SIcario Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg spurte også, håper virkelig de gjør det samme for meg. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Converse er jo helt håpløse å få på, til og med de lave. Blir vel heller litt tykke ullsokker enn neonprensokker. Skal selvfølgelig ha våtdrakt under russedressen da Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) For alle med IQ på over 50 er det en ganske enkel sak, bare en helt vanlig skolisse. Hvis ikke kan man jo gå for Vans slip-ons, men da løper man jo en risiko for å se ut som om man er 14 år. Sef klarer de fleste å få på Converse, men det tar litt lenger tid enn å kippe på seg feks et par ferdigknytte sneakers..... Det kan du ikke med vanlige Converse vettu.. Endret 22. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 En venn av meg kjøpte sitt første par ordentlige kvalitetssko, men istedenfor å kjøpe et par anvendelige brune derbies eller oxfords, som jeg anbefalte, valgte han sorte C&J oxfords. Kjipt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 DRITT. Kjøpte sko på eBay som jeg trodde skulle passe, men som absolutt ikke gjør det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 DRITT. Kjøpte sko på eBay som jeg trodde skulle passe, men som absolutt ikke gjør det. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Converse er jo helt håpløse å få på, til og med de lave. Blir vel heller litt tykke ullsokker enn neonprensokker. Skal selvfølgelig ha våtdrakt under russedressen da Hæ? De lave er jo superenkel. Jeg holder mine knytt hele tiden. Justerer vel knuten en gang annenhver måned. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hæ? De lave er jo superenkel. Jeg holder mine knytt hele tiden. Justerer vel knuten en gang annenhver måned. Da har vi to forskjellige oppfatninger, jeg har ganske bred fot, så kan sikkert være derfor. Dessuten er det veldig lenge siden jeg hadde converse! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Kan ikke skjønne hvorfor for eksempel et par semskede tassel loafers skal være så veldig gammel man at det gjør noe... 2 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har hatt lekkasje i leiligheten. Og det var UHELDIGVIS over klesskapet. Må sannsynligvis bytte ut det meste som var vått. I går var mine Loake Chester helt tørre og hadde stått i dette skapet, så de var nok sikkert litt fuktige. I dag så var det utvendig mugg på tuppen av lærsålen. Hva bør jeg gjøre videre for å bli kvitt all mugg og soppsporer slik at skoene kan reddes? Dette er virkelig favorittskoene mine... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Dæven, fingern min ble helt blå da jeg brukte Herrings kluter for å pusse skoene. Håper virkelig ikke at det ble overført blåfarge fra kluten til skoene. Funker det å pusse med en vanlig hvit t-skjorte? Nvm. fiksa det. Endret 28. mars 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva bør jeg gjøre videre for å bli kvitt all mugg og soppsporer slik at skoene kan reddes? Dette er virkelig favorittskoene mine... Bruker innboforsikringen til å kjøpe nye. 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Bestilte nettopp disse fra Meermin. Edit: Større bilder. Endret 30. mars 2013 av Henrik C 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 De chuckasene er er utrolig fine, blitt veldig glad i mine. Lurer litt på om jeg ikke kommer til å ryke på longwingsene også, står mellom de og dubmonks. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg elsker både dubmonksa og chukkaene. Vurderer sterkt longwings også, men da i pebble grain. Men usikker på fargen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Apropos Meermin, ny RTW-modell. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 De chuckasene er er utrolig fine, blitt veldig glad i mine. Lurer litt på om jeg ikke kommer til å ryke på longwingsene også, står mellom de og dubmonks. Tror de blir gode erstattere for mine Sebago Arlingtons. Kanskje dette blir den nye MoV-skoen? Jeg elsker både dubmonksa og chukkaene. Vurderer sterkt longwings også, men da i pebble grain. Men usikker på fargen. Pebble grain er ikke tilgjengelig som RTW lengre, så du må vel over på MTO. Vurderte nemlig de i pebble grain selv, men slo ikke til før nå og de er som sagt ute av produksjon. Tror dog karangrain blir vel så bra, Xtra postet bilde av sine for litt siden. Apropos Meermin, ny RTW-modell. De er superlekre! Frister veldig med et par til høsten. Ny DMS også, med samme skinn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Men søren da. Akkurat kjøpt et par nesten like, men fra Loake i lysere skinn. De der var finere. Jaja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå