Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 men Rip sa "If you had to choose between wearing no shoes or running shoes to lift in which would you pick?" Rip's response: "That is like asking me to choose between stabbing myself in the eye with a fork or burning the roof of my mouth with extremely hot pizza. Can't we just avoid both?" Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Løftesko er vas. Ikke bruk penger på det før du skal løfte over 150kg. 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kjøp vektløfter-sko hvis du har råd. Ekke verre enn det. Hjelper en del mot redusert ankelmobilitet og kan være nice benk om du sliter med å lage skikkelig leg drive. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Skal kjøpe et par nye sko til bruk med grå dress. Som tidligere nevnt har den ca. denne fargen. Er nokså usikker på fargen på skoene. Tenkte å erverve en navy dress etter hvert, så skoene bør også passe til den. I utgangspunktet ser jeg ikke for meg at brun passer til grå dress, men det passer jo fint til navy. Jeg lurte derfor på om mørkebrune sko kunne være passende? Alternativet er svart, men jeg synes det blir litt "kjedelig". discuss Endret 4. mai 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Gå får brune sko. Mye mer anvendelig en sort. Brunt passer fint til grått. Grått og navy passer med både sorte og brune sko. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Brunt passer bra til grått, gå for det. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Skal kjøpe et par nye sko til bruk med grå dress. Som tidligere nevnt har den ca. denne fargen. Er nokså usikker på fargen på skoene. Tenkte å erverve en navy dress etter hvert, så skoene bør også passe til den. I utgangspunktet ser jeg ikke for meg at brun passer til grå dress, men det passer jo fint til navy. Jeg lurte derfor på om mørkebrune sko kunne være passende? Alternativet er svart, men jeg synes det blir litt "kjedelig". discuss Er i samme situasjon selv. Har grå dress og skal etterhvert skaffe navy. Vurderer Loake Aldwych i mørkebrun. Thoughts? Vanskelig å si noe om fargen ut i fra bildene på siden synes jeg. Evt. Herring Churchill. Liker fargen på disse bedre, men de er noe dyrere. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen noe peiling på kvaliteten på sko fra Liverpool? Kjøpte et par mokkasiner derfra hos Agnar Hagen her om dagen, kunne vært morsomt å vite om kvaliteten er noe særlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen noe peiling på kvaliteten på sko fra Liverpool? Kjøpte et par mokkasiner derfra hos Agnar Hagen her om dagen, kunne vært morsomt å vite om kvaliteten er noe særlig. Vet at bla. Fkm har et par, så hør med han. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen noe peiling på kvaliteten på sko fra Liverpool? Kjøpte et par mokkasiner derfra hos Agnar Hagen her om dagen, kunne vært morsomt å vite om kvaliteten er noe særlig. Hvor mye kostet de? Jeg trenger kanskje et par nye mokkasiner nå som sommersesongen nærmer seg. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Liverpool er regnet som bra. De har vært anbefalt her inne flere ganger. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Løftesko er vas. Ikke bruk penger på det før du skal løfte over 150kg. For høye folk, folk med plattfot eller folk med generelt dårlig ankelmobilitet er somregel vektløftersko gull. Vanlig at mange i de kategoriene ikke klarer og gjøre knebøy og markløft med skikkelig teknikk og ender opp med å bikke knærne innover/overdreven knevandring og gjøre andre feil som kan til en viss grad ordnes med bedre ankelmobilitet. Løftesko er vas. Ikke bruk penger på det før du skal løfte over 150kg. Fucker du opp knærne/rygg/ankler/føtter pga. du hadde for dårlig ankelmobilitet når du aldri 150kg uansett så den er jo egentlig grei nok. Vektløftersko er ikke noe must, men med tanke på at iallefall 70% av alle jeg noengang har hørt om som har trent bøy/mark iløpet av noen år har på ett eller annet tidspunkt klagd over problemer med rygg, knær, nakke etc. synes jeg ikke man skal skimse av litt gratis ankelmobilitet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Som nevnt har lillebror konfirmasjon den 1. Juni, og trenger et par sko til anledningen. Planen var å gå for et par double monks, men legger det på hyllen inntil videre ettersom ventetiden hos Meermin er så lang. Sett meg ut et noen alternativer: Loake Churchill http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=5487 Loake Buckingham http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=2391 Loake Aldwych http://www.herringsh...d=7&shoeid=2388 Innspill? Tar gjerne i mot andre forslag i rundt samme prisklasse Endret 6. mai 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 dagestad hadde ikke seilersko fra rancourt, kjiiipt. Han sa de får inn om noen uker da, så det er bra Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg elsker ranger mocsene fra Rancourt. Kjøper heller dem enn et par seilersko til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ja, fine de. kanskje jeg kjøper de før seilerskoene Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Rancourt Camp Moc er vanvittig fine. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nice. http://www.gilt.com/sale/men/designer-kicks/product/1004858095-prada-wingtip-sneakers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå