Ari Gold Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg ville heller uansett ha kjøpt en annen sko som er billigere hvis jeg ikke hadde hatt råd selv. Men for all del, hvis du liker fake.... Han har aldri sagt at han liker fake. Han sier at han skal ha de skoene, samme om det er fake eller ikke. Hvorfor ikke bare akseptere det og svare på det han spør om, ikke blande inn diskusjoner om hvilke som er fake og hvilke du ville kjøpt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nike Terminator Hi Quickstrike Hva syns dere? (via HighSnobiety) Endret 9. mars 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fy faen så stygge må jeg si, de var virkelig fæle. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Likte fargene men ikke selve formen på skoene. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fargene var ikke noe særlig heller ikke formen på skoene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mislikte skoene, samtidig som jeg likte dem. Var sånn hat/elsk -greier. Liker litt sære ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det noen nettsider hvor jeg kan kjøpe Converse All Star-sko, uten at de er sterkt overprisa? Mine forrige ble stjålet på festival i fjor : < Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjøpte et nytt par på Ebay i går til den nette sum av 331,- inklusive frakt. Var omtrentlig 175,- uten frakt, så da slipper jeg unna toll og moms også. Da gjenstår det vel bare å se om de er ekte når de kommer frem Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 The Hundreds Footwear: Johnson Mid Dritfete i rødt, har veldig lyst på et par. Noen som har erfaringer med merket? (via HighSnobiety Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Råe sko. Men eg gidd ikkje vente lenger på at Hunting Lodge skal åpne igjen, slik at eg får kjøpt Supra skoa. Bryr meg ikkje om det er i utlandet. Så kor får eg kjøpt dei? Endret 9. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjøpte et nytt par på Ebay i går til den nette sum av 331,- inklusive frakt. Var omtrentlig 175,- uten frakt, så da slipper jeg unna toll og moms også. Da gjenstår det vel bare å se om de er ekte når de kommer frem Ja, er det flere som har erfaring med å handle på ebay? Har noen opplevd å få fake varer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er fullt mulig å få fake varer selv om selgeren har 99% posetive feedback. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei... Nå nærmer det seg vår/sommer og jeg trenger noen sko... Er en gutt på 14 år snart 15år...Bor like ved Lillestrøm Ja, hvordan stil har jeg? jo, jeg går for det meste i litt lyse olabukser(ikke strikk på), men hvilke sko skal jeg kjøpe... Bruker 43-45 i sko str... Hadde tenkt litt på vans eller noe sånn? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hei... Nå nærmer det seg vår/sommer og jeg trenger noen sko... Er en gutt på 14 år snart 15år...Bor like ved Lillestrøm Ja, hvordan stil har jeg? jo, jeg går for det meste i litt lyse olabukser(ikke strikk på), men hvilke sko skal jeg kjøpe... Bruker 43-45 i sko str... Hadde tenkt litt på vans eller noe sånn? Det var ein sær stil. Olabukser er veldig uvanlig. Spesielt visst du går kun i olabukser. Kom med informasjon før du spør iallefall. Endret 12. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) The Hundreds Footwear: Johnson Midhttp://www.highsnobiety.com/news/wp-conten...n-mid-low-1.jpg Dritfete i rødt, har veldig lyst på et par. Noen som har erfaringer med merket? (via HighSnobiety De var jævli kule Endret 13. mars 2009 av kverna Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Som nevnt ovenfor her går det mot vår/sommer, så jeg skal snart kjøpe nye sko.. Budsjettet er 1500 kr, og skal helst ha noen hvite sko (men er ikke no must). Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 NS Supra, noe av de kuleste skoene her har sett så langt og er mot ditt budsjett. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kor høge er Skytop serien? Altså frå hælen og opp. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Dritfete i rødt, har veldig lyst på et par. Noen som har erfaringer med merket? Dritkule! Ingen erfaringer med merket, dessverre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er Supra Cruizer noe å satse på til skating? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå