Vertical^ Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Skal du ha skikkelige vintersko har du jo Loake Wolf http://www.pediwear.co.uk/loake/products/5451.php. Samme utseende som Litchfield og Bedale, bare med foring. Looks comfy! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Utrolig fete Bedales, men jeg lurer på om de er vanntette slik som Herring Langdale? Jeg lurte på om et par Bedales hadde blitt gode vintersko, Langdales er litt dyrere vettu Langdale er ikke vanntett. Det er heller ikke Bedale. Bedale tror jeg er i helt vanlig kalv, mens Langdale er i scotch grain (eller tilsvarende, kjært barn har mange navn) som er en skinntype som er litt mer vannavstøtende. Men de er på ingen måte vanntette. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Langdale er ikke vanntett. Det er heller ikke Bedale. Bedale tror jeg er i helt vanlig kalv, mens Langdale er i scotch grain (eller tilsvarende, kjært barn har mange navn) som er en skinntype som er litt mer vannavstøtende. Men de er på ingen måte vanntette. Aha, ser ut som at jeg mistolket "360 degree storm welt". Ville noen av dem duge som vintersko dog? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Skal du ha skikkelige vintersko har du jo Loake Wolf http://www.pediwear....oducts/5451.php. Samme utseende som Litchfield og Bedale, bare med foring. Looks comfy! De så helt sinnsykt chille ut, dog er jeg ikke så glad i hverken tan farge eller kullsvart som er de eneste tilgjengelige fargene. Kan ikke se bort i fra at jeg kjøper et par etterhvert dog Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Fargen på Loake Wolf er ikke særlig pen. Forøvrig funker de fleste brogue boots bra som vintersko. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Fargen på Loake Wolf er ikke særlig pen. Forøvrig funker de fleste brogue boots bra som vintersko. Det er stor forskjell fra modell til modell. Lærtype, welt og såle varierer. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Det er stor forskjell fra modell til modell. Lærtype, welt og såle varierer. Har du noen anbefaling da? Endret 1. juli 2013 av oOleE Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da har jeg kjøpt meg Loake Chester. Det jeg lurer på, er hva jeg bør "sette" de inn med? http://www.afinepairofshoes.co.uk/ har vel det som trengs regner jeg med..? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Bruk Saphir Renovateur og Pomadier Cream. The hanger project har vel en grei guide for skopuss. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fargen på Loake Wolf er ikke særlig pen. Forøvrig funker de fleste brogue boots bra som vintersko. Huh? Vanlig Tan er fint da! Lett å bygge patina og farge skoen mørkere hvis du vil det. Tipper at bildet du så på var dårlig, pediwear har ræva bilder. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har sett dem i virkeligheten, jeg er bare ikke særlig glad i tan. Foretrekker mørkere bruntoner. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Synes tan er fint hvis du bruker mørkebrun skokrem så de farges. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe de i en mørkere farge? 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Var greit tilbud på footway.no (30-40%) så kjøpte meg masse sko, kan alltids returnere de jeg ikke liker da det var gratis frakt begge veier. Var billige Swims også til 300 kr. 300 KR 1600 KR - Loake 1600 KR - Loake 1100 KR (Har disse allerede i 6,5 UK, men litt små, så kjøper 7 UK) 800 KR - Timberland (hørt mye bra om båtskoene deres) 800 KR - Sebago 800 KR - Sebago 400 KR - Sperry Topsiders Endret 2. juli 2013 av Rankiz 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Måtte stirre litt på mine Loake Badmintons i Chestnut på vei hjem i dag. De skoene gjør seg godt i kveldslys ved overskyet himmel etter et års bruk! Fantastisk liv i fargen og skinnet.Tror jeg så både deprimert og full ut der jeg studerte dem fra ulike vinkler mens jeg gikk... 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Hmmm. Vurderer disse. Men usikker på split toe på loafers, og litt usikker på navy suede (det er den eneste fargen de har på lager). Yay or nay? Endret 2. juli 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Var greit tilbud på footway.no (30-40%) så kjøpte meg masse sko, kan alltids returnere de jeg ikke liker da det var gratis frakt begge veier. Var billige Swims også til 300 kr. 300 KR 1600 KR - Loake 1600 KR - Loake 1100 KR (Har disse allerede i 6,5 UK, men litt små, så kjøper 7 UK) 800 KR - Timberland (hørt mye bra om båtskoene deres) 800 KR - Sebago 800 KR - Sebago 400 KR - Sperry Topsiders Synd jeg ikke fikk med meg det salget! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Synd jeg ikke fikk med meg det salget! Er ikke over ennå... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er ikke over ennå... Hvordan fikk du det så billig? Hos meg er prisene bare satt ned 100-200 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå