oOleE Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 No shit sherlock? Jeg skrev at det ikke er lov med toll fra EU-land, og det er altså EØS-avtalen som forbyr det. Huh, har fått toll på forsendelser fra England, og dette er til og med på sportssko. (Ifg deg har tollvesenet/posten isåfall brutt tollbestemmelsene 2 ganger) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Huh, har fått toll på forsendelser fra England, og dette er til og med på sportssko. (Ifg deg har tollvesenet/posten isåfall brutt tollbestemmelsene 2 ganger) Nei, det har du ikke fått. Du har fått moms. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig for folk å skille mellom toll og moms... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Tja, når man også får "fortollingsgebyr" er det ikke så rart... Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 No shit sherlock? Jeg skrev at det ikke er lov med toll fra EU-land, og det er altså EØS-avtalen som forbyr det. Det var ikke et forsøk på å prøve å belære deg. Det var mer et spørsmål om det da gjaldt Norge, i og med at de er i EØS og ikke i EU. Men uanset, takk for svar! Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen andre som venter på sko fra Meermin? Bestilte to par som ble betalt 6 mai, begynner å bli litt lei av å vente. Forsøkt å kontakte dem to ganger via kontakskjemet på hjemmesiden (første gang for en uke siden) men ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk mail på fredag på å betale de. Så nå venter jeg bare på at de skal komme. Jeg bestilte 15 mai. Hvilke sko bestilte du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Bruker alltid [email protected] eller [email protected] når jeg kontakter de, og da har de vært passe raske med å svare. Er jo spanjoler, så forventer sjelden svar på dagen, men de pleier ikke å bruke mer enn to, kanskje tre, dager. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Takker for tilbakemeldinger, sender de en mail på begge adressene så får vi se. @hfthomas; semskede derbys (rapello?), blå og brune Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 De blå er fantastiske, legg ut bilde når du får dem. Selv er jeg forøvring stygt redd for at jeg kommer til å ryke på et par longwings i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har så lyst på et par fra Meermin, men er jævlig usikker på størrelsene deres, siden de ikke lager brede utgaver. De skoene jeg har lyst på er på Terry og Rui-lestene som er de bredeste, men likevel er jeg usikker. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvilke sko er det egentlig som er på Terry-lesten? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Det er vel bare Testa: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2733# Er ikke den jeg er mest keen på, men det blir den eller noe på Rui om jeg kjøper fra de. Skal til NYC om to uker og handle en del hos Allen Edmonds. Tenker å kjøpe i hvertfall: McTavish Long Branch eller Dalton Et par penny loafers Blir muligens noe mer også, men er litt usikker. Hva MÅ jeg ha sånn til å bruke til hverdager? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Takker for tilbakemeldinger, sender de en mail på begge adressene så får vi se. @hfthomas; semskede derbys (rapello?), blå og brune Altså disse?: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=4058 Eller de som er litt mer casual? Jeg bestilte longwings. Bare lurte på om vi bestilte samme sko, da hadde det vært merkelig om mine kom først. Lurer på om jeg skal bestille de jeg linket til ganske snart. Eller om jeg bør la være. Tør snart ikke si det til dama lenger..... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ikke si noe, bare la henne bli overrasket når skoene dukker opp. Min taktikk. 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 De målene som står ved siden av størrelsene på Meermin-siden, hva betyr de? Er det bredden på skoen, eller på en fot som ville passe i skoen? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Syns det er dumt at Herring fjernet Coltham chelsea boot i sort. Har de i brunt fra før og er veldig fornøyd med disse, og jeg som snart skulle kjøpe de i sort. Noen som vet om noen lignende boots i sort? Og apropo Meermin, hvor lang tid tar det før man får skoene? Tenkte jeg skulle bestille noen double monks, men hvis det er slik at det tar flere måneder før man får skoene, tror jeg heller at jeg gjør det på nyåret. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) ^ Church's og Grenson har chelsea boots i sort. Endret 17. juni 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor må du ha sorte chelsea boots? Brunt er mye penere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Så en 70åring med docksides igjen, var på Stopp handlesenter... Da har jeg sett to mennesker i år som har docksides. Mye rimelige docksides på XXL også.. Følger med.... Endret 17. juni 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå