Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

?

Nei altså slike casual style sko passer mest på gamle menn. Beltet godt opp over magen er vel en stil som begynner å dø ut. Altså det motsatte av sagging (som jeg heller ikke er fan av) 40-50 tallstilen som mange gamle menn har ennå.

Når det gjelder casual sko, så synes jeg mange er mer passende enn sånne seilsko.

Lenke til kommentar

Hvordan er forholdet mellom lengde og bredde i sko?

For eksempel:

Vil et par sko i 12US EE være bredere enn noen i 8US EEE?

Lurer da mine Alden i 11.5EEE er ganske akkurat passelig i bredden, men det er for mye plass rundt hælen og tror den kunne hjulpet med en størrelse mindre.

Lenke til kommentar

Haawy,

Loake Logan er greie og sydd på ein behageleg såle (EVA), men sjølv om dei er laga i UK er ikkje kvaliteten den ein normalt skal forbinde med britiske sko. Om det er semska derbys du er på jakt etter, ville eg også sett på Loake Wentworth i 1880-linja. Desse er imidlertid utan semi-brogue, slik som Logan (og Jack).

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ville tatt sjansen på å vente altfor lenge med å bestille sko, Haawy. Tror Meermin kommer til å oppleve enda større etterspørsel fremover, og hvis de ikke utvider produksjonskapasiteten kan det nok fort bli flere måneder ventetid.

Jeg valgte ihvertfall å kjøpe to par i samme slengen nettopp av den grunn; kommer nok ikke til å bruke chukkasene før til høsten, men er ihvertfall sikker på at jeg får de i god tid.

Lenke til kommentar

Har ganske brede føtter så Rui lesten passer meg utrolig bra, Hiro blir litt trang.

Er du nødt til å kjøpe bredere sko fra andre merker også? Jeg ser at det står hos Meermin at Rui er EE, men da jeg sendte de mail sa de at de ikke hadde sko med bredere fits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...