Jonas. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Agreed! Så dem første gang på msn.com, likte dem egentlig i alle fargene Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Homme: De er dritfete, har lyst på et par i hightops selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De røde var helt klart tøffest! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 fikk nettop Lacoste radiate Quilt´s i posten. Må si meg meget fornøyd ! Men er ikke noe til denne årstiden. Pris og hvor kjøpte du dem hen? kjøpte de av en fyr! Han hadde kjøpt de i Oslo et sted for litt mere enn 1000,- kr ! er de nøyaktig lik på bildet? så fake ut. Nja, de jeg har er mere hvite. Ellers er de helt like. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) De er dritfete, men også priset deretter så har ikke troa på de ender i min skohylle med det første. Satser heller da på sorte Nike Air Yeesy`s som endelig kommer i mars. Endret 4. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvor mye regner du med at vi må ut med Homme? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De er dritfete, men også priset deretter så har ikke troa på de ender i min skohylle med det første.Satser heller da på sorte Nike Air Yeesy`s som endelig kommer i mars. Sjekka ut de Nike air Yeesy! http://www.my-ebuy.net/images/200809/1220926513278265356.jpg Var det de du mente? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, men hel sorte (hvitt Nike-merke seff) Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, for noen teite sko. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En bra nettside som har hovedfokus eller en god del sneakers?Creative Recreation, Vans, Nike etc. www.sneakersnstuff.com Har aldri bestilt derfra, men de har mye bra innhold! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) teite faktisk.. Ihvertfall 10 av Nike collabs. Espennt: http://www.pickyourshoes.com Endret 4. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes de var badass og skikkelig kule! Skal definitivt ha dem. Enten i svart/rød eller svart med hvitt Nike merke, som Homme forklarte. Blir nok med svarte med hvitt Nike merke! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir nok ikke bare bare å skaffe, så vidt jeg har fått med meg er det kun 3 utvalge butikker i USA som kommer til å selge dem. Og ja, de blir fort utsolg. Men har ikke funnet noe om prisen enda, men blir nok langt i fra like høyt som boat-kicksa, siden det er ett non-profit prosjekt, men regner nok med endel høyere enn de fleste andre Nike-collabsa Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Blir nok ikke bare bare å skaffe, så vidt jeg har fått med meg er det kun 3 utvalge butikker i USA som kommer til å selge dem. Og ja, de blir fort utsolg.Men har ikke funnet noe om prisen enda, men blir nok langt i fra like høyt som boat-kicksa, siden det er ett non-profit prosjekt, men regner nok med endel høyere enn de fleste andre Nike-collabsa Såpass. Men har veldig lyst på dem. Skal hvertfall prøve å skaffe meg dem, men får se litt på prisen da. Vet du HVILKE butikker som kommer til å selge dem? (nettbutikker) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sannsynligvis ingen nettbutikker. Før de havner på ebay og liggnende til dobbel pris da selfølgelig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vet, jobber som en helt nå for å skaffe meg noen. Men tipper de kommer ut noen få par på superfuture forumet i slutten av mars. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lovin it! Finnes også i hightops. Liker ikke den stygge greia bake på de der. Ellers er de ganske fete. Mitt favorittpar er nok disse: KLIKK Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) De er fete i andre fargekomboer, men også for "ordinære" til at jeg roper noe spesielt høyt. Lurer litt på å bestille disse nå, http://www.pickyourshoes.com/new4/cr8_dicoco_wtpgd.htm Endret 5. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå