hfthomas Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Skjorte, sko, hansker, skjerf, lue, caps, bukse. Ja, da er det ikke mye igjen som jeg ville kjøpt brukt. Blazer som JorgenH sier, ville ikke vært noe problem Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg ville nok ikke kjøpt skjorter, det går i nei-hyllen sammen med t-skjorter og lignende for min del. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Yttertøy ville vært ok for meg om det var i meget god stand, men brukte sko er noe av det verste jeg kunne tenkt meg å kjøpe brukt. Det eneste som er verre er vel undertøy og muligens skjorter. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Lurer forøvrig på om det i det hele tatt finnes et marked for brukt undertøy... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, det gjør det faktisk. Ikke spør meg hvordan jeg vet det..... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Haha, husker det var ei norsk jente som tjente ganske bra en stund for et par år tilbake ved å selge det brukte undertøyet sitt. (uvasket såklart) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Nå angrer jeg litt på at jeg luftet den tanken, kjenner jeg. Trengt ikke bilder av grisete gamle menn som kjøper brukt dameundertøy på netthinnen min... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hva med grisete gamle damer som kjøper brukt herreundertøy da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har kjøpt et par gensere som ikke viser tegn til å være brukt, det ser jeg lite problem i når det tross alt kan vaskes rimelig greit. Jeg skal se meg enig i sko, har et par brukte par sko, men disse var de mest bruke jeg har kjøpt; derav behandlig med sprit og noen runder såpe. Sprit ja. Ahsgfesiueusauifhaonfoaur 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Lurer forøvrig på om det i det hele tatt finnes et marked for brukt undertøy... De er fan av brukte skolejente-truser i Japan. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er jeg den eneste som syns det virker ekstremt ekkelt å kjøpe brukte sko (eller klær for den saks skyld)? Nei. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 http://www.afinepair...anders-jude-tan http://www.afinepair...clusive-stepney http://www.afinepair...-sargent-linton De Sanders-skoene er svært nær opp til hva jeg forestilte meg, men har litt vanskeligheter med den røde sålen, gitt... Men mange bra forslag nå! Er jeg den eneste som syns det virker ekstremt ekkelt å kjøpe brukte sko (eller klær for den saks skyld)? Skjorte, sko, hansker, skjerf, lue, caps, bukse. Ja, da er det ikke mye igjen som jeg ville kjøpt brukt. Blazer som JorgenH sier, ville ikke vært noe problem Pyser. Hva er dere redd for? Så lenge skoene/klærne er velholdt og rengjort er det vel egentlig ingenting jeg ikke kunne kjøpt brukt. Det er vel ikke noen overhengende fare for at jeg kommer til å tråle bukta etter brukte boxere, helsetrøyer eller sokker med det aller første, men sko, bukser, gensere osv har jeg ingen problemer med. Har du skaffet deg et par enda? Selv har jeg en forskjærlighet for cigar shell! Kjøpte faktisk et par vintage Florsheim Imperial longwings i burgunder shell cordovan som jeg driver å restaurerer for tiden! Har falt skikkelig for dem. De så faktisk veldig bra ut, godt kjøp! Ebay? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Pyser. Hva er dere redd for? Så lenge skoene/klærne er velholdt og rengjort er det vel egentlig ingenting jeg ikke kunne kjøpt brukt. Det er vel ikke noen overhengende fare for at jeg kommer til å tråle bukta etter brukte boxere, helsetrøyer eller sokker med det aller første, men sko, bukser, gensere osv har jeg ingen problemer med. Liker bare ikke tanken på det Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 De så faktisk veldig bra ut, godt kjøp! Ebay? Korrekt, rimelig fornøyd, de ser ikke så halville ut. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er jeg den eneste som syns det virker ekstremt ekkelt å kjøpe brukte sko (eller klær for den saks skyld)? Jeg vil ikke si ekstremt ekkelt, men jeg synes det er litt småguffent. Jeg foretrekker generelt sett nye ting. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Dere som har bestilt sko fra Meermin, fikk dere en eller to skoposer? Jeg fikk bare en, som virker litt rart. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Dere som har bestilt sko fra Meermin, fikk dere en eller to skoposer? Jeg fikk bare en, som virker litt rart. Hvilke sko ble det? Og hvilken størrelse? (lurer litt på å bestille derfra) Og hvor lang tid tok det fra bestilling til levering? Lest en del i den meermin-tråden på SF at det er ganske drøy leveringstid for tiden. En skopose til et skopar høres naturligvis litt underlig ut ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bestilte double monks på Hiro-lesten, størrelse UK 9.5. Virket noe kortere enn Loake 024 og 026, men med større plass i tåboksen enn 026. Dog noe strammere over vristen for mine føtter. La inn bestilling 22. november eller noe, tror jeg. Romjulen forsinket nok leveringen, men de ble sendt 18. desember. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg bestilte 20 november og jeg har ikke fått paypal-invoicen enda engang. Fu. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Bestilte double monks på Hiro-lesten, størrelse UK 9.5. Virket noe kortere enn Loake 024 og 026, men med større plass i tåboksen enn 026. Dog noe strammere over vristen for mine føtter. La inn bestilling 22. november eller noe, tror jeg. Romjulen forsinket nok leveringen, men de ble sendt 18. desember. Ja, så da har du hatt UK 9.5 i Loake 024 og 026 lesten også? Da blir det nok 9.5 på meg også. Fikk snakket med DHL i dag så får skoene mine i morgen kveld. (herring) Endret 7. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå