Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par sko fra Meermin Linea classica ligger på rundt en tusenlapp eksklusivt toll og frakt, og du kjøper dem på Meermin.es

Skoene du linket til var forresten noe av det styggeste jeg har sett, hvis du vil ha loafers så gå for et par penny- eller tassel loafers i semsket skinn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Et par sko fra Meermin Linea classica ligger på rundt en tusenlapp eksklusivt toll og frakt, og du kjøper dem på Meermin.es

Skoene du linket til var forresten noe av det styggeste jeg har sett, hvis du vil ha loafers så gå for et par penny- eller tassel loafers i semsket skinn.

Synes de er skikkelig stilige jeg, fine brune sko med litt detaljer ikke for mye, til casual med jeans og skjorte feks.. Viktigere er at det annet kjønn, min stilbevisste kone likte de.

Lenke til kommentar

Er det noe gøy å kopiere andres bildemeldinger ala 4chan da?

Skjønner ikke hvorfor Diskusjon.no er så overfylt av slike "barnebilder" og "tegninger".

Ja. Jeg vet at mesteparten av dere er Russ i år, og at det er et ungt publikum. Men barnsligheten overasker meg. Nivå med 10-13 åringer.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

26491346.jpg

Bra! Bare fortsett sånn du. Det bildet av den gamle daue komikeren har vært vist av et X antall andre "unge" Diskusjon.no brukere.

Tragisk....

Jeg er medlem av Jaktforum, AVforum, Hifisentralen, VGnett osv. Finner ikke sånne overbarnslige bildemeldinger på 10-13årstadiet der.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt noen Lacoste sko, som jeg i hovedsak skal bruke som innesko på skolen. Er det noen som har noen forslag som ikke er alt for dyre? :)

Edit: Jeg er 15 år og bruker skostørrelse 40-41...

Endret av Havardu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...