Xtra Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er vel for mer overskyede dager og utrygt for regn jeg tenker å bruke de. Har planer om å ta med et par driving mocs fra Herring for sommerbruk når jeg skal bestille. Damn, må tenke litt til Synes Herring Kendal ikke var så pene som Herring Grassmere er, men de er nok et kurant alternativ. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg tenkte fuck it. Bestiller fra Meermin. Mer sko for pengene der synes jeg. Da får det heller bare ta et par mnd. EDIT: Har de ikke skotrær hos Meermin? Jeg fikk ikke det med chukkasene og de har ikke til salgs. Er det en kode ellerno? Endret 14. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Send en mail og spør, tror de skal ha det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg spurte for en stund siden og da var de tomme. Skulle komme tilbake på websiden når de fikk inn. Men ikke umulig de har om du sender mail og spør Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Da har jeg spurt. Får håpe de er raskere på å svare enn å lage/sende skoene Da bestiller jeg isåfall sånn at jeg har skotrær til skoene kommer. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har et slags dilemma som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Min skogarderobe består av 3 par skinnboots (i tillegg til sommersko og litt diverse). Grunnen til at jeg bare har boots er at det er det eneste av sko som funker til bruk på vgs. Etter sommeren begynner jeg imidlertid på et eller annet universitet, og ønsker derfor å utvide skogarderoben. Står mellom disse variantene, med linker lagt til som illustrasjon: Double monks Longwings Wingtips Semskede wingtips Hva burde jeg gå for, synes dere? Klarer ikke å bestemme meg. Tar forøvrig gjerne i mot tips til spesifikke modeller også Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvis du bestiller et par Longwings så kan det hende de forter seg med produksjonen av mine Eller ikke... Synes de er finest i dette tilfellet. Logan er jo langt under de andre du har linket til, men er billigere da. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Logan er visst så som så kvalitetsmessig, ja, men jeg synes de er veldig kule og ikke minst billige. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Badminton er også gode sko, svært fornøyd med mine. Tenker dog det blir et par Carmina longwings i sommer om jeg finner noen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Logan er visst så som så kvalitetsmessig, ja, men jeg synes de er veldig kule og ikke minst billige. Kule er de. Og jeg har de selv Men, hadde jeg stått med samme valget nå som i fjor, hadde jeg nok valgt et annet par. Men, det var fordi jeg ikke visste bedre. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dockside til 799kr hos Coop Obs nå. 4 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dockside til 799kr hos Coop Obs nå. Og jeg slo til Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hadde brun, beige og navy der jeg var. Er det begrenset antall btw? De hadde få størrelser når jeg shoppa. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk for tipset! Ble et par mørkeblå. Har mørkebrune seilersko fra før så vurderer å dra tilbake å kjøpe de beige også. OlafG: De er brede så det holder. EEE er som oftest i smaleste laget for meg men Docksides gikk helt fint. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk, skal stikke ned på Obs og prøve et par. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dere som har kjøpt Herring Monza/maranello, hvordan er strl i forhold til Docksides? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå