Need44speed Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 R.M Williams. En grunn til at alle australske skogsarbeidere sverger til de. hvilke? de har fler forskjellige sko Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 R.M Williams. En grunn til at alle australske skogsarbeidere sverger til de. Kunne aldri tenkt meg å bruke mine RM Williams hver eneste dag, det tror jeg hadde blitt stygt etterhvert. Skal man bare ha ett par med sko, så ville jeg aldri i livet valgt skinnsko. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 hvilke? de har fler forskjellige sko Craftsman, for eksempel. Jeg er meget takknemlig for at jeg ikke må velge ett par sko å gå i hver dag i 6 mnd, men tror at om jeg hadde måttet velge (og tenk på at dette innebærer ut i regn, snø, gjørme og drit) hadde det nok blitt et par R.M Williams. Dette er dog under antagelsen av man vil se noenlunde presentabel ut - ellers kjører man jo bare et par joggesko. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvorfor ikke skinnsko? Docksides skal da være ganske lett å rengjøre. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Tror jeg egentlig hadde valgt noen mørke nike free eller new balance! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvorfor ikke skinnsko? Docksides skal da være ganske lett å rengjøre. Vil blant annet tro de blir ganske svette og jævlige etter noen måneder Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Prøv å gå på byen med et par sneakers som har blitt brukt til å vasse i fjørme... Forskjellen på et par jack purcells i tøy og plimms/joggesko er minimal. Det var vel mer det at ethvert par tøysko som har blitt brukt til gjørme kan bli så som så som var poenget. Bare styr unna hvite, så skal vel en hageslange ordne det verste. Hvorfor ikke skinnsko? Fordi skinnsko bør hvile etter en dags bruk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Craftsman, for eksempel. Jeg er meget takknemlig for at jeg ikke må velge ett par sko å gå i hver dag i 6 mnd, men tror at om jeg hadde måttet velge (og tenk på at dette innebærer ut i regn, snø, gjørme og drit) hadde det nok blitt et par R.M Williams. Dette er dog under antagelsen av man vil se noenlunde presentabel ut - ellers kjører man jo bare et par joggesko. Riktignok så er det for min del ikke aktuelt å gå i snø og slaps,heller gjørme, sand + vann, og kan tenke meg at et par craftsman ikke ser spesielt bra ut når man går i shorts. Jack purcell brukte jeg sist gang jeg var på tur, og de funka fett, men de er oppbrukte nå og vurderte å finne noe annet. Har sett på nike free, men finner ikke noen som ser ok ut i butikk ihvertfall. Endret 20. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Noen som er flinke med skopuss? Skal gå til innkjøp av Saphir produkter til skopussen. Har sorte og mørkebrune sko jeg vil behandle. Hvilke produkter mener dere jeg trenger utenom børstene? Finns så mange produkter. Slik jeg har forstått; 1. Bruke Renovateur til å til rengjøring og fuktighet. 2. Bruke krem i samme farge/nyanse som skinnet på skoen. 3. Bruke wax til å få siste fine polishen? Er det rett? Noe spesielt ellers? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er riktig rekkefølge, men det er en smakssak om du vil ta på wax tilslutt, og det holder ofte med wax på skotuppen imo. Du kan forsåvidt bruke litt mørkere skokrem innimellom hvis du vil at skoene skal lage sin egen patina/nyanse over tid. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det noe i veien med å si "voks"? 6 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hadde helt klart valgt dockside, tretorn nylite eller nike freerun om komfort står øverst på lista. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har 1 par med skikkelige dressko. Det er Loake Cannon i mørk brun. De har bare blitt brukt 1 gang pga jeg synes de er akkurat noen millimetre for brede ved hælen. Har sett meg ut et par med John Specer ZC9233. Har hørt at JS er helt ok om du er av dem som ikke bruker dressko så ofte. Er det noen som vet hvordan den modellen er vs Cannon? Om jeg finner meg et par nye, så er planen å kvitte meg med Cannon skoene. Hvor mye kan jeg forvente meg? Gidder ikke å selge de om jeg får en tusenlapp igjen liksom........ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kommer litt an på hvor du selger dem. I Norge er jo utsalgsprisen godt over 3,000, og man burde forvente seg minst 2,000. Derimot på SF eller lignende tipper jeg rundt 1,000-lappen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilken størrelse er cannonsa i? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kommer litt an på hvor du selger dem. I Norge er jo utsalgsprisen godt over 3,000, og man burde forvente seg minst 2,000. Derimot på SF eller lignende tipper jeg rundt 1,000-lappen. Fant de for 2399 på Heppo. Hadde prøvd meg på rundt 1500. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Sant, men f.eks. på Lille Vinkel i Oslo selger de Loake til over 3k. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilken størrelse er cannonsa i? 41 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Haha, er jo salg på herring shoes nå, og fant et par knightsbridge til god pris, trodde jeg. Viste seg å være Black polished finish, aka. ikke full grain. Håper kanselleringen av ordre går smertefritt. Edit: usikker på om det er full grain eller ikke. Endret 24. desember 2012 av Revolution Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) <p>black polished er corrected grain, mine ser ikke ut som plasikk som jeg har lagt merke til mange andre sko i corrected grain gjør Endret 24. desember 2012 av SuperTrym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå