cbfn Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Har aldri sagt imot at Victor burde være ekskludert, mange av antrekkene han har på kan sees som direkte harry. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fikk dere bekreftelsesmelding da dere kjøpte ting fra AFPOS? Jeg kjøpte en Saphir Reno og Pommadier for en uke siden, og har ikke hørt fra dem siden. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 ja det fikk jeg. fikk produktene i dag, ti dager senere. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 De svarer heller ikke på e-poster. Jaja, det er nok julerushet som gjør dem opptatte. Hmm, jeg får håpe jeg får dem før jul ihvertfall. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Victor virker jo helt kjørt, med den selvforherligende tråden sin. Tilsynelatende blir han alltid fulgt av en fotograf... For øvrig enig i at Spoo sitt antrekk på forrige side oser harry, bare i fall det skulle være noen tvil. Litt overført minner det om matcheforsøkene til julebordskledde striler her i Bergen. Endret 15. desember 2012 av ErikJN Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er jo ikke akkurat ukjent at en del synes overmatching er kult og ikke skjønner at det oser try-hard av det.. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er jo ikke akkurat ukjent at en del synes overmatching er kult og ikke skjønner at det oser try-hard av det.. Rødt slips og rødt ps FTW. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Og vinrød skjorte 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Victor virker jo helt kjørt, med den selvforherligende tråden sin. Tilsynelatende blir han alltid fulgt av en fotograf... Tråden forherliger han, men det er ikke bare selvforskyldt - han har tydeligvis en del fans. Fotografen er visstnok en venn av han. Jeg ser liten grunn til å dømme fyren. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 ^ Helt enig. Desembermåned sa han selv at folk på SF ikke ville like, mener å huske han skrev at han skulle prøve ut mye rart. Nå skal det sies at mye ligger i fotograferingen, som fkm skrev, men iom. at mesteparten han eier er skreddersydd sitter det mye bedre enn mye man finner på nettet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Noen som har erfaringer med kjøp av skopleie fra Hangerproject.com? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Nei, Afinepairofshoes.co.uk pleier å være billigere. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Denne er sikkert interessant for noen: http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/polish-creams-cleaners-price-asc/products/saphir-hiver-salt-stain-remover Bestilte den nettopp selv. Det blir interessant å se om den har noe særlig effekt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Nei, Afinepairofshoes.co.uk pleier å være billigere. Ok, får legge en ordre der da. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Tenker jeg skulle dra nytte av salget på Herring nå før jul, men har aldri hatt sko fra Herring før. Hvordan er de i størrelsen? Usikker på om jeg tør kjøpe sko uten å prøve de først. Hvor enkelt er det å sende de i retur om de ikke skulle passe? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Tenker jeg skulle dra nytte av salget på Herring nå før jul, men har aldri hatt sko fra Herring før. Hvordan er de i størrelsen? Usikker på om jeg tør kjøpe sko uten å prøve de først. Hvor enkelt er det å sende de i retur om de ikke skulle passe? Bruker samme størrelse i Herring og Loake sine sko. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Lager ikke Loake mye av Herring sine sko, basert på sine lester og modeller? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Loake og Barker lager så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Loake og Barker lager så vidt jeg kan huske. Cheaney lager også noe, som bl. a. Herring Langdale. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Fikk Herring Knightsbridge i dag, men ser ut som jeg bommet litt på størrelsen, hva synes dere? Jeg synes det ser ut som jeg har på meg klovnesko. Tåen min går ca. til den røde streken. Det er vel egentlig bare at de føles litt lange ut, ellers passer de ganske bra, kanskje bittelitt løse.. Se bort fra det jeg har på meg utenom skoene. Edit: Har kommet frem til at det vil koste meg ca 700kr (270kr med posten tilbake, 130kr for shipping og 300kr i gebyr til DHL), for å "prøve en annen størrelse". Shipping er greit, men surt å betale gebyr til dhl 2 ganger. Endret 18. desember 2012 av Kapli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå