Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Stopp ligger i Sarpsborg. Bor mellom Sarpsborg og Fredrikstad. Ofte bestefar som bruker docksides her. Ungdommene foretrekker joggesko og tøysko.

Sjelden jeg ser ungdommer med skinnsko egentlig, pakistanere og utlendinger bruker endel skinnsko....

Har du blitt godt mottatt av de lokale pakistanske drosjesjåførene da? Kan tenke meg at de digget skoene dine og danset gledesdans rundt deg. Endelig en nordmann med like god stil som dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NgZ: Jeg ville bare beholdt dem. Alt for mye styr å sende et par sko til den prisen i retur.

Det jeg tenker også. Men jeg vurderer å sjekke prisen for å sende dem tilbake uten sporing med posten, og bruke dem som innbytte på et par brune Loake Aldwych. Men det er vel neppe biullig nok til at det blir verdt det. Sendte en pakke på 200g til Australia i dag. Billigtse mulighet med sporing? 312kr...
Lenke til kommentar

Det jeg tenker også. Men jeg vurderer å sjekke prisen for å sende dem tilbake uten sporing med posten, og bruke dem som innbytte på et par brune Loake Aldwych. Men det er vel neppe biullig nok til at det blir verdt det. Sendte en pakke på 200g til Australia i dag. Billigtse mulighet med sporing? 312kr...

Jeg returnerte en peacoat til USA, og valgte frakt med sporing og det ble litt i overkant av 500 kr. Frakt til UK uten sporing burde i hvert fall koste mindre enn det.

Lenke til kommentar

Har du blitt godt mottatt av de lokale pakistanske drosjesjåførene da? Kan tenke meg at de digget skoene dine og danset gledesdans rundt deg. Endelig en nordmann med like god stil som dem!

Så du har en oss og dem holdning? Har ikke kjøpt noen sko, klarer meg med semsket paret som jeg betalte 245kr for...

Forresten folk på SF forum synes de var ok, men de rådet meg samtidig til å kjøpe noe fra 1880 serien.

Her i Østfold er det faktisk utlendinger som kjører mest stil i skoveien. Typ Skinnsko. Ser aldri ungdommer ellers kjører stil med skinnsko, til annet enn dress.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Var en tur i Oslo på Utenriks departementet. Så faktisk to relativt unge karer med rosa og brune Docksides. Skostilen i Oslo er totalt forskjellig fra Feks Fredrikstad og Sarpsborg. Her er det få som bruker skinnsko til annet enn dress. Unntaket er damene.

Lenke til kommentar

Fine, hvordan er Loake Bedale i bredden? Leter etter noen brouge boots, men de forrige jeg hadde solgte jeg for de var for smale i bredden. Hvilken Nike modell er det btw?

Det er jo selvsagt veldig individuelt iforhold til sko og bredde men for meg er de veldig ok sånn sett. Sitter godt uten å bli for trangt. Vet ikke om du var ute etter noe mere spesifikt?

Nike skoene er Free 3.0 btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...