Tablespoon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Creative Recreation har mye fett. Sett på disse en stund, men har for lite penger ATM. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Homme, du sa jo at ingen solgte dette. Jeg fant denne: http://www.pickyourshoes.hk/index.php?main...jd1kbii16sdrg12 Der står det 65$. Dette er vel bare en pris de har satt tilfeldig? De selger dem vel ikke til 65$? Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nice! Hvis det der er sant, så skal jeg jammen meg bestille! Hvilken US str. blir EU 46? Edit: La merke til at det er et .hk domene, så googla litt og fant dette: Pickyourshoes.com is the real one, the other is fake. The genuine website states that anyone using their name without the dot-com is a fake. The hk site is from china and the products are all fakes. From pickyourshoes.com : "*PickYourShoes.Com does not purchase from Factories in China and does not have any relationship with any business in China. We have received reports of Factories and business claiming to be suppliers of PickYourShoes.Com. Please do not be fooled " found at http://www.pickyourshoes.com/faq.htm and scroll to bottom. http://answers.yahoo.com/question/index?qi...16054713AAa7kC6 http://www.ukbusinessforums.co.uk/forums/s...ead.php?t=92204 Mer info. her, fra han som driver nettbutikken. Endret 6. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nice! Hvis det der er sant, så skal jeg jammen meg bestille! Hvilken US str. blir EU 46? Jeg bruker ca 46/47.. 46,5 ca. Jeg bruker 12 US Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg vurderer å kjøpe disse skoene, hva synes dere? Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Synes de var temmelig fete, men personlig er jeg ikke så veldig fan av så høy såle, eller hva det er for noe. Den kanten, liksom. Men likte de for det. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Synes de var temmelig fete, men personlig er jeg ikke så veldig fan av så høy såle, eller hva det er for noe. Den kanten, liksom. Men likte de for det. Whatever you said.. Den høye sålen ødelegger litt. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åja, bra du fant det! Jeg skal prøve å få tak de i Nike Yeesy. Men ikke fra den HK-domenet eller hva det var. Btw, hvor SØKER jeg på den siden? :s Pickyourshoes.com det er snakk om. Lenke til kommentar
deu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har også sjukt lyst på de, skilte seg ut de Orker ikke fake sko, det er bare lame. Fant ingen søkefunksjon jeg heller :S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Åja, bra du fant det! Jeg skal prøve å få tak de i Nike Yeesy. Men ikke fra den HK-domenet eller hva det var. Btw, hvor SØKER jeg på den siden? :s Pickyourshoes.com det er snakk om. Leser du ikke hva Homme skriver? :/ Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Åja, bra du fant det! Jeg skal prøve å få tak de i Nike Yeesy. Men ikke fra den HK-domenet eller hva det var. Btw, hvor SØKER jeg på den siden? :s Pickyourshoes.com det er snakk om. Leser du ikke hva Homme skriver? :/ Fikk det tydeligvis ikke med meg.. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Homme, du sa jo at ingen solgte dette.Jeg fant denne: http://www.pickyourshoes.hk/index.php?main...jd1kbii16sdrg12 Der står det 65$. Dette er vel bare en pris de har satt tilfeldig? De selger dem vel ikke til 65$? De der er 100% Fake. Har sålene fra Air Jordan Spiz'Ike, pluss att den heter Air Yeezy, ikke Yeesy. De skal forresten komme ut. Så vidt jeg vet kommer de i mars. Dette har Kanye West self bekreftet. EDIT: Ser nå att alt dette har allerede blitt postet. Jaja. Skylder på trøttheten Endret 7. februar 2009 av Tablespoon Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjører all white med: Ett par hvite Jean Paul sko Ett par hvite Converse All Star Ett par hvite/sølv joggesko(slaskesko) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har Adidas Hi-Tops, med en sko med svarte og en sko med gule skolisser. Jeg har også Puma Hi-Tops, med samme oppsett som forrige. Begge skoa er hvite. Hva synes dere om to forskjellige skolisser? Hadde 1 blå og 1 rød før Jeg bumper engang til jeg. Btw, de røde skoene var dritfete! Lenke til kommentar
Purada Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Noen som vet hvordan Dior Homme sine sneakers er i størrelse? Bruker 42,5 i DC shoes. Burde jeg gå opp en halv størrelse? Endret 10. februar 2009 av Purada Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så noen fete D&G sko på Follestad, de var converse sko. Noen som vet hvilke jeg mener og om man kan få sett de på nettet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper ikke du mener de med masse sølvflashing på. For de er veldig tacky. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nope, er hvite og med sort skrift på den ene siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du skal kunne finne alt her, men jeg så dem ikke. Hvorfor skal du se dem på nettet? Er det ikke bedre i butikk? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Joda, men jeg skulle vise dem til mamma så jeg kunne få penger til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå