Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Jeg ville heller uansett ha kjøpt en annen sko som er billigere hvis jeg ikke hadde hatt råd selv. Men for all del, hvis du liker fake....

Han har aldri sagt at han liker fake. Han sier at han skal ha de skoene, samme om det er fake eller ikke. Hvorfor ikke bare akseptere det og svare på det han spør om, ikke blande inn diskusjoner om hvilke som er fake og hvilke du ville kjøpt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et nytt par på Ebay i går til den nette sum av 331,- inklusive frakt. Var omtrentlig 175,- uten frakt, så da slipper jeg unna toll og moms også. Da gjenstår det vel bare å se om de er ekte når de kommer frem :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et nytt par på Ebay i går til den nette sum av 331,- inklusive frakt. Var omtrentlig 175,- uten frakt, så da slipper jeg unna toll og moms også. Da gjenstår det vel bare å se om de er ekte når de kommer frem :p

Ja, er det flere som har erfaring med å handle på ebay? Har noen opplevd å få fake varer?

Lenke til kommentar

Hei...

Nå nærmer det seg vår/sommer og jeg trenger noen sko...

Er en gutt på 14 år snart 15år...Bor like ved Lillestrøm

Ja, hvordan stil har jeg? jo, jeg går for det meste i litt lyse olabukser(ikke strikk på), men hvilke sko skal jeg kjøpe...

Bruker 43-45 i sko str...

Hadde tenkt litt på vans eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Hei...

Nå nærmer det seg vår/sommer og jeg trenger noen sko...

Er en gutt på 14 år snart 15år...Bor like ved Lillestrøm

Ja, hvordan stil har jeg? jo, jeg går for det meste i litt lyse olabukser(ikke strikk på), men hvilke sko skal jeg kjøpe...

Bruker 43-45 i sko str...

Hadde tenkt litt på vans eller noe sånn?

Det var ein sær stil. Olabukser er veldig uvanlig. Spesielt visst du går kun i olabukser.

Kom med informasjon før du spør iallefall.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...