Herr Brun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nye butikken har mye fint de også. De skal mest sannsynlig fortsette å føre Carmina, men har per i dag bare restene etter lacrosse vika. Var innom der i dag. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hadde ikke Lacrosse en butikk på Frogner også? Synd den er lagt ned. Kom meg aldri dit, men hadde planlagt en tur dit snart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hadde ikke Lacrosse en butikk på Frogner også? Synd den er lagt ned. Kom meg aldri dit, men hadde planlagt en tur dit snart. Hadde hvert fall en ved Frogner kirke, den er vel sikkert der fortsatt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den nye butikken som er der er jo klin lik, og fører mye av det samme. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 De har sikkert bare byttet navn, akkurat som de fleste utestedene i Oslo gjør når de går "konkurs" og bytter eier. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 De har byttet eier og ledelse, men overtatt varelageret. Slik jeg har forstått han ene som jobber der og driver det, så skal de på sikt fase ut en hel del av det Lacrosse Vika solgte (blant annet Loake-sko), men de retter seg mot samme markedet og vil være samme "type" butikk. En del av det Lacrosse tidligere solgte vil de fortsette med. Mest sannsynlig gjelder dette blant annet sko fra Carmina, men der var han litt usikker og kunne ikke love noe. De fører også en del merker som Lacrosse ikke førte, de satser blant annet veldig hardt på Morris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå var jeg riktignok bare på Lacrosse 2-3 ganger, men jeg er 99,75 % sikker på at de førte Morris. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Okei, da misforsto jeg han jeg pratet med på den "nye" butikken. Jeg var nemlig aldri innom Lacrosse Vika, jeg skulle det for en stund siden men da var de lagt ned og den nye var ikke åpnet ennå. Endret 3. desember 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) nvm. Endret 4. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Hva syns folk om disse? Syns selv de var ganske fine, og de må jo være praktiske i typisk nullføre når det er mye slaps og våt is. Koster bare 350kr på members.com så tror jeg slår til Endret 5. desember 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tja, de er kanskje vanntette, men de var jo mildest talt heslige å se på. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som vet om noen butikker/nettsider som fortsatt selger loafers? Tankegangen er å bruke de her hjemme, ettersom jeg er utrolig glad i loafers. Har flere fra Tod's, men er ikke så veldig interessert i å betale 2 tusen for et par sko jeg skal bare tusle i hjemme - så vil holde meg rundt 1 - 1200 :-) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det ikke litt drøyt å kjøpe loafers bare for å tusle rundt hjemme? Det er jo tross alt utesko, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Herring har noen til under tusen lappen. Hvis du er interessert i å lete etter enda bedre loafers i den prisklassen er det jo et godt tidspunkt å gjøre, fordi det er mye bra tilbud på nett akkurat nå. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Trenger nye vintersko, men siden litchfield er utsolgt i min størrelse på både herringshoes og pediwear trenger jeg alternativer. Har sett på Bedale, http://www.countryattire.com/loake-men-s-bedale-brouge-boots-mahogany.html, virker som det er omtrent samme lest som litchfield. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette. Alternativer i samme priskategori er også velkomne. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det ikke litt drøyt å kjøpe loafers bare for å tusle rundt hjemme? Det er jo tross alt utesko, så vidt jeg vet. Jeg har Ugg sine loafers som tøfler hjemme. Lett verdt prisen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det mange her som bruker innesko/tøfler, altså? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg har Ugg sine loafers som tøfler hjemme. Lett verdt prisen. Er ikke det rene tøfler, da? Tror aldri jeg har sett noen bruke de utendørs. Kunne godt tenkt meg et par sånne til innendørsbruk. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Herring har noen til under tusen lappen. Hvis du er interessert i å lete etter enda bedre loafers i den prisklassen er det jo et godt tidspunkt å gjøre, fordi det er mye bra tilbud på nett akkurat nå. Har ikke noen flere sider å anbefale? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Pediwear har nok masse loafers, vil jeg tro :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå