cbfn Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Grunnen for at de har en delt upper er fordi de er av shell og læret ikke er stort nok til å kun ha én bit. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Men det må da fremdeles være mulig å få dem som austerity brogue, om enn i calf. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Dette blir kanskje ikke så godt mottatt her, men hva synes dere om Nike Air Max som et alternativ til Converse? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jeg synes folk kan drite i å gå med joggesko til vanlig. Endret 26. mai 2013 av -drugiS- 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg likte de. Perfekte for dager hvor man skal gå mye, som lange dager i sentrum, storbyferier osv. Mye finere enn Converse også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Syns de er helt greie jeg. Men jeg liker Adidas bedre, feks Adidas Original Dragon Endret 27. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
3irik Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen her som vet hvor jeg kan få tak i blinkesko for voksne? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg likte de. Perfekte for dager hvor man skal gå mye, som lange dager i sentrum, storbyferier osv. Mye finere enn Converse også. Enig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 De er jo ikke penere enn hvite jack purcells f.eks. Uansett så forbinder jeg sånne Nike sko med lysvaska jeans, strikk rundt buksa, Yankees-cap og en "kul" t-skjorte. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Regner med at Coffee Break tenkte på Chuck Taylor high-tops, det gjorde i alle fall jeg. Personlig liker jeg forøvrig en del av New Balance sine modeller bedre enn Nike Air Max, selv om de avbildet ovenfor var noen av de bedre Air Max -modellene. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 For min del synes jeg sålen er forferdelig klumpete og stygg. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvis du vil ha noen enkle par sneakers, kan du jo gå for GATs, innesko for tyske soldater. Ganske greit alternativ til converse. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Det ene paret med sko fra Meermin hadde så ujevn welt på sålen at de blir muligens returnert. Får dog merutgifter på omtrent 450 kroner, i form av frakt til Meermin og nytt fortollingsgebyr når erstatningsproduktet kommer. Litt kjedelig. Endret 27. mai 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 sKunne du ikke brukt dem sånn som de er nå, eller det veldig tydelig irl også? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) La til en muligens jeg. Er litt på gjerdet - jeg så det ganske tydelig når jeg tok de ut av boksen, men når jeg kikket på de igjen nå nettopp, etter et par dager, innså jeg at det ikke var så veldig ille allikevel. Den ene medallionen er også litt skjev, men ikke noe jeg merker med mindre jeg kikker litt nøye etter. Er småfeil jeg kanskje vil irritere meg litt over, men samtidig er det også en ganske stor merkostnad forbundet med å returnere de. Jeg har nok vært i overkant pirkete. Endret 27. mai 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 La til en muligens jeg. Er litt på gjerdet - jeg så det ganske tydelig når jeg tok de ut av boksen, men når jeg kikket på de igjen nå nettopp, etter et par dager, innså jeg at det ikke var så veldig ille allikevel. Den ene medallionen er også litt skjev, men ikke noe jeg merker med mindre jeg kikker litt nøye etter. Er småfeil jeg kanskje vil irritere meg litt over, men samtidig er det også en ganske stor merkostnad forbundet med å returnere de. Jeg har nok vært i overkant pirkete. Meermin dekka returfrakten min, reparerte skoene og sendte de tilbake uten at jeg fikk noe moms/toll igjen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva synes dere om Nike Dunk low SB i denne fargekombinasjonen? Synes de funker perfekt som hverdags-sko, passer perfekt med alt annet jeg har av klær Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Klarer ikke Meermin levere ett eneste par sko uten ujevnheter? Merker det frister litt lite å sette x antall kroner på et par MTO som dukker opp etter 6 mnd med et uforutsigbart resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå