PatSharpX Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Docksides eller båtsko generelt er ett fint sommersko alternativ. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker docksidene mine hele året. 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Nvm, feil tråd. Endret 8. juli 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det ene docksides-paret mitt begynte å gå opp i sømmen på den ene skoen. Var innom xxl i dag og hun var enig i at det nok var en produksjonsfeil. De hadde ikke docksides inne i herremodell, så byttet i en timberland-modell. De er gode å gå i, og passer foten min hakket bedre. Fornøyd så langt, verd å prøve. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Timberland har bedre komfort, men Sebago lager penere sko etter min mening. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker docksidene mine hele året. Sjæl. Skikkelige beaters. Lette å ta på og helt greie. Alle mine ser herja ut, og jeg liker det. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Tips for å få siden av sålen ren for gjørme, trygt med varmt vann og neglebørste? Dockside gummisåle altså. Endret 8. juli 2013 av Revolution Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Hva slags såle er det snakk om? Endret 8. juli 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tips for å få siden av sålen ren for gjørme, trygt med varmt vann og neglebørste? Dockside gummisåle altså. Kjør på med Zalo utblandet i vann og skrubb i vei med en tannkost. Sjæl. Skikkelige beaters. Lette å ta på og helt greie. Alle mine ser herja ut, og jeg liker det. Ingenting er penere enn slitte båtsko. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 I tillegg til salget som foregår på Pediwear - "Loake Selection £35 Off the following Loake styles: Aldwych, Cannon, Chester, Kempton and Strand." Eksempel: Loake Cannon (dubmonks) med frakt og gratis skotrær kommer da på ca 147 i stedet for 176. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har de mange størrelser igjen? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Tror kanskje det er slutt, men du bruker iallefall denne koden for å få salget gjennomført... . cashshoe På siden til Pediwear står det også at man ikke får med gratis utstyr som skotrær etc om man kjøper ting på salg. Endret 10. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror kanskje det er slutt, men du bruker iallefall denne koden for å få salget gjennomført... cashshoe Haha, skrive om tilbudet, men glemme koden, jaja. Godt at du skrev den opp! JorgenH: Vel, litt usikker, men bare å sjekke, gjelder hvertfall utvalget jeg listet opp ovenfor. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Hva synes skofolket om franske Sneakers? Le coq sportif heter de. Har et par i hvitt, men vurderer et nytt par. De er meget behagelige å gå med. http://www.brandos.no/le-coq-sportif Forresten, noen som vet hva slags fit/bredde jeg velger til størrelse 45/ UK11? Er i tvil om jeg skal velge F-Medium eller G-Wide. Hørt rykter om at størrelsen holder følge med fit, og at 45 som vel er ganske stort bør være G-wide. Endret 10. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva synes skofolket om franske Sneakers? Le coq sportif heter de. Har et par i hvitt, men vurderer et nytt par. De er meget behagelige å gå med. http://www.brandos.no/le-coq-sportif Forresten, noen som vet hva slags fit/bredde jeg velger til størrelse 45/ UK11? Er i tvil om jeg skal velge F-Medium eller G-Wide. Hørt rykter om at størrelsen holder følge med fit, og at 45 som vel er ganske stort bør være G-wide. Har ikke noe imot sneakers, hvis de brukes riktig og er helt plaine i fargen (hvit, grå, mørkeblå). De du linket til hadde masse forskjellige farger og det blir bare stygt synes jeg. Kan jo prøve å finne noen som er ensfarget. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Vurderer denne. Til casual bruk, gåturer... Synes kanskje det logoet er litt stort... Men de er veldig gode å gå i. http://www.footway.no/le-coq-sportif-fosses-low-10996-00.html Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Le Coq Sportif laget en del veldig kule fotballdrakter o.l. en gang i tiden, men vet ikke helt hva jeg syntes om skoene. Ville nok heller gått for noe a la New Balance om jeg først skulle kjøpt sneakers. Eventuelt Nike Air Max. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Min erfaring er hvertfall at sko med flat såle aldri er like gode å gå i som joggesko eller penere sko med skikkelig såle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå