NgZ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har fkm lyst å kime inn her angående det brune paret? Er de kurante å bruke til dress og, eller er det en merkelig jeansoxford-bastard det her er snakk om? Vanskelig å se for seg for meg uten å se bilder der noen faktisk har de på til dress. Trenger nemlig brune oxfords, og frister jo litt med en "sympatisk penge". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hæ nei? Hvis vi ser på samme skoen, er de da helt kurante til dress. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det kan godt hende det, altså, jeg har bare aldri brukt noe annet enn cap toe til dress etter at jkeg ble voksen. Men har sendt en PM til dag angående størrelsen, så får vi se. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Plain toe er mer formelt enn cap toe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nettopp derfor jeg blir litt skeptisk når de markedsfører modellen til jeansbruk. I r confused. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Drit i hva de markedsfører med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ang. leveringstid fra Meermin bestilte jeg vel for 2 uker siden, fikk beskjed om å betale i går. Ferdige om 15 dager. Varierer dog mye, mange som opplever flere forsinkelser. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Aha, så det tar en stund altså.. Er det noe i veien med å kjøpe disse? http://heppo.no/herresko/finsko/acton-103998-0099 Jeg betaler heller litt ekstra for å få fri frakt og riktig størrelse, også trenger jeg dem litt kjapt til konfirmsjoner.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Da var Herring Grassmere endelig bestilt. Da jeg så værvarslet tenkte jeg at jeg nå trenger jeg et par solide sko som tåler en del nedbør. Hadde egentlig tenkt å bestille for en god stund siden, men nå er de hvertfall bestilt. Kommer på en ca 25-2800 kr med mva inkludert. Tror forøvrig at dere har rett når det kommer til båtskoene. Jeg må nok trolig ha en 42.5 og ikke 43 der. Skal prøve Sebago i en lokal skobutikk og sjekke de ut, men hvis ikke blir det nok top-siders i 42,5. Endret 14. april 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Har fkm lyst å kime inn her angående det brune paret? Er de kurante å bruke til dress og, eller er det en merkelig jeansoxford-bastard det her er snakk om? Vanskelig å se for seg for meg uten å se bilder der noen faktisk har de på til dress. Trenger nemlig brune oxfords, og frister jo litt med en "sympatisk penge". Min oppfatning av wholecuts er at de ofte ser veldig bra ut på bilder, men ikke på langt nær så bra ut i virkeligheten. Det er et par sko som er vanskelige å kombinere, rett og slett. Men de kan helt fint brukes til dress, bare så det er sagt. Det skal bare litt til for at det ser bra ut... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Driver og blar gjennom hjemmesidene til Allen-Edmonds nå. Er det noen andre enn meg som reagerer på at skoene på siden er fotografert på en utrolig stygg måte? Skinnet ser liksom helt unaturlig og skinnende ut i fohold til hvordan jeg er vant til at skinnsko ser ut irl. Eksempel: http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF232_1_40000000001_-1 Endret 15. april 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Brap Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Aha, så det tar en stund altså.. Er det noe i veien med å kjøpe disse? http://heppo.no/herr...ton-103998-0099 Jeg betaler heller litt ekstra for å få fri frakt og riktig størrelse, også trenger jeg dem litt kjapt til konfirmsjoner.. Ingen som har innspill til disse? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Har vært inne på dette før, men fant ikke noe tidligere. Er på jakt etter noen bucks eller lignende. Har lyst på noe lignende disse fra Mark McNairy, men er ikke villig til å spandere ca. 4000 kroner. Ser helst at jeg holder meg under 2000, må kunne få tak i de på nettet eller i Bergen. diskuter Endret 16. april 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Sanders har vel en del kule til rundt 2000 kr? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Hva med Loake Logan? http://www.loake.co.uk/logan.html Endret 16. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 J Crew Kenton er også et alternativ. Veit ikke hvordan kvaliteten er på dem da. http://www.jcrew.com/mens_feature/NewArrivals/shoes/PRDOVR~43687/43687.jsp Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg ble anbefalt Walk-Over da jeg spurte på StyleForum om de som Haawy linket til var noe tess. Har et par som ligger og venter på meg nå, så kan kommentere de i morgen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Greit. Plumsoles.co.uk er tydeligvis ikke til å stole på. Er ikke å nå verken per mail eller telefon, og driver visst såpass dårlig at de ikke lenger er en offisiell Dubarryforhandler... Hva gjør jeg nå? Er det noen vits i å ta dette opp med banken min når jeg bestilte med et vanlig visa debetkort? Forøvrig må jeg gi skryt til http://www.ahume.co.uk/ - Fikk god service gjennom livechatten, av en person med god produktkunnskap - og atpåtil fikk jeg et tilbud om at det var bare å ta kontakt hvis det var noe de kunne hjelpe til, i forhold til at plumsoles har svindlet meg. De hadde visst en annen kunde som har samme problem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Du kan kjøpe en kortreklamasjonsak hos banken så lenge du har brukt Visa. Men om du er over 18 er det hinsides dumt å bruke noe annet enn kredittkort på nett. Fikk forøvrig Bexleyene i posten fra Dag i dag. Mon tro om jeg må bytte beite og selge eiendom? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Joda. Men det er jo vanskelig å unngå det når man ikke får kredittkort av banken... Har fått avslag på nettsøknad om 5k i kreditt... det hjalp heller ikke å møte opp og spørre pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå