Phelge Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er ikke det rene tøfler, da? Tror aldri jeg har sett noen bruke de utendørs. Kunne godt tenkt meg et par sånne til innendørsbruk. Jeg har disse: http://www.uggaustralia.com/mens-ascot-suede-slippers/5775,default,pd.html?dwvar_5775_color=CHRC&start=4&cgid=men-new-arrivals Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor kjøpte du dem, og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har ikke noen flere sider å anbefale? park & bond mr porter (den amerikanske siden har tilbud, ikke internasjonale/norske) heppo.no brandos.no the corner yoox 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor kjøpte du dem, og hvor mye betalte du? Fikk dem til jul. Gjetter på at de er fra Scabal i Bergen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet om norske butikker som fører Crockett and Jones for Ralph Lauren? Var det ikke en her i tråden som hadde kjøpt seg Ralph Lauren Marlow? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Christian B kjøpte dem fra SF mener jeg å huske. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Riktig det. Jeg vil anbefale å enten følge med på kjøp/salg delen av SF eller vente til RL har et salg på den amerikanske nettbutikken og få noen til å være proxy, prisen nå er latterlig høy, da vil jeg heller anbefale en MTO fra Carmina. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det som er aktuelt er romjuls/januarsalg ja. Hvilken produsent er læret fra? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Læret kommer fra Horween, men finishen er ikke den samme som for Alden eller AE, litt "tørrere" i forhold. Jeg vil anbefale å bruke den nøytrale Saphir Sell kremen, som du får kjøpt hos afinepairofshoes, meget sparsomt og the Mac method ellers. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan vet man at skoene er produsert av C&J? Det står jo ingenting om produsent i produktbeskrivelsen på nettsiden. Er RL x C&J dyrere enn deres egenproduserte sko? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan vet jeg at læret kommer fra Horween? Det handler egentlig bare om å lese litt rundt, f.eks. på SF. RL har svært få egenproduserte sko, mange er laget av diverse produsenter; C&J, EG, Silvano Sassetti. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvem lager litt slanke derby wingtips og longwings? Har lange og ganske tynne ben, så passer ikke til de største loffene av noen sko. Har ikke funnet noen som ser slank ut av derbys, bare oxfords så langt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har forholdsvis lange og slanke ben, og alle skoene jeg har fra herring passer meg bra. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Har lett og lett og funnet millioner av meninger om hva man gjør med nye sko. Inkludert det jeg har lest her. Hva gjør man virkelig med nye sko? Eller, hva gjør dere med skoene deres? Etter min mening er skoene proppa fulle av oljer og diverse fra fargingen og behandlingen hos fabrikk at det ikke er noe poeng. Men, så tenker jeg samtidig at man gjerne vil behandle noen eksklusive par ekstra godt fordi man får litt noia av å tenke på at man ikke har gjort noe med de selv. Så; hva skal man gjøre? Og hvilke produkter? Endret 6. desember 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvem lager litt slanke derby wingtips og longwings? Har lange og ganske tynne ben, så passer ikke til de største loffene av noen sko. Har ikke funnet noen som ser slank ut av derbys, bare oxfords så langt. Hva med Allen Edmonds? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 En god runde med renovateur, børste godt, hvile en stund, en runde med krem eller voks og en skikkelig puss. Avhengig av hvilken finish du vil ha, en runde eller to til med krem/voks og puss. Phelge: Har sett noen slanke WTD fra Vass. Ellers har muligens Carmina noen? 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Personlig tar jeg en full gjennomgang av nye sko når jeg mottar dem; - Et par lag med Lexol conditioner. - La det tørke inn i 24 timer. - Et lag med Saphir Renovateur. - Noen tynne lag med diverse farger av skokrem for å bygge litt dybde i fargen. - Litt voks av diverse farger på tå og hæl. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte nye vintersko i dag (1500kr): DC Rover WR H2Zero Veldig gode, og ser veldig bra ut. Min type sko, sikkert ikkje mange her inne som likar denne typen sko, men kan iallfall anbefale dei. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) #swag Endret 6. desember 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Få på dem lys som blinker når du tråkker, så er du i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå