Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

No shit sherlock? Jeg skrev at det ikke er lov med toll fra EU-land, og det er altså EØS-avtalen som forbyr det.

Huh, har fått toll på forsendelser fra England, og dette er til og med på sportssko. (Ifg deg har tollvesenet/posten isåfall brutt tollbestemmelsene 2 ganger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No shit sherlock? Jeg skrev at det ikke er lov med toll fra EU-land, og det er altså EØS-avtalen som forbyr det.

Det var ikke et forsøk på å prøve å belære deg. Det var mer et spørsmål om det da gjaldt Norge, i og med at de er i EØS og ikke i EU. Men uanset, takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Noen andre som venter på sko fra Meermin? Bestilte to par som ble betalt 6 mai, begynner å bli litt lei av å vente. Forsøkt å kontakte dem to ganger via kontakskjemet på hjemmesiden (første gang for en uke siden) men ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar

Det er vel bare Testa: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2733#

Er ikke den jeg er mest keen på, men det blir den eller noe på Rui om jeg kjøper fra de.

Skal til NYC om to uker og handle en del hos Allen Edmonds.

Tenker å kjøpe i hvertfall:

McTavish

Long Branch eller Dalton

Et par penny loafers

Blir muligens noe mer også, men er litt usikker. Hva MÅ jeg ha sånn til å bruke til hverdager?

Lenke til kommentar
Takker for tilbakemeldinger, sender de en mail på begge adressene så får vi se. @hfthomas; semskede derbys (rapello?), blå og brune

Altså disse?: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=4058

Eller de som er litt mer casual?

Jeg bestilte longwings. Bare lurte på om vi bestilte samme sko, da hadde det vært merkelig om mine kom først.

Lurer på om jeg skal bestille de jeg linket til ganske snart. Eller om jeg bør la være. Tør snart ikke si det til dama lenger.....

Lenke til kommentar

Syns det er dumt at Herring fjernet Coltham chelsea boot i sort. Har de i brunt fra før og er veldig fornøyd med disse, og jeg som snart skulle kjøpe de i sort. Noen som vet om noen lignende boots i sort?

Og apropo Meermin, hvor lang tid tar det før man får skoene? Tenkte jeg skulle bestille noen double monks, men hvis det er slik at det tar flere måneder før man får skoene, tror jeg heller at jeg gjør det på nyåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...