Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

... Synes forøvrig alle skoene som har blitt linket til foreløpig har ganske grusomme. Når det kommer til sommersko, sneakers og lignende så synes jeg Docksides, Sperry Top-Siders ...

Kjære vene, det er snakk om sneakers her. Alt til si tid. Når det vert spurt om sneakers, så linkar ein ikkje til båtsko.

Endret av charlesgoodyear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt den store forskjellen, det er i all hovedsak sommersko begge deler. Hovedpoenget er uansett at skoene han originalt linket til er helt jævlige, og at Vibram Five-Fingers antagelig hadde vært et bedre valg. Derfor tenkte jeg at det kunne være en idè å prøve å utvide horisonten hans litt.

Lenke til kommentar

Gosforth II er mye penere. 100 pund dyrere da. Loake Pimlico er også mye nevnt.

 

Jeg synes sjelden desert boots ser bra ut. Chukka er mye finere

 

Om jeg har forstått forskjellen mellom desert og chukka riktig

Meermin chukkas er bang for det buck, koster litt over 1000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos sneakers og sko generelt, kjøpte mine Nike Free til trening hos www.tennisshoes.no her om dagen, har lett lenge etter utvalget de har her i Norge (bor i Bergen og de har butikk her). Syns Brandos og de "store" blir for generelt når det gjelder utvalg.

 

Nå leter jeg etter nye sommersko, men meget usikker på hva jeg skal gå for, tenker muligens Converse men det er da veldig vanlig, det viktigste er at de er gode å gå i og at det skal være sneakers.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt sko fra Meermin:

 

Hvor lang tid tok det fra skoene deres ble sendt til dere fikk dem? Fikk beskjed om at skoene ble sendt i går, og lurer på hvor lenge jeg må vente. Blir så ekstremt utålmodig når jeg vet at skoene er sendt, og at de kan dumpe ned i postkassen min når som helst.

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt sko fra Meermin:

 

Hvor lang tid tok det fra skoene deres ble sendt til dere fikk dem? Fikk beskjed om at skoene ble sendt i går, og lurer på hvor lenge jeg må vente. Blir så ekstremt utålmodig når jeg vet at skoene er sendt, og at de kan dumpe ned i postkassen min når som helst.

 

Er det ikke sporing på pakken? Når bestilte du forresten? Er interessert i å bestille fra Meermin selv, men ventetiden (i følge SF-tråden) virker meget lang.

Lenke til kommentar

Bestilte 22. Januar, så nærmer meg snart to måneders ventetid. Ikke det raskeste for å si det forsiktig, men ettersom prisen er såpass lav og kvaliteten etter sigende skal være veldig god så tenkte jeg at det fikk gå. Litt må man vel ofre, tenker jeg.

 

Det er forresten sporing på pakken, men in transit sier meg egentlig ikke utrolig mye.

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt sko fra Meermin:

 

Hvor lang tid tok det fra skoene deres ble sendt til dere fikk dem? Fikk beskjed om at skoene ble sendt i går, og lurer på hvor lenge jeg må vente. Blir så ekstremt utålmodig når jeg vet at skoene er sendt, og at de kan dumpe ned i postkassen min når som helst.

Fikk en pakke sendt den 7.mars og den ble levert på dagtid mandag. Hadde jeg bodd i oslo ville jeg hatt den før helgen.

Lenke til kommentar

Jepp, foreslår at du kjøper neoprensokker, og har et par hansker og lue på deg. Det finnes en fordel med russebukse, og det er at den har masse plass. Hvis du skulle finne på å sove på bakken, eller et annet lurt sted er det greit å ha mest mulig klær med seg. Om du vil være enda mer forberedt. kan du ta med redningsfolie. Så lenge du ikke er veldig kald når du legger deg, holder det godt på varmen. Det ser sykt teit ut, men det er bedre enn å ende syk. Vil også minne deg på at det har vært mye meningitt av den hissige sorten i det siste, så vær obs på det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har fått verdien på sko fra Meermin satt ned? Jeg spurte og de hadde satt verdien ned til 50 Euro. Står "Leather Shoe Samples" på kvitteringen. Det står også at "Value" er 0 mens det på "Custom value" står 50. Betalte ikke toll nå selv om jeg måtte hente pakken hos posten. Sender Fedex regning i etterkant eller slapp jeg unna? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...