Herr Brun Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dere som er barnslige. Det ser man på innleggene deres. Umodent og på rasismenivå. Lavstandard. Dere? I hvilket innlegg sprer jeg rasisme? Jeg sier skoene dine er gørrstygge, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Dere? I hvilket innlegg sprer jeg rasisme? Jeg sier skoene dine er gørrstygge, men ikke noe mer. Hvorfor kan du ikke bare si at du synes de er veldig stygge? Du vet, sånn som voksne sier. Dere oppfører dere jo styggere enn skoene er stygge, spøk er morsomt og hyggelig. Men å gjøre narr, dra inn rasisme, sammenligne med folk med Downs..... Endret 27. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Wolfkiller: Se på det flotte nye skoene mine Resten av MoV: De var stygg, pluss mange andre adjektiver Wolfkiller: Nei dere er dum med meg skoene er fine Resten av Mov: Nei, skoene er seriøst stygge. Wolfkiller: PERSONANGREP!!!!! Det er ikke at dere synes at skoene er stygge som er problemet, det er adjektivene og drittungeoppførselen som er problemet med Diskusjon.no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor kan du ikke bare si at du synes de er veldig stygge? Du vet, sånn som voksne sier. Dere oppfører dere jo styggere enn skoene er stygge, spøk er morsomt og hyggelig. Men å gjøre narr, dra inn rasisme, sammenligne med folk med Downs..... Fordi "veldig stygge" ikke i tilstrekkelig grad uttrykker hvor forferdelige de er. Vi snakker noen av de aller styggeste skoene jeg har sett på lenge, og jeg finner det direkte skammelig at Loake faktisk produserer dem. Ellers er du jo veldig flink til å skape en "dere mot meg"-stemning her. Dere meg her og dere meg der, hold de personene som skriver noe ansvarlig for det de skriver, ikke tillegg meg egenskaper og meninger som andre står for. Og igjen er det hysterisk morsomt at du kaller andre for drittunger... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Fordi "veldig stygge" ikke i tilstrekkelig grad uttrykker hvor forferdelige de er. Vi snakker noen av de aller styggeste skoene jeg har sett på lenge, og jeg finner det direkte skammelig at Loake faktisk produserer dem. Ellers er du jo veldig flink til å skape en "dere mot meg"-stemning her. Dere meg her og dere meg der, hold de personene som skriver noe ansvarlig for det de skriver, ikke tillegg meg egenskaper og meninger som andre står for. Og igjen er det hysterisk morsomt at du kaller andre for drittunger... Dere oppfører dere som drittunger da. Så blir det helt riktig. Hvorfor er det ikke tilstrekkelig med normal norsk folkeskikk!?! Endret 27. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Herregud, kødder du med meg eller? Poenget mitt var følgende: Hvorfor skriver du DERE i en diskusjon med MEG? Skal jeg måtte svare for hva fredderen eller fkm finner på å svare? Det er én drittunge som har skrevet på de siste par sidene, og bare én. Med andre ord: dropp diskusjonen om folkeskikk. Du utviser absolutt ingen selv. Endret 27. april 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
charlesgoodyear Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Takk for meg. Det var mykje...scrolling så lenge det varte. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Lokeland mfl. har vel forsvunnet pga dette her.. Merker at jeg ikke gidder å kikke så mye her som jeg gjorde før 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 http://www.brandos.no/new-balance/u420sngg-m-403072-grey-grey/a76713 eller http://www.brandos.no/adidas-originals/dragon-g50919-newnav-whi/a37146 ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Tja, mye fetere enn mine alternativer. Men vil ikke betale mer enn 600,- og gidder heller ikke kjøpe fra utlandet. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Forstår. De havner nok fort på det dobbelte fra ebay. Har du sjekket smartguy.no ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Tror jeg hadde gått for de fra New Balance om jeg måtte velge, KKake. Stripene på de fra Adidas blir litt for skrikende for min del. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) http://www.smartguy....akers_159215_19 Innenfor (eller litt over) din prisklasse tror jeg at jeg liker disse bedre. Selv om logoen er mer synlig. Rabattkode: SALG17MAI Gir deg 10% avslag. Edit: Ser der var begrenset med størrelser igjen der dessverre. Endret 27. april 2013 av dePt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Herregud, kødder du med meg eller? Poenget mitt var følgende: Hvorfor skriver du DERE i en diskusjon med MEG? Skal jeg måtte svare for hva fredderen eller fkm finner på å svare? Det er én drittunge som har skrevet på de siste par sidene, og bare én. Med andre ord: dropp diskusjonen om folkeskikk. Du utviser absolutt ingen selv. Heller andre som ikke har folkeskikk, jeg slenger aldri dritt til andre om de ikke har vært frekk i kjeften selv. Mange hadde fortjent en god dose juling for å lært seg respekt og oppførsel. Det er JÆVLIG MANGE DRITTUNGER og bare jævlig mange drittunger som har forsøplet denne tråden på de siste sidene. Endret 27. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Lokeland mfl. har vel forsvunnet pga dette her.. Merker at jeg ikke gidder å kikke så mye her som jeg gjorde før ENIG Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Wolfkiller: Se på det flotte nye skoene mine Resten av MoV: De var stygg, pluss mange andre adjektiver Wolfkiller: Nei dere er dum med meg skoene er fine Resten av Mov: Nei, skoene er seriøst stygge. Wolfkiller: PERSONANGREP!!!!! Var ikke jeg som gikk til forumveileder og sippet om personangrep da, var faktisk ikke jeg som startet noening og glem ikke det!!!!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hva er greia med å kjøpe joggesko etter utseende? Kjøp de som er best å jogge i.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå