aemil Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tenkte å handle litt fra herring-shoes.co.uk nå, siden de har salg. Noen som vet om de fortsatt bruker UPS til Norge, og hvis ikke, tar DHL (som det står at de bruker for det meste nå) samme blodpris på fortollingsgebyr? Mener å huske jeg betalte mer i gebyr enn selve momsen med UPS sist... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tenkte å plukke med meg et par høst/vintersko selv. Litt usikker på hvilken av disse to jeg skal velge. Derby eller chukka. Det er ikke corrected grain? Klarer ikke helt å vurdere det selv. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Synes Chucka-bootsene var finest, så ingenting som tyder på at det er corrected grain. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 God aftes Sitter å sikler litt på herring-shoes.uk selv for øyeblikket. Hva tenker dere om f.eks Herring richmond , trygt valg til å være første "ordentlige" skopar i min ferd bort fra sneakers? Her er forøvrig link til skoene som kom opp i min størrelse hvis noen føler for å komme med andre innspill http://www.herringsh...rch=Sale+Search Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Med mindre du går kledd i dress til daglig, så nei. Gå for et par med åpen snøring (se på Weybridge for å se forskjellen på åpen/lukket), eller et par boots. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er det fortsatt en kode på herringshoes som gjør at jeg får skotrær gratis med herring? Og kan jeg håpe på å få skoene før julaften hvis jeg bestiller ikveld? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Med mindre du går kledd i dress til daglig, så nei. Gå for et par med åpen snøring (se på Weybridge for å se forskjellen på åpen/lukket), eller et par boots. Notert, takker for tips. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tror det er HSAB. Tusen takk, den funket desverre ikke på salgsvarer : Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) På tide med noen ordentlige dress sko. Ser på Herring Knightsbridge i black calf, men akkurat nå er de på tilbud i black polished. Hva er egentlig forskjellen? Hvordan er Herring i størrelse? Jeg bruker vanligvis US 8.5 i mine Sebago Docksides (uten sokker..) og de er bittelitt for små, men ellers US 8.5 i alt annet. Endret 11. desember 2012 av Kapli Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Forskjellen er at de som er i "black polished" er laget i noe som kalles corrected grain, og det er hverken pent eller særlig holdbart (med visse unntak). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hva slags produkter bruker dere som har Loake Litchfield? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Renovateur, pommadier cream, litt wax polish på tå og hæl, pussefille og skobørste i fra Saphir. Bare å bruke skobørsten i 30 sekunder på morgenen gir skoene umiddelbart en fin glans. Endret 11. desember 2012 av Vertical^ 3 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvilken farge for pommadier cream? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er dark brown jeg bruker. Kjempefornøyd så langt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Bruker også dark brown, fungerer fint det. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Syns dere Herring Hawkstead er for lyse til bruk på vinteren? Tror jeg bestiller de og et par Herring Glastonbury siden begge er på salg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tenkte å handle litt fra herring-shoes.co.uk nå, siden de har salg. Noen som vet om de fortsatt bruker UPS til Norge, og hvis ikke, tar DHL (som det står at de bruker for det meste nå) samme blodpris på fortollingsgebyr? Mener å huske jeg betalte mer i gebyr enn selve momsen med UPS sist... DHL er etter min erfaring langt dyrere enn UPS. DHL tar fortollingsgebyr, toll og moms og et eget, ekstra gebyr-gebyr på300-ish. Det fikk de imidlertid kjeft for, så mulig de har sluttet. UPS tok bare et enkelt gebyr i tillegg til mva. og toll, og selv om det var litt høyere enn Postens, tror jeg ikke det var så ille. Har imidlertid hørt at de baserer prisen sin på antall varelinjer i fakturaen, fordi de fortoller dem individuelt, mulig man kan brenne seg der. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 DHL tar fortsatt det gebyret (hvert fall for et par måneder siden), men privatpersoner skal ikke betale det. Er bare å ringe så fjerner de det fra fakturaen. Når det er sagt, er jeg enig om at UPS generelt sett er dyrere enn UPS. Både frakt og fortollingskostnader. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Forskjellen er at de som er i "black polished" er laget i noe som kalles corrected grain, og det er hverken pent eller særlig holdbart (med visse unntak). Hva legger du i holdbart da egentlig. Jeg bestilt de i black polished igår, fordi de var på tilbud. Bruker svarte oxfords ca 2-3 ganger i året og håpet på at jeg kunne ha disse i mange år? For hvis det er slik at de ikke holder noe godt, kan jeg alltid sende en mail dit, og få byttet de til black calf? De har ikke blitt sendt enda, så bør neppe være et problem Edit: Tenker spesefikk på herring knighsbride. Herring har jo gjennomgående god kvalitet, så tenker jo at det holder i mange år? De kommer til å stå i skotrær også! Endret 11. desember 2012 av SuperTrym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå