Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilke? de har fler forskjellige sko

 

Craftsman, for eksempel.

 

Jeg er meget takknemlig for at jeg ikke må velge ett par sko å gå i hver dag i 6 mnd, men tror at om jeg hadde måttet velge (og tenk på at dette innebærer ut i regn, snø, gjørme og drit) hadde det nok blitt et par R.M Williams. Dette er dog under antagelsen av man vil se noenlunde presentabel ut - ellers kjører man jo bare et par joggesko.

Lenke til kommentar

Prøv å gå på byen med et par sneakers som har blitt brukt til å vasse i fjørme... Forskjellen på et par jack purcells i tøy og plimms/joggesko er minimal.

 

Det var vel mer det at ethvert par tøysko som har blitt brukt til gjørme kan bli så som så som var poenget.

 

Bare styr unna hvite, så skal vel en hageslange ordne det verste.

 

Hvorfor ikke skinnsko?

Fordi skinnsko bør hvile etter en dags bruk.

Lenke til kommentar

Craftsman, for eksempel.

 

Jeg er meget takknemlig for at jeg ikke må velge ett par sko å gå i hver dag i 6 mnd, men tror at om jeg hadde måttet velge (og tenk på at dette innebærer ut i regn, snø, gjørme og drit) hadde det nok blitt et par R.M Williams. Dette er dog under antagelsen av man vil se noenlunde presentabel ut - ellers kjører man jo bare et par joggesko.

 

Riktignok så er det for min del ikke aktuelt å gå i snø og slaps,heller gjørme, sand + vann, og kan tenke meg at et par craftsman ikke ser spesielt bra ut når man går i shorts.

 

Jack purcell brukte jeg sist gang jeg var på tur, og de funka fett, men de er oppbrukte nå og vurderte å finne noe annet.

Har sett på nike free, men finner ikke noen som ser ok ut i butikk ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Noen som er flinke med skopuss? Skal gå til innkjøp av Saphir produkter til skopussen. Har sorte og mørkebrune sko jeg vil behandle. Hvilke produkter mener dere jeg trenger utenom børstene? Finns så mange produkter.

 

Slik jeg har forstått;

1. Bruke Renovateur til å til rengjøring og fuktighet.

2. Bruke krem i samme farge/nyanse som skinnet på skoen.

3. Bruke wax til å få siste fine polishen?

 

Er det rett? Noe spesielt ellers?

Lenke til kommentar

Jeg har 1 par med skikkelige dressko. Det er Loake Cannon i mørk brun. De har bare blitt brukt 1 gang pga jeg synes de er akkurat noen millimetre for brede ved hælen. Har sett meg ut et par med John Specer ZC9233. Har hørt at JS er helt ok om du er av dem som ikke bruker dressko så ofte. Er det noen som vet hvordan den modellen er vs Cannon? Om jeg finner meg et par nye, så er planen å kvitte meg med Cannon skoene. Hvor mye kan jeg forvente meg? Gidder ikke å selge de om jeg får en tusenlapp igjen liksom........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...