Kaplan Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg trenger inspirasjon til sommersko. De bør være greie å gå ~2,5km i (raskere enn kollektivtrafikk ofte), og de bør helst være så lite varme og tette som mulig. Ulike type loafers er jo et alternativ, men er det noe som er hakket mer formelt til bruk på jobb om sommeren? Feil tråd...? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ehh, hvilke (herre)sko er ikke greie å gå et par km i? Feil tråd...? Ikke nå lengre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) siden herre står i parantes Ikke kjøp sånne, NgZ, dårlig investering. litt jalla med sånt mønster og sånt. sikkert ikke så bra kvalitet, tror de er masseprodusert i Kina. Endret 21. april 2013 av Bork Laser 7 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Feil tråd...? Ikke så lett å holde styr på alltid. @Herr Brun: De fleste duger jo til det, men om det er varmt i været blir det jo viktigere at de puster og ikke er varme. Jeg sliter med å finne noe annet enn loafers eller ulike tøysko som er behagelig i sommervær. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Til og med espadriller kan man jo gå et par km i. Jeg går vel garantert et par km når jeg er i sentrum i helgene, og klarer meg fint med alt fra brogue boots med doble såler til Docksides. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nye semskede derbys fra Meermin, finnes i både brunt og blå. Hadde jeg bare ikke vært så fattig 5 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Hvor kommer det paret på formalitets skalaen JorgenH? Noen som har disse http://meermin.es/fi...ulo.php?id=3966 og kan si noe om størrelsen/generelt? Trekker de av momsen automatisk eller må man opplyse om det? Anbefales det ikke å betale med bankkort? Endret 22. april 2013 av Ranies Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Blå semskede derbys er ganske langt nede på formalitetsskalaen, jeg ville nok å ha brukt dem som sommersko til jeans, chinos osv. Meermin trekker fra momsen automatisk. Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan derby bøyes i flertall? Kunnskapene mine fra ungdomsskolen forteller meg at alle (?) engelske ord som slutter på y får ies-ending i flertallsform (city-cities), men jeg mener å ha lest derbys flere steder. Noen som er eksperter på engelsk gramatikk eller klesterminologi? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Derbies Takk, var det som ga mest mening. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nye semskede derbys fra Meermin, finnes i både brunt og blå. Hadde jeg bare ikke vært så fattig Nå siklet jeg..skikkelig også! Lenke til kommentar
charlesgoodyear Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 NgZ Ein svart eller brun pennyloafer av høg kvalitet, britisk goodyear welted, er formelt nok så lenge temperaturen er høg og dressen lys, men det er no mine to cents. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nå siklet jeg..skikkelig også! Samme her, spørsmålet er bare hvordan et par sånne vil passe inn i en skogarderobe som foreløpig kun består av tre par boots. Ikke de mest anvendelige skoene, dessverre. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er det noe i veien med å betale med bankkort? Er det slik at man kan bestille først og betale når det nærmer seg sending? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg betalte med bankkort, hadde ingen problemer. Man bestiller først, og betaler når det nærmer seg sending. Litt upraktisk når man stort sett har lite penger å måtte ha penger på konto som man ikke kan bruke, og å aldri vite når man får regningen, men det er vel en liten pris å betale. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg betalte med bankkort, hadde ingen problemer. Man bestiller først, og betaler når det nærmer seg sending. Litt upraktisk når man stort sett har lite penger å måtte ha penger på konto som man ikke kan bruke, og å aldri vite når man får regningen, men det er vel en liten pris å betale. Det er veldig upraktisk. Husker jeg bestilte et par sko fra Herring, så hadde de ikke skoene på lager. Der trakk deg meg umiddelbart når jeg bestilte skoene, for å så sende pengene i retur til meg når de fant ut at de ikke hadde skoene. Så når de hadde fått inn skoene måtte jeg betale inn enda en gang. Sløsing av tid synes jeg. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hva synes folk om Lindberg skoene som Wagner har? http://jlindeberg.co....asp?b=26&ek=mc Kunne sikkert vært penere og mer gjennomført til prisen... Endret 23. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 De var ikke spesielt pene, tror man kan gjøre mye bedre kjøp til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå