Phelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Synes den brunfargen er helt ok. 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Agreed. Brunfargen ser bra ut til en såpass mørk navy bukse. Hadde blitt forstyrrende med en lysere brunfarge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Heads up: HERRING SHOES In the UK it is finally warming up. Here in Kingsbridge our thoughts are turning to summer on the local beaches or out on the water, and that means deck shoes. We think Sebago make great deck shoes so we are offering this exclusive deal to you. Save 15% off any Sebago shoes until the 24th May. Take a look at the other deck shoes below if you prefer the traditional Church's deck shoe, or the fantastic Herring range that includes various styles such as Dartmouth, Fowey and Padstow. The promotional code box is at the bottom of the checkout page. Enter DECKMAY to get the discount. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 http://www.sebago.com/US/en-US/Product.mvc.aspx/8829M/70861/Mens/Docksides-Tan-Yellow?dimensions=0 Hvilken farge, om jeg vil ha brunish, likte dark brown nubuck, og brown elk, bare brown ser jo helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Leste gjennom 30 sider av tråden nå, og når det kommer til pensko ser det ut til at Loake Aldwych har blitt mest anbefalt. Tenkte jeg skulle kjøpe de i mørkebrunt til bruk med grå dress. Når det er sagt synes jeg Herring Knightsbridge ser bedre ut enn Loake Aldwych. Prisen er den samme. Liker også bedre fargen. Men jeg har enda et problem. Jeg synes som sagt Knightsbridge ser bedre ut jevnt over, men på det ene bildet ser de fryktelig klønete ut i forhold til Aldwych. Er øverste skoen veldig klumpete ved lissene, eller er det bare noe rart med bildet? Synes de ser bedre ut på samtlige andre bilder på nettsiden, men på dette ene synes jeg altså ikke de ser særlig fine ut, og spørsmålet er om Herring har brukt et for stort skotre eller ikke knytt lissene skikkelig, eller om de faktisk alltid ser sånn ut. For øvrig liker jeg også Loake Savoy ganske godt, men blir full-brogue for casual til dress? Tenkte å bestille i dag (vil gjerne ha de innen 17. Mai) så hadde vært kjempefint med tilbakemelding! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Forskjellen mellom Aldwych og Knightsbridge er hovedsakelig fargen på læret og lesten de er laget på; personlig finner jeg Loakes Capital lest veldig balansert og pen, men jeg er glad i lett "firkantede" tær, hvorav 026-lesten er mye mer rund. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Forskjellen mellom Aldwych og Knightsbridge er hovedsakelig fargen på læret og lesten de er laget på; personlig finner jeg Loakes Capital lest veldig balansert og pen, men jeg er glad i lett "firkantede" tær, hvorav 026-lesten er mye mer rund. Liker selv capital-lesten godt. Godt fornøyd med aldwych. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har Knightsbridge, hadde jeg visst bedre hadde jeg kjøpt Aldwych, kun på grunn av lesten. Ellers er Knightsbridge flotte sko, godt fornøyd med mine. Har de dog som sorte oxfords, så ikke de skoene som blir brukt mest. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Da går jeg for Aldwych. Hvordan er størrelsen? Er de noenlunde TTS? (Bruker 9.5 i omtrent alt) e: eller faktisk, det står mellom Aldwych og Herring Richmond. Synes det er litt mer spennende med brogues. Det er omtrent to år siden jeg leste meg opp på formalitetsskalaen, så jeg har mer eller mindre glemt det, men er full-brogues ok til dress? Subsidiært, er det noen som har erfaring med 026 lesten? TTS? Endret 12. mai 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Noen som vet om noen bra alternativer til Herring Grassmere? Har ikke lyst til å svi av 3k på sko nå. Er Herring Kendal en grei erstatter? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=4069 ? Kanskje ikke like robuste som Grassmere, men i alle fall longwings. Ellers likte jeg Kendal godt også Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har veldig lyst på de der, men har planer om å bruke de fra nå og utover. Meermin tar desverre for lang tid. Så vurderer Kendal jeg altså. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er et slit uten like å fjerne all voks og skopuss med renomat. ARrrg. Har sittet her i en halvtime nå. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hva er egentlig forskjellen mellom longwings og vanlige wingtips, bortsett fra at mønstrene går hele veien rundt skoen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ingen. Det er akkurat det som er greia med longwings, vingene er lange... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Men hvor mye får du egentlig brukt dem nå i sommer, da? Jeg innbiller meg at de stort sett blir for varme nå i sommer, og da kan du like godt bestille de fra Meermin nå og få dem om en stund, ettersom du sannsynligvis ikke får brukt Kendal i sommer allikevel. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er vel for mer overskyede dager og utrygt for regn jeg tenker å bruke de. Har planer om å ta med et par driving mocs fra Herring for sommerbruk når jeg skal bestille. Damn, må tenke litt til Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er et slit uten like å fjerne all voks og skopuss med renomat. ARrrg. Har sittet her i en halvtime nå. Da har du enten brukt sinnsyke mengder med voks eller gjør noe feil nå... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Da har du enten brukt sinnsyke mengder med voks eller gjør noe feil nå... Har ikke brukt sinnsykt mye voks. Slitet er vell en kombinasjon av at jeg har brukt hårføner på voksen for å få den til å skinne skikkelig, i kombinasjon med vann. Var ganske harde lag for å si det sånn. Gikk vekk til slutt, og jeg kommer ikke til å bruke hårføner igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå