Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Det er vel for mer overskyede dager og utrygt for regn jeg tenker å bruke de. Har planer om å ta med et par driving mocs fra Herring for sommerbruk når jeg skal bestille.

Damn, må tenke litt til :p

Synes Herring Kendal ikke var så pene som Herring Grassmere er, men de er nok et kurant alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte fuck it. Bestiller fra Meermin. Mer sko for pengene der synes jeg. Da får det heller bare ta et par mnd.

EDIT:

Har de ikke skotrær hos Meermin? Jeg fikk ikke det med chukkasene og de har ikke til salgs. Er det en kode ellerno?

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Jeg har et slags dilemma som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Min skogarderobe består av 3 par skinnboots (i tillegg til sommersko og litt diverse). Grunnen til at jeg bare har boots er at det er det eneste av sko som funker til bruk på vgs. Etter sommeren begynner jeg imidlertid på et eller annet universitet, og ønsker derfor å utvide skogarderoben. Står mellom disse variantene, med linker lagt til som illustrasjon:

Double monks

Longwings

Wingtips

Semskede wingtips

Hva burde jeg gå for, synes dere? Klarer ikke å bestemme meg. Tar forøvrig gjerne i mot tips til spesifikke modeller også :)

Lenke til kommentar

Logan er visst så som så kvalitetsmessig, ja, men jeg synes de er veldig kule og ikke minst billige.

Kule er de. Og jeg har de selv :)

Men, hadde jeg stått med samme valget nå som i fjor, hadde jeg nok valgt et annet par. Men, det var fordi jeg ikke visste bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...