Brap Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ser ut for at prisene har gått opp igjen. Er bare å følge med hos Footway, har ofte rabatt og 3 for 2 tilbud. Hadde de størrelsen din alikevel Ranikiz? Snart på tide å legge ut bilde av skogarderoben din Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvordan fikk du det så billig? Hos meg er prisene bare satt ned 100-200 kr Synes det var merkelig... sjekka i dag og da har prisene gått opp... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ja da får jeg følge med litt Er ikke i noe akutt skobehov, men man kan aldri få nok sko... Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan fort bli nok sko når det ikke er plass til mer i gangen.. Men absolutt kjekt å ha en del å velge mellom, så slipper man å slite ut et par før man kjøper et nytt et. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spør du meg har man nok sko når man har mer sko enn dama si. I de fleste tilfeller går det bra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spør du meg har man nok sko når man har mer sko enn dama si. I de fleste tilfeller går det bra Tror jeg totalt har flere sko enn kjæresten min, i alle fall. Uten at jeg får sjekket det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tror jeg totalt har flere sko enn kjæresten min, i alle fall. Uten at jeg får sjekket det. Det kan jo si to ting det. Enten har du mange sko, eller så har hu lite sko. For min del skal det ihvertfall litt til å få fler sko. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Skulle gjerne hatt noen brune sko til dressbruk. Tenkte automatisk på Loake Aldwych i brunt, men synes de ser litt mørke ut. De er også litt dyrere enn jeg skulle ønske. Footway hade et labert utvalg. Og en horribel definisjon av selskapssko og lave finsko. Loafers og diverse i den listen. Noen som har forslag til noen modeller? Eller har sett noe akseptabelt på salg i søtrrelse 9G/9F. Kan Herring Hampstead være en idé, eller blir det for uformelt med brogues. Endret 2. juli 2013 av NgZ Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er salg på Herring Hasslemere i min størrelse. Brown eller Camel? Heller mest mot brown, men samtidig har jeg ingen lysebrune sko... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Skulle gjerne hatt noen brune sko til dressbruk. Tenkte automatisk på Loake Aldwych i brunt, men synes de ser litt mørke ut. De er også litt dyrere enn jeg skulle ønske. Footway hade et labert utvalg. Og en horribel definisjon av selskapssko og lave finsko. Loafers og diverse i den listen. Noen som har forslag til noen modeller? Eller har sett noe akseptabelt på salg i søtrrelse 9G/9F. Kan Herring Hampstead være en idé, eller blir det for uformelt med brogues. Aldwych er billigere hos Herring enn footway. Endret 2. juli 2013 av Mladic Lenke til kommentar
orho Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk nye Loake Chatsworth i går. Er det normalt at de er så sinnssykt stive med en gang? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis du snakker om sålen, så ja. Mine Loake Litchfield, som også har Danite såle, ble myke etter 7-10 dager. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Noen som vet om noen sko som passer til yrker hvor man står mye? Helst sko som ikke ser helt idiot ut og kan brukes ellers også. Merker at jeg får veldig vondt i knærne etter en arbeidsdag. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvilket yrke er det snakk om? Forskjell på å stå på et lager og i en pen butikk liksom.... Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Butikkish står stille mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hva syns folk om seilersko? En liten pekepinn finner du her.. http://thedudesociety.com/2011/05/dont-wear-this-dude-boat-shoe-edition/ Men føler du for å gå med seilersko på sjøen eller i byen så vær så god. Jeg synes den er utdatert og ser ubekvem og utiltalende ut. Liker de ikke av utseende... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Nei jeg ser du ikke har skrevet i denne tråden, kun en annen tråd om et tilgrensende tema. Beklager det. Men det evinnelige gnålet ditt om båtsko begynner å bli litt slitsomt. Jeg har altså ikke noe problem med at du ikke liker båtsko, men det virker altså som du har et behov for å nevne det ekstremt ofte. Mener ikke å irritere, tenkte en annens mening ville gi mer informasjon. Det er delte meninger om båtsko som alt annet. Det er ingen fasit som sier at båtsko er toppen. Dersom du føler deg komfortabel med kvaliteten på skoen og stilen. Så er det bare å kjøre på. For meg så passer ikke båtsko. Jeg synes båtsko kan være greit med shorts og ved sjøen. I feks chinos eller jeans synes jeg det er helt absolutt no. Men ikke noe vondt ment mot folk som liker båtskoene sine. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 En liten pekepinn finner du her.. http://thedudesociet...t-shoe-edition/ Men føler du for å gå med seilersko på sjøen eller i byen så vær så god. Jeg synes den er utdatert og ser ubekvem og utiltalende ut. Liker de ikke av utseende... Grei pekepinn det ja. I kommentarfeltet har de som liker seilersko fått 70+, de som er enig med han som skrev teksten har fått -30. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Grei pekepinn det ja. I kommentarfeltet har de som liker seilersko fått 70+, de som er enig med han som skrev teksten har fått -30. Ja, altså er det mange som ikke liker. Takk for at du bekrefter min påstand. Dessuten er det jo bare de som er opptatt av båtskoene sine som bryr seg. Befolkningen ellers leser eller vet ikke hva båtsko er for noe. Endret 8. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Docksides passer til shorts og sjøliv, men ikke til bruk ellers. På eldre menn med båt er det langt mer tilgivende. Endret 7. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå