Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Heads up:

HERRING SHOES

In the UK it is finally warming up. Here in Kingsbridge our thoughts are turning to summer on the local beaches or out on the water, and that means deck shoes.

We think Sebago make great deck shoes so we are offering this exclusive deal to you. Save 15% off any Sebago shoes until the 24th May.

Take a look at the other deck shoes below if you prefer the traditional Church's deck shoe, or the fantastic Herring range that includes various styles such as Dartmouth, Fowey and Padstow.

The promotional code box is at the bottom of the checkout page. Enter DECKMAY to get the discount.

Lenke til kommentar

Leste gjennom 30 sider av tråden nå, og når det kommer til pensko ser det ut til at Loake Aldwych har blitt mest anbefalt. Tenkte jeg skulle kjøpe de i mørkebrunt til bruk med grå dress.

Når det er sagt synes jeg Herring Knightsbridge ser bedre ut enn Loake Aldwych. Prisen er den samme. Liker også bedre fargen.

Men jeg har enda et problem. Jeg synes som sagt Knightsbridge ser bedre ut jevnt over, men på det ene bildet ser de fryktelig klønete ut i forhold til Aldwych.

Herring-Herring%20Knightsbridge%20(oxford)-Tobacco%20Calf-6493-3374-1.jpg?undefined

Loake-Loake%20Aldwych-Dark%20Brown%20Calf-2389-1289-1.jpgEr øverste skoen veldig klumpete ved lissene, eller er det bare noe rart med bildet? Synes de ser bedre ut på samtlige andre bilder på nettsiden, men på dette ene synes jeg altså ikke de ser særlig fine ut, og spørsmålet er om Herring har brukt et for stort skotre eller ikke knytt lissene skikkelig, eller om de faktisk alltid ser sånn ut.

For øvrig liker jeg også Loake Savoy ganske godt, men blir full-brogue for casual til dress?

Tenkte å bestille i dag (vil gjerne ha de innen 17. Mai) så hadde vært kjempefint med tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom Aldwych og Knightsbridge er hovedsakelig fargen på læret og lesten de er laget på; personlig finner jeg Loakes Capital lest veldig balansert og pen, men jeg er glad i lett "firkantede" tær, hvorav 026-lesten er mye mer rund.

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom Aldwych og Knightsbridge er hovedsakelig fargen på læret og lesten de er laget på; personlig finner jeg Loakes Capital lest veldig balansert og pen, men jeg er glad i lett "firkantede" tær, hvorav 026-lesten er mye mer rund.

Liker selv capital-lesten godt. Godt fornøyd med aldwych.

Lenke til kommentar

Da går jeg for Aldwych. Hvordan er størrelsen? Er de noenlunde TTS? (Bruker 9.5 i omtrent alt)

e: eller faktisk, det står mellom Aldwych og Herring Richmond. Synes det er litt mer spennende med brogues. Det er omtrent to år siden jeg leste meg opp på formalitetsskalaen, så jeg har mer eller mindre glemt det, men er full-brogues ok til dress? Subsidiært, er det noen som har erfaring med 026 lesten? TTS?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Men hvor mye får du egentlig brukt dem nå i sommer, da? Jeg innbiller meg at de stort sett blir for varme nå i sommer, og da kan du like godt bestille de fra Meermin nå og få dem om en stund, ettersom du sannsynligvis ikke får brukt Kendal i sommer allikevel.

Lenke til kommentar

Da har du enten brukt sinnsyke mengder med voks eller gjør noe feil nå...

Har ikke brukt sinnsykt mye voks. Slitet er vell en kombinasjon av at jeg har brukt hårføner på voksen for å få den til å skinne skikkelig, i kombinasjon med vann. Var ganske harde lag for å si det sånn. Gikk vekk til slutt, og jeg kommer ikke til å bruke hårføner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...