SIcario Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg tror nesten det der er de styggeste skoene jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vincci har dem. En selger der fortalte meg at de er "så utrolig kul. Perfekt til både dress og jeans". Øøøh Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Enda kulere til hullete jeans og dressjakke med en fresh singlet under. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 7. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2013 Ble kontaktet av Ropeysoles etter at jeg kjøpte et par espadriller derfra, hvorav de lurte på hvorfor det hadde vært en økning av kjøp fra Norge og hvor jeg hadde hørt om dem. Nevnte at jeg hadde lest og skrevet om dem her, og fikk beskjed at de satt stor pris promoteringen og ga oss koden "Norge" for 10% på alle deres produkter til slutten av August. Den skal brukes i kodeboksen "Promotional code". 13 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nice cbfn! Jeg har enda ikke bestilt derfra. Skal i gang med det snart. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Apropos Ropeysoles, hvor lang tid pleier det å ta før espadrillene kommer? Bestilte tidlig forrige uke en gang. Håper 41 passer, bestilte bare det ettersom det var den minste størrelsen, og de er jo uansett ganske billige så det er ingen krise om de ikke passer. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ble kontaktet av Ropeysoles etter at jeg kjøpte et par espadriller derfra, hvorav de lurte på hvorfor det hadde vært en økning av kjøp fra Norge og hvor jeg hadde hørt om dem. Nevnte at jeg hadde lest og skrevet om dem her, og fikk beskjed at de satt stor pris promoteringen og ga oss koden "Norge" for 10% på alle deres produkter til slutten av August. Den skal brukes i kodeboksen "Promotional code". Kjøpte fra Ropeysoles for noen uker siden etter at jeg fant dem på SF, men var utrolig smale i størrelsene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 hmm. i år må jeg slå til med noen espadriller fra ropeysoles jeg og. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kjøpte fra Ropeysoles for noen uker siden etter at jeg fant dem på SF, men var utrolig smale i størrelsene. Smale og smale; jeg bruker som regel UK7 i alt fra C&J 348 til Meermin Hiro og Rui, og mine espadriller i 41 satt rimelig bra selv om jeg tenderer til vide føtter. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Smale og smale; jeg bruker som regel UK7 i alt fra C&J 348 til Meermin Hiro og Rui, og mine espadriller i 41 satt rimelig bra selv om jeg tenderer til vide føtter. Det gjør jeg også, og har ikke spesielt vide føtter, 41 var alt for trange for meg, har høy rist tho. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det har derimot ikke jeg, men det er jo ikke akkurat vanskelig å utvide tekstil med litt vann. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jøsses dere har små føtter. Hvordan er kvaliteten på ropeysoles? 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er fornøyd med mine. Er jo omtrent forbruksvare da, de er ikke akkurat dyre. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Tenker mer på hvordan de sitter og hvor svette de blir. holdbarhet er ikke så viktig når de koster rundt 100kr Endret 7. mai 2013 av SuperTrym Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Er de tts i lengden til tross for at de er litt smale? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Lakksko? Jepp. Glemte disse. Kjøpt disse også. Endret 7. mai 2013 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Noen her som har bilder av Aldwych i brunt? (Dark brown er det vel de går som). Har noen bilder av dressbuksen jeg eier her, og hvis jeg skal prøve opp i mot noen brunfarger må det bli mine Litchfield's. Og synes brunfargen kanskje blir litt for mørk, eller? Sett en masse bilder av Aldwych på nett nå, men brunfargen på skoene er jo forskjellig på nesten hvert eneste bilder jeg kommer over. For eksempel Herring sine bilder mot Pediwear's sine bilder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå