Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

men Rip sa

"If you had to choose between wearing no shoes or running shoes to lift in which would you pick?"

Rip's response: "That is like asking me to choose between stabbing myself in the eye with a fork or burning the roof of my mouth with extremely hot pizza. Can't we just avoid both?"

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe et par nye sko til bruk med grå dress. Som tidligere nevnt har den ca. denne fargen.

Er nokså usikker på fargen på skoene. Tenkte å erverve en navy dress etter hvert, så skoene bør også passe til den. I utgangspunktet ser jeg ikke for meg at brun passer til grå dress, men det passer jo fint til navy. Jeg lurte derfor på om mørkebrune sko kunne være passende? Alternativet er svart, men jeg synes det blir litt "kjedelig".

discuss

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skal kjøpe et par nye sko til bruk med grå dress. Som tidligere nevnt har den ca. denne fargen.

Er nokså usikker på fargen på skoene. Tenkte å erverve en navy dress etter hvert, så skoene bør også passe til den. I utgangspunktet ser jeg ikke for meg at brun passer til grå dress, men det passer jo fint til navy. Jeg lurte derfor på om mørkebrune sko kunne være passende? Alternativet er svart, men jeg synes det blir litt "kjedelig".

discuss

Er i samme situasjon selv. Har grå dress og skal etterhvert skaffe navy. Vurderer Loake Aldwych i mørkebrun. Thoughts? Vanskelig å si noe om fargen ut i fra bildene på siden synes jeg. Evt. Herring Churchill. Liker fargen på disse bedre, men de er noe dyrere.

Lenke til kommentar

Har noen noe peiling på kvaliteten på sko fra Liverpool? Kjøpte et par mokkasiner derfra hos Agnar Hagen her om dagen, kunne vært morsomt å vite om kvaliteten er noe særlig.

Vet at bla. Fkm har et par, så hør med han.

Lenke til kommentar

Har noen noe peiling på kvaliteten på sko fra Liverpool? Kjøpte et par mokkasiner derfra hos Agnar Hagen her om dagen, kunne vært morsomt å vite om kvaliteten er noe særlig.

Hvor mye kostet de? Jeg trenger kanskje et par nye mokkasiner nå som sommersesongen nærmer seg.

Lenke til kommentar

Løftesko er vas. Ikke bruk penger på det før du skal løfte over 150kg.

For høye folk, folk med plattfot eller folk med generelt dårlig ankelmobilitet er somregel vektløftersko gull.

Vanlig at mange i de kategoriene ikke klarer og gjøre knebøy og markløft med skikkelig teknikk og ender opp med å bikke knærne innover/overdreven knevandring og gjøre andre feil som kan til en viss grad ordnes med bedre ankelmobilitet.

Løftesko er vas. Ikke bruk penger på det før du skal løfte over 150kg.

Fucker du opp knærne/rygg/ankler/føtter pga. du hadde for dårlig ankelmobilitet når du aldri 150kg uansett så den er jo egentlig grei nok.

Vektløftersko er ikke noe must, men med tanke på at iallefall 70% av alle jeg noengang har hørt om som har trent bøy/mark iløpet av noen år har på ett eller annet tidspunkt klagd over problemer med rygg, knær, nakke etc. synes jeg ikke man skal skimse av litt gratis ankelmobilitet.

Lenke til kommentar

Som nevnt har lillebror konfirmasjon den 1. Juni, og trenger et par sko til anledningen. Planen var å gå for et par double monks, men legger det på hyllen inntil videre ettersom ventetiden hos Meermin er så lang.

Sett meg ut et noen alternativer:

Loake Churchill

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=5487

Loake Buckingham

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=2391

Loake Aldwych

http://www.herringsh...d=7&shoeid=2388

Innspill? Tar gjerne i mot andre forslag i rundt samme prisklasse :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...