Gouldfan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Min erfaring er hvertfall at sko med flat såle aldri er like gode å gå i som joggesko eller penere sko med skikkelig såle. Ja men det er vel litt individuelt fra person til person også... Disse Le Coq er iallefall mye mer behagelig enn feks Converse som også er flate... Le Coq er på en måte mer myke og formende etter foten om jeg forklarer det riktig.. Trenger en behagelig gåsko, skal ikke jogges i. Utseende har sef også litt å si. New Balance er notert. Endret 10. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ja men det er vel litt individuelt fra person til person også... Disse Le Coq er iallefall mye mer behagelig enn feks Converse som også er flate... Le Coq er på en måte mer myke og formende etter foten om jeg forklarer det riktig.. Trenger en behagelig gåsko, skal ikke jogges i. Utseende har sef også litt å si. New Balance er notert. Synes type Nike Free Run er såpass fine joggesko at de kan brukes til vanlig. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Allen Edmonds med modellen Strand. Vanvittig lyst på - alt for dyr for mitt budsjett 7 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ja men det er vel litt individuelt fra person til person også... Disse Le Coq er iallefall mye mer behagelig enn feks Converse som også er flate... Le Coq er på en måte mer myke og formende etter foten om jeg forklarer det riktig.. Trenger en behagelig gåsko, skal ikke jogges i. Utseende har sef også litt å si. New Balance er notert. Har kjøpt meg Nike Free 5.0+, overrasket over hvor fine de er. Endret 11. juli 2013 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 De bruker jeg til trening. Irriterende at jeg treffer med tåa foran selv om det er min størrelse. Men ellers ok. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 De bruker jeg til trening. Irriterende at jeg treffer med tåa foran selv om det er min størrelse. Men ellers ok. Skal bruke de når jeg skal på storbyturer og ferier, da det blir mye trasking, og Nike Free 5 er faktisk ganske fine å se på. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Lurer faktisk på å bestille et par til fordi de jeg har er kun til innendørsbruk. Fant ut at man kan endre på fargene og egendefinere skoene på Nike store. Det er jo perfekt for meg som hater fargene på de fleste joggesko. http://store.nike.com/us/en_us/product/free-run-id-running-shoes/?piid=30902&pbid=907539659#?pbid=907539659 Hva synes dere om Quasar purple i kombinasjon med Pimento? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skjønner ikke hvorfor man må ha joggesko til storbyturer og lignende. Når jeg er på sånt bruker jeg de vanlige skinnskoene mine, uten å bli noe mer enn normalt sliten i beina. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skjønner ikke hvorfor man må ha joggesko til storbyturer og lignende. Når jeg er på sånt bruker jeg de vanlige skinnskoene mine, uten å bli noe mer enn normalt sliten i beina. Så du skjønner ikke hvorfor folk foretrekker et par lette joggesko som puster når man skal gå rundt hele dagen? De siste storbyturene jeg har vært på har jeg ikke tatt med et par skinnsko engang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Forstår godt at folk bruker sko som Nike Free og lignende på ferier som involverer mye gåing. Plukket opp et par semsket double monks i dag fra Carmina, greit fornøyd. 6 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 De bruker jeg til trening. Irriterende at jeg treffer med tåa foran selv om det er min størrelse. Men ellers ok. Bruker de selv til trening og ellers når jeg bare skal småærend. Har 2 par og jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så du skjønner ikke hvorfor folk foretrekker et par lette joggesko som puster når man skal gå rundt hele dagen? De siste storbyturene jeg har vært på har jeg ikke tatt med et par skinnsko engang. Ah, nå kom jeg på at jeg ikke har vært på skikkelig flere dagers storbytur på sommeren på en stund, da blir det litt annerledes. Men når jeg var på dagsturer til Roma og Napoli tidligere i sommer gikk jeg i henholdsvis Topsiders og mokkasiner, og jeg tror ikke jeg hadde hatt det noe særlig bedre i joggesko. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Gikk Beseggen forrige helg, funnet ut at på neste fjelltur skal jeg bruke Timberland båtskoene; mye mer behagelig enn fjellskoene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nettopp fått meg et par Timberland båtsko, bra førsteinntrykk. Hørt at de er mer behagelige enn docksides. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Timberland har bedre komfort, men Sebago lager penere sko etter min mening. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Gikk Beseggen forrige helg, funnet ut at på neste fjelltur skal jeg bruke Timberland båtskoene; mye mer behagelig enn fjellskoene. Gikk du "opp" eller "ned"? Endret 11. juli 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gikk du "opp" eller "ned"? Opp, ikke sjans i livet at noen hadde fått meg til å klatre nedover. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Opp, ikke sjans i livet at noen hadde fått meg til å klatre nedover. Hehe, ille nok å gå opp ja. Lenke til kommentar
jovial Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tycks om plaine converse? Går til innkjøp av nye par idag, da de gamle ser ganske slitne ut. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 De er vel greie som billige bruksko, men jeg synes de er for flate, ubehagelige å gå med og lite holdbare. De har en viss sjarm, dersom du ikke går mye så er det et fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå