SIcario Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Synes sjelden jeg finner sko som passer meg godt, og som jeg liker (brede føtter ftw). Skostrekking kan nok være høyakturlt for meg, blant annet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ikke minst er det kjekt hvis du har bestilt over nett fra utlandet. Bedre med minimalt med strekking enn retur, bytte i annen lest, håpe du treffer der, ny mulig retur, etc. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ok, skal innrømme at jeg liker at skoene strammer i starten og bestiller i forhold til det. Da kan skoene forme seg mer etter mine behov. Men, ikke så mye at jeg må til med kondensfjerner og ullsokker. Stort sett så går mine seg til etter et par gangers bruk. Har man mer problemer med for små sko etter det, vil jeg tørre å bastant påstå at man har bestilt for liten størrelse Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Former skoene seg virkelig etter føttene, eller er det en kombinasjon av placeboeffekt og urban myte? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er bedre at de utvider seg litt og sitter godt på foten enn at de sitter greit når de er nye og blir slarkete etterhvert. Det oppnår jeg med det jeg nevnte over Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Bildet er et elendig utgangspunkt hva størrelse angår, men er det noen som kjenner igjen disse skoene? Har lenge hatt lyst på slike, men fikk plutselig jernteppe og kommer ikke på hva merket heter. Endret 30. mai 2013 av Albertini Grab Your Panini Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Fyren på bildet er Christopher Bastin, designer for Gant Rugger. Derfor kan det hende at skoene er fra hans eget merke. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Fyren på bildet er Christopher Bastin, designer for Gant Rugger. Derfor kan det hende at skoene er fra hans eget merke. Ja, det er jeg klar over. Men jeg tror ikke de er det. For øvrig en fin skjorte. EDIT: Ah. Det er selvfølgelig Tretorn som er merket. Endret 30. mai 2013 av Albertini Grab Your Panini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg er en gutt på 17 år som skal kjøpe meg nye sko til sommeren. Og jeg har funnet et par jeg likte veldig godt. Så jeg lurte på hva dere synes, og om dere eventuelt har noen erfaring med merket Sebago? Sebago Dockside Broren min har sånne, og han er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg er en gutt på 17 år som skal kjøpe meg nye sko til sommeren. Og jeg har funnet et par jeg likte veldig godt. Så jeg lurte på hva dere synes, og om dere eventuelt har noen erfaring med merket Sebago? Kjør på! Sebago passer like godt til 17 åringer som til 50 åringer. Skal sies at et par med Sebago varer mange år. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bruker forresten folk her inne skotrær i båtsko og mokasiner, eller er det veldig overkill? Jeg bruker det ikke, men har vurdert det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Overrasket over hvor OK disse loaferne fra dinsko er. 599 er litt vel mye penger å legge igjen på tvilsom kvalitet hos Din Sko, men de ser ganske OK ut, passer greit og jeg trengte noen sommersko her og nå. Man kan nok finne en del sko som gir mer valuta for pengene, men da jeg akutt trengte sommersko synes jeg de var ganske OK. Ganske grei å gå i også, har brukt de noen dager nå. Så da blir det plims i tillegg pluss muligens et par båtsko fra Sperry/Sebago så har jeg OK sko for sommeren. Vurderte også penny loafers, men får se an økonomien litt. Er jo vanligvis ganske begrenset med finværsdager, så tror det holder. Endret 31. mai 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tror nok du kopierte feil link, Xtra. Hvis du ikke ville at vi skulle lese om arbeidsmarkedssituasjon og tilfredshet med utdanningen blant ulike grupper av nyutdannede, da. Spennende det og. 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tror nok du kopierte feil link, Xtra. Hvis du ikke ville at vi skulle lese om arbeidsmarkedssituasjon og tilfredshet med utdanningen blant ulike grupper av nyutdannede, da. Spennende det og. Haha... linken er nå endret. Alltid interessant å lese kandidatundersøkelser o.l. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Haha... linken er nå endret. Alltid interessant å lese kandidatundersøkelser o.l. Eller hur, miromaru? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes ikke de skoene var fine i det hele tatt. Jeg ville ihvertfall aldri kjøpt loafers med hvit såle. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes ikke de skoene var fine i det hele tatt. Jeg ville ihvertfall aldri kjøpt loafers med hvit såle. Fair enough. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå