Mladic Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvis du skal sko i tilsvarende kvalitet i Oslo, finner du ikke mer "studentvennligere". Herring blir nok det beste for de på budsjett, men samtidig vil ha litt grei kvalitet. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Evt kan du se på Clarks Desert Boots. Koster vel en tusenlapp. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sjekk ut Meermin, de har et par chuckas som er relativt rimelige. Ellers er det nok vanskelig å finne et par sko til den prisen i Oslo til under 1500, og ihvertfall hvis ønsker deg noen som holder nogenlunde god kvalitet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Eller så går du på DinSko å ser om du finner noe du liker der Billig og kurant nok for 90% av det norske folk når det kommer til litt penere sko. 3 Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Takk for tips og input, for kikke, vurdere og veie lommeboka litt Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Evt kan du se på Clarks Desert Boots. Koster vel en tusenlapp. Er det bare jeg som ikke liker utseendet på disse? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nope, er ingen stor fan av dem selv. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Synes de stort sett ser helt jævlige ut, skjønner ikke hvorfor folk er så glade i dem. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 hvis du bruker for eksempel hettegensere kommer det ikke til å passe med feks chelsea boots. Bruke ofte slim jeans og hettegensere, hvilke sko vil passe til dette? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hva synest dere om desse? Og hvor kan jg få tak i dem i Norge? http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/style/kwa5te.html Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 De så heftig hipster ut, men passet jo fint med resten av beskirvelsen med slim jeans, graphic-t og hettegenser. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Mye rabatt på red wing sko hos stress for øyeblikket hvis noen er på jakt etter boots. Bestillte akkurat et par iron rangers selv. Impulskjøp er de beste kjøpene Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hva synest dere om desse? Og hvor kan jg få tak i dem i Norge? http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/style/kwa5te.html Synes ikke de var veldig pene, men de er sikkert helt ok til jeans og hettegenser. Endret 8. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Da var Herring Langdale og Herring Degree (belte fra Herring i brunt) kommet på døren. Langdale er solide, ser bra ut og sålen ser virkelig ut som den tåler juling. Synes kanskje Dainite bygget på vel mye på hælen, men ikke så mye ellers langs sålen. Tror ikke jeg tenker mer over det når jeg faktisk bruker skoene... Altså de er jo fra Herrings linje "Country Premier" og er på dainite-gummisåle, så jeg hadde forventet at de var litt store og kraftige, men de ser litt voldsom ut ved siden av Herring Mitchum, som jo er ganske "slank" i formen. Endret 8. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Regner med du mener Loake Mitchum? Nå skal det jo sies at de er relativt mye mer "slick" i formen enn de aller fleste andre sko du får tak i. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Regner med du mener Loake Mitchum? Nå skal det jo sies at de er relativt mye mer "slick" i formen enn de aller fleste andre sko du får tak i. Ja stemmer, er Loake Mitchum. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 For min del synes jeg egentlig dainite-såler er det beste alternativet på de fleste boots. Liker en litt røffere såle på sko som i all hovedsak er ment for hverdagsbruk. Synes dog det blir litt voldsomt med commandosåler og lignende. 1 Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tips til rimeligste stedet å kjøpe produkter til skopleie? Tenker saphir eller eventuelle andre anbefalte merker, saphir ble nevnt tidligere i tråden men så ikke noe spesifikt tips om hvorifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå