet til bra pris på klær. Får se, blir iallefal sko fra Meermin. Endret 12. juli 2013 av Wolfkiller 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det er vel litt risky å regne med Meermin om du har en tidsfrist. Utifra det jeg har lest kan det ta ganske lang tid. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Meermin er til tider svært trege, brukte vel to måneder på min siste ordre. Sannsynligvis er det for sent om du skal i dåp "snart". Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tycks om plaine converse? Går til innkjøp av nye par idag, da de gamle ser ganske slitne ut. Kjøp deg et par med Tretorn Nylite eller Superga. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Wolfkiller: du kan jo kanskje sende en mail til Meermin og høre hva de har inne, og forklare at du trenger skoene innen et visst tidspunkt. De er jo kjent for å ha god kundeservice. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Takk for info folkens. Barnet har nettopp kommet. Navnefest er satt til 21.September, er jo en stund til. Endret 13. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det hender at robinsonshoes har noen gode tilbud og de skriver ned verdien på forsendelsen, så det kan være verdt å sjekke ut siden deres også. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tips til loafers/sommer sko? Tiger of sweden har vel ikke så veldig bra kvalitet på sine sko eller hur? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ihvertfall ikke i forhold til prisen Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tips til loafers/sommer sko? Tiger of sweden har vel ikke så veldig bra kvalitet på sine sko eller hur? Jeg har noen fra Gregers som jeg er veldig fornøyd med Litt smale sko, men jeg har ganske brei fot og etter noen dager så var skoen ganske tilpasset foten min. Lenke til kommentar
jovial Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Kjøp deg et par med Tretorn Nylite eller Superga. Tipsene tikket inn for sent. Det ble et par hvite og et par sorte høye converse. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Takk for info folkens. Barnet har nettopp kommet. Navnefest er satt til 21.September, er jo en stund til. Tja, ett av parene jeg bestilte i begynnelsen av mai blir ikke sendt før 25. juli så ikke ta noe på forskudd der i gården.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tja, ett av parene jeg bestilte i begynnelsen av mai blir ikke sendt før 25. juli så ikke ta noe på forskudd der i gården.. Hvordan er de andre på tid da? Pediwear og Herrings? Er uansett ikke noen krise for har greie sorte dress-sko fra før, men hadde ikke vært dumt å oppgradert litt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Pediwear og Herring bruker vel DHL/UPS, og det tar som oftest et par dager avhengig av hvor du bor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er ikke fraktføreren som gjør at Meermin er trege. Herring er veldig kjappe, usikker på pediwear. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Pediwear og Herring bruker vel DHL/UPS, og det tar som oftest et par dager avhengig av hvor du bor. Er det direkte hjem til deg eller postkontor? Blir det innførselgebyr til post? Driver å sjekker litt på denne Importkalkulator. http://www.tollsjekk.no/ -Her Brun Ja, vet at Meermin ikke alltid har alt på lager... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har ikke handlet fra noen av sidene, men tror både Herring og Pediwear leverer på døra. Noe som er kult, hvis man er hjemme midt på dagen. Ikke fult så kult hvis man ikke er det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 De leverer gjerne på jobb også, hvilket stort sett er greit å få gjennomført. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er det direkte hjem til deg eller postkontor? Blir det innførselgebyr til post? Driver å sjekker litt på denne Importkalkulator. http://www.tollsjekk.no/ -Her Brun Ja, vet at Meermin ikke alltid har alt på lager... De leverer hjem til deg, eller på jobb/skole. Så vidt jeg vet så har alle fraktselskaper innførselsgebyr på varer som overstiger tollgrensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå