KKake Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 De var fine, endog litt vel dyre til fullpris. Har ikke tenkt til å kjøpe dem helt enda, og da er sikkert tilbudet over. Men kom over disse. Står at de er EE i bredden, det tilsvarer vel G? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Vurderer å kjøpe meg disse skoene fra Meermin: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2200 Trenger imidlertid litt hjelp til å finne ut hvilken størrelse jeg burde gå for. Bruker størrelse 7 på Capital-lesten til Loake og samme strl på mine RM Williams Comfort Craftsman. Er det noen mulighet for å si hvilken størrelse jeg trenger på Rui-lesten, basert på dette? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Vurderer å kjøpe meg disse skoene fra Meermin: http://meermin.es/fi...ulo.php?id=2200 Trenger imidlertid litt hjelp til å finne ut hvilken størrelse jeg burde gå for. Bruker størrelse 7 på Capital-lesten til Loake og samme strl på mine RM Williams Comfort Craftsman. Er det noen mulighet for å si hvilken størrelse jeg trenger på Rui-lesten, basert på dette? Jeg bruker 7 i RM Williams Comfort Craftsman, men 6.5 i de skoene du linket til (har de i vanlig skinn) på Meermin sin Rui lest. Til sammenligning må jeg ha størrelse 7 på Hiro lesten (Meermins smalere lest). EDIT: De skoene er utrolig fine i vanlig skinn imo, de er ikke på hjemmesiden, men de har de offline, så du kan spørre om de. Endret 21. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Takk, da er kanskje 6,5 størrelsen for meg også. Jeg har allerede et par chuckas i vanlig skinn, derfor kunne jeg tenkt meg et par semskede nå :-) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 De var fine, endog litt vel dyre til fullpris. Har ikke tenkt til å kjøpe dem helt enda, og da er sikkert tilbudet over. Men kom over disse. Står at de er EE i bredden, det tilsvarer vel G? Jeg har et par på samme lest, og de er nok ikke riktig så brede som et par i G gjerne er. Men det er en bred lest, så du skal ha ganske brede føtter for at de ikke skal passe deg greit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da burde det funke greit. Kan fint bruke sko i D/F, men har funnet ut at G var litt mer behagelig å bruke. Hvordan er kvaliteten til Meermin egentlig? Gir de mye for pengene? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Dette blir neste skokjøp for min del, i mars en gang. Synes de er ganske estetiske og jeg trenger noen flere par med sko i skorotasjonen min! Natural Captoe Trench Boot 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da burde det funke greit. Kan fint bruke sko i D/F, men har funnet ut at G var litt mer behagelig å bruke. Hvordan er kvaliteten til Meermin egentlig? Gir de mye for pengene? Har ikke meermin selv, men tror de fleste som har det mener at det er god kvalitet i forhold til pengene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Dette blir neste skokjøp for min del, i mars en gang. Synes de er ganske estetiske og jeg trenger noen flere par med sko i skorotasjonen min! Natural Captoe Trench Boot Sålen går for mye opp foran, kommer til å bli ubehagelig å gå med i lengden. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sålen går for mye opp foran, kommer til å bli ubehagelig å gå med i lengden. Den tid, den sorg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Den tid, den sorg. Nei? Hadde noen lignende sko, solgte de for de var helt jævlig å gå med. 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Vil ikke det være svært individuelt hvordan man føler at skoen er på foten? Det finnes jo en god del parametre som er forskjellig fra person til person. Jeg har hatt noen lignende med gummisåle før, og de var ikke noe vond i det hele tatt. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg bruker 7 i RM Williams Comfort Craftsman, men 6.5 i de skoene du linket til (har de i vanlig skinn) på Meermin sin Rui lest. Til sammenligning må jeg ha størrelse 7 på Hiro lesten (Meermins smalere lest). EDIT: De skoene er utrolig fine i vanlig skinn imo, de er ikke på hjemmesiden, men de har de offline, så du kan spørre om de. Kan du legge ut ett bilde av de i vanlig skinn? Det hørtes veldig interessant ut! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ligger bilder av de i bildetråden om jeg husker riktig. Endret 21. januar 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som har sko fra Grenson her? Impulskjøpte nettopp et par boots til 50%, så ble ganske rimelig. Men aner egentlig ingenting om hvordan kvaliteten er. Hva kan jeg forvente? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har et par fra Grenson. Greie de. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Godt å høre. Da trenger jeg ikke et nytt par boots med det første. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har kjøpt to par sko fra herringshoes, og er det bare meg som mener de er litt store i størrelsen? Nesten et nummer for store begge to. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, de er store i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 45, men bestiller 10,5 fra herring. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 bestillte disse i str 9, men burde hatt 8 - 8,5. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=202 Gadd ikke sende de tilbake, men la inn en skikkelig ullsåle, og bruker litt tykke sokker, så går det greit. Men greit å vite for alle som vurderer å bestille sko fra herringshoes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå