Mladic Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Noen som har Tretorn og vet hvordan størrelsene er på støvlene? Skal jeg gå TTS? Endret 18. februar 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Heilt einig. Og dersom ein går på plassar der folk trør ein på tærna, bør ein då revurdere såvel plass som klientell. Er ikke alltid man ønsker å dra på en hipsterbar på løkka. Endret 18. februar 2013 av cbfn Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har Tretorn og vet hvordan størrelsene er på støvlene? Skal jeg gå TTS? Har et par i samme størrelse som jeg bruker ellers. De er kanskje en liten tanke større enn vanlig, men slik skal det sikkert være med gummistøvler... har ikke noe sammenligningsgrunnlag der. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Heilt einig. Og dersom ein går på plassar der folk trør ein på tærna, bør ein då revurdere såvel plass som klientell. Vel det spørs jo hva slags plasser man liker men beveger man seg ut på dansegulvet en torsdag/lørdagskveld på en uteplass blir man tråkket på nær sagt uansett. Endret 18. februar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Uranienborg pensjonisthjem lørdagkveld ftw, sving er tingen guyz. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Glad jeg aldri er på byen, så slipper jeg slike problemstillinger... 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil ikke akkurat si det er et særlig slitsomt problem, akkurat. Selv bruker jeg de samme skoene jeg ville ha brukt ellers. Personlig blir jeg nesten like ofte tråkket på i køer, på bussen osv. Skjer i ny og ne uansett hvor jeg prøver å unngå det.. Sko er til for å brukes Hadde dog ikke brukt de peneste dresskoene mine, så klart. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er så mye greiere med billige sko sånn i tilfelle man skulle finne på å komme hjem med bare en sko, eller i verste fall - uten begge. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Haha, det kan da vel ikke skje så ofte? Hjemmefester da, i så fall? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva synes dere om denne da? http://www.miinto.no/p-112378-lloyd-orry?gdftrk=gdfV26285_a_7c28_a_7c179_a_7c112378&utm_source=Criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=DynamicRetargeting Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skoverdens Fiat Multipla. 5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Skoverdens Fiat Multipla. Endret 19. februar 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skoverdens Fiat Multipla. Altså det er Corrected Grain? Skjønner... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Det er de forsåvidt også lagd av, men jeg snakket mer om designet hvor man kan trekke visse likheter til følgene av Tsjernobyl-ulykken. Endret 19. februar 2013 av cbfn Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Det er de forsåvidt også lagd av, men jeg snakket mer om designet hvor man kan trekke visse likheter til følgende av Tsjernobyl-ulykken. Ok I see, du liker ikke "designet". Selv liker jeg ikke sålen helt. Corrected grain og dårlig design altså. Endret 19. februar 2013 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ok I see, du liker ikke "designet". Selv liker jeg ikke sålen helt. Corrected grain og dårlig design altså. Neinei, sålen var grusom den også. Oppsummeringen er nå: Corrected grain, dårlig design og grusom såle. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Neinei, sålen var grusom den også. Oppsummeringen er nå: Corrected grain, dårlig design og grusom såle. Er ikke sålen en del av designet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Visste at noen kom til å kommentere det så vurderte å ta en (men sålen er en del av designet) - men siden det virket litt som at dropkmurphy ikke såg på sålen som en del av designet så smørte jeg smør på flesk. Håper ikke jeg fornærmet noen eller at det oppstod store misforståelser på grunn av mitt ikke veldig seriøse innlegg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil anbefale deg å heller gå for Herring Grassmere hvis du vil ha longwings. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Håper ikke jeg fornærmet noen eller at det oppstod store misforståelser på grunn av mitt ikke veldig seriøse innlegg. Du er farlig nær svartelisten. Spøk og fjas er en uting. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå