SIcario Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvor mye koster Hunter-støvene? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 husker ikke helt, men tror det var rundt 800kr. Var dårlig med herrestørrelser der da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har jeg sagt det? Bare observerer jeg.. Du observerer ikke bare. Du legger ut om observasjonene dine her. Og jeg tror du har sagt fra nok ganger om hvor ofte du ser båtsko. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du observerer ikke bare. Du legger ut om observasjonene dine her. Og jeg tror du har sagt fra nok ganger om hvor ofte du ser båtsko. Ok. Oppdateringer er altså forbudt i forhold til motepolitiets paragrafer... Beklager at jeg iaktar da..... Skal ikke poste mer om mine betraktninger av båtsko. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva var rabattkoden hos Ropeysoles? Jeg klarte ikke å søke den opp Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lokale coop obs selger docksides til 799 for tiden. Det opplyste jeg her om for flere uker siden. 1 Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som vet hvor man kan finne brogue wingtips i Oslo ala loake logan: http://www.pediwear.co.uk/loake/products/5103.php Syntes loake sine er fine, men litt stive i prisen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg kjøpte mine hos Dagestad i Josefines gate Endret 10. juni 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som vet hvor man kan finne brogue wingtips i Oslo ala loake logan: http://www.pediwear....oducts/5103.php Syntes loake sine er fine, men litt stive i prisen. I følge valutakalkulatoren jeg bruker koster Loake Logan 1158 kr. Det er jo ikke akkurat en astronomisk sum. Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 I følge valutakalkulatoren jeg bruker koster Loake Logan 1158 kr. Det er jo ikke akkurat en astronomisk sum. Undervurderte styrken på krona og glemte at det blir uten VAT, var forsåvidt ikke så gale pris. Takk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Som Thomas sa så har Dagestad i Josefines gate Loake Logan, du kan jo dra innom der og prøve størrelsen først, og så bestille fra Pediwear. Kan forresten nevne at kvaliteten på Design Loake ikke er på samme nivå som Loake 1880. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg kjøpte mine hos Dagestad i Josefines gate Vel, han er temmelig stiv i pris så om man leter etter tilsvarende men billigere har det lite for seg å anbefale Dagestad. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jepp, men det ble spurt om hvor i Oslo. Eneste stedet jeg vet om at de selger Logan er hos Dagestad. Så det er jo en start. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jepp, men det ble spurt om hvor i Oslo. Eneste stedet jeg vet om at de selger Logan er hos Dagestad. Så det er jo en start. Men han ville altså ha noe billigere enn Logan. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det var da virkelig ikke noe galt i det jeg skrev. Du burde veilede de som spør istedet for å hakke på småting. 8 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det opplyste jeg her om for flere uker siden. Åja, er ikke helt lett å holde styr på alt som postes. Da fikk alle en påminner uansett. Synd de ikke hadde noen spesielt pene farger der, kunne tenkt meg noen i semsket skinn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som har tips til noen rimelige loafers som fåes i ulike farger? Kunne tenkt meg et bar i lilla og et par i navy, og kanskje et slaskepar i grønt. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva anser du som rimelig? Billigste lilla loafers jeg har sett er hos Agnar Hagen i Oslo, var vel liverpool shoes om jeg ikke husker helt feil til rundt 1100,- Merkbart billigere enn mine fra Morris, men ikke like fin farge etter min mening. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er veldig fornøyd med mine fra Liverpool, som master air nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå