Dockside Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Aqua Terra er ingen forhandler. De har agenturet i Norge. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Påstanden gjelder fortsatt. Stiller meg tvilende til at de kan befale at Amazon slutter å sende til Norge da det vil utfordre deres markedsmakt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Påstanden gjelder fortsatt. Stiller meg tvilende til at de kan befale at Amazon slutter å sende til Norge da det vil utfordre deres markedsmakt. Selvfølgelig kan de ikke befale det. Men de kan avtale det, evt få Sebago til å avtale det, med Amazon. Kan forsåvidt være i strid med norsk og eller EUs konkurranserett, men det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 er det noen andre steder med billige docksides da? kanskje disse kan være noe http://www.quoddy.com/classic-boat-shoe/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 de er ikke billige nei, men de koster ikke så mye mer enn det dockksides gjør i Norge. Har også lest mye skryt om de. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 er det noen andre steder med billige docksides da? kanskje disse kan være noe http://www.quoddy.co...ssic-boat-shoe/ Quoddy lager stygge sko. Går heller for Rancourt eller Oak Street Bootmaker. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 synes ikke de ser stygge ut på bilder på nettet de du linket til var fine da, kjenner du til kvalitet'n? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 synes ikke de ser stygge ut på bilder på nettet de du linket til var fine da, kjenner du til kvalitet'n? Rancourt har en egen tråd på SF. Men, enig, pene sko. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) hvilke er du enig i er pene? hvorfor er disse stygge? er det at de har tre eyelets foran? Endret 3. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Liker ikke 3 "øyner" nei...... Rancourt skal være noe av det beste på markedet. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Liker bedre båtsko med kortere front! Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Morsom - tenker på slik: http://www.rancourtandcompany.com/ready-made/men-s/2-eye-boat-shoe-carolina-brown-chromexcel.html kontra slik: http://timberlandtopboots.org/images/tim/timberland_boat_shoes_009_02.jpg Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva synes dere om disse fra Red Wing? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fikk litt platåsko-følelse av dem, egentlig. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, egentlig. Var litt skeptisk til sålen. Jeg likte sømmen som går på skrått. Av en eller annen grunn gir det meg en japansk "feeling". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Påstanden gjelder fortsatt. Stiller meg tvilende til at de kan befale at Amazon slutter å sende til Norge da det vil utfordre deres markedsmakt. Det er ganske vanlig. Jeg har flere ganger opplevd det med sportsutstyr. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Varemerkeeier/rettighetshaver har enerett til "first sale" innenfor EØS-området, da EU dessverre har bestemt seg for å ikke tillate internasjonal konsumpsjon, slik Norge hadde tidligere. Så fort varen er solgt innen EØS er det derimot fritt frem - men varemerkeeier står selvfølgelig fritt til å ikke selge til folk som ikke gjør som man vil. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Disse hva heter de? Seilskotypen minner meg om gubber med beltet godt opp over magen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå