Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt et par gensere som ikke viser tegn til å være brukt, det ser jeg lite problem i når det tross alt kan vaskes rimelig greit. Jeg skal se meg enig i sko, har et par brukte par sko, men disse var de mest bruke jeg har kjøpt; derav behandlig med sprit og noen runder såpe.

Sprit ja. Ahsgfesiueusauifhaonfoaur

  • Liker 3
Lenke til kommentar
De Sanders-skoene er svært nær opp til hva jeg forestilte meg, men har litt vanskeligheter med den røde sålen, gitt... Men mange bra forslag nå!

 

Er jeg den eneste som syns det virker ekstremt ekkelt å kjøpe brukte sko (eller klær for den saks skyld)?

Skjorte, sko, hansker, skjerf, lue, caps, bukse. Ja, da er det ikke mye igjen som jeg ville kjøpt brukt.

 

Blazer som JorgenH sier, ville ikke vært noe problem

Pyser. Hva er dere redd for? Så lenge skoene/klærne er velholdt og rengjort er det vel egentlig ingenting jeg ikke kunne kjøpt brukt. Det er vel ikke noen overhengende fare for at jeg kommer til å tråle bukta etter brukte boxere, helsetrøyer eller sokker med det aller første, men sko, bukser, gensere osv har jeg ingen problemer med.

 

Har du skaffet deg et par enda? Selv har jeg en forskjærlighet for cigar shell!

Kjøpte faktisk et par vintage Florsheim Imperial longwings i burgunder shell cordovan som jeg driver å restaurerer for tiden! Har falt skikkelig for dem.

De så faktisk veldig bra ut, godt kjøp! Ebay?
Lenke til kommentar

Pyser. Hva er dere redd for? Så lenge skoene/klærne er velholdt og rengjort er det vel egentlig ingenting jeg ikke kunne kjøpt brukt. Det er vel ikke noen overhengende fare for at jeg kommer til å tråle bukta etter brukte boxere, helsetrøyer eller sokker med det aller første, men sko, bukser, gensere osv har jeg ingen problemer med.

 

Liker bare ikke tanken på det

Lenke til kommentar

Dere som har bestilt sko fra Meermin, fikk dere en eller to skoposer? Jeg fikk bare en, som virker litt rart.

 

Hvilke sko ble det? Og hvilken størrelse? (lurer litt på å bestille derfra)

 

Og hvor lang tid tok det fra bestilling til levering? Lest en del i den meermin-tråden på SF at det er ganske drøy leveringstid for tiden.

 

En skopose til et skopar høres naturligvis litt underlig ut ja. :hmm:

Lenke til kommentar

Bestilte double monks på Hiro-lesten, størrelse UK 9.5. Virket noe kortere enn Loake 024 og 026, men med større plass i tåboksen enn 026. Dog noe strammere over vristen for mine føtter.

 

La inn bestilling 22. november eller noe, tror jeg. Romjulen forsinket nok leveringen, men de ble sendt 18. desember.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte double monks på Hiro-lesten, størrelse UK 9.5. Virket noe kortere enn Loake 024 og 026, men med større plass i tåboksen enn 026. Dog noe strammere over vristen for mine føtter.

 

La inn bestilling 22. november eller noe, tror jeg. Romjulen forsinket nok leveringen, men de ble sendt 18. desember.

 

Ja, så da har du hatt UK 9.5 i Loake 024 og 026 lesten også? Da blir det nok 9.5 på meg også.

 

Fikk snakket med DHL i dag så får skoene mine i morgen kveld. (herring) :w00t:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...