Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer i at det er på tide å sikre seg sommarskoa. Sjølv har eg sikra meg båtsko i brunt frå Corniche by Tricker's til kraftig nedsett pris. Denne stilmessig utskjelte serien frå Tricker's rommar nokre fine båtsko i Norfolk-modellen, elles er det langt mellom perlene. Desto meir attraktive på salg. Tricker's-sko til 6-700 kr er akseptabelt... Skoa er utruleg behagelege og sålen har særdeles godt grep. Historikken er også på plass ved at sålen har små riller, framføre spor som dreg med seg sand og drit ombord.

 

http://www.trickers.com/collections/mens/corniche_collection/corniche_collection.htm

Endret av charlesgoodyear
Lenke til kommentar

Læret ser dårleg ut, og sømmane kan vera svake. Personleg har eg heller ingen sans for sko med så mange ulike lag av lær, noko som igjen svekkar konstruksjonen.

 

Eg ville difor sett på eit par "reinare" sneakers. Går ut i frå at det er kvitt du ser etter, sidan det er dette du linkar til.

 

Når det kjem til sneakers brukar eg Paul Smith og Hugo Boss. Sistnemnde har lite i kvitt, men Paul Smith har nokre i kvitt som feks denne: http://www.brandos.n...soft-blk/a53837

Hugs å gå ned ein str i Paul Smith.

Endret av charlesgoodyear
Lenke til kommentar

Hvordan er det du vurderer læret? Du har poeng med lag og kvalitet, men det er ikke så veldig mye å velge i med den formen jeg ønsker. Jeg kler best litt små og søte sko uten så veldig tykk og synlig såle, så jeg ser hovedsaklig på sko som har litt sykkel sko form. Trenger ikke være hvite forøvrig, men helst lyse i fargen.

 

Hva tenker du om disse? http://www.brandos.no/hugo-boss-orange/kikko-50209861-open-white/a74974

Blir jo igjen en del sømmer, men..

Lenke til kommentar

Om du ser på dette biletet vil du sjå at læret ikkje liknar særleg mykje på hud. Behandlinga er særleg tydeleg i dei kvite laga.

 

Mi erfaring med Hugo Boss og Paul Smith er at lærkvaliteten jamnt over er betre enn dei fleste andre sneakers, noko som også synast å vera tilfellet med den modellen du viser til i ditt 2. innlegg. Denne modellen har også doble sømmar i kritiske område, noko som er verdt å merke seg opp i mot Diesel-alternativet i ditt 1. innlegg.

Endret av charlesgoodyear
Lenke til kommentar

Hugo Boss er vel kjent for å lage ganske kjipe sko, kan ikke tenke meg at Paul Smith er noe særlig bedre. Synes forøvrig alle skoene som har blitt linket til foreløpig har ganske grusomme. Når det kommer til sommersko, sneakers og lignende så synes jeg Docksides, Sperry Top-Siders, Superga, Common Projects eller rett og slett lave Converse eller Vans er 100 ganger bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...