SIcario Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvis du absolutt må ha de skoene, så ville jeg gått for de nederste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Da har jeg bestilt et par dubmonks og et par av de nye chukkaene fra meermin. Sistnevnt er vel ikke ny, men "reintrodusert". Hadde vært kjekt å få det fram til jul, men I guess that's a long shot. Gleder meg i alle fall! Nå sitter jeg bare og sikler på disse: men til 900 dollar pluss frakt og moms så spørs det... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Et eller annet med de der jeg rett og slett ikke likte. Endret 30. november 2012 av NgZ Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er det noen her som har sko fra både RM Williams og Meermin, og kan fortelle meg de er i størrelse i forhold til hverandre. Mulig det er en snål sammenligning, men RM Williams er det eneste paret med skinnsko jeg har... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Er det noen her som har sko fra både RM Williams og Meermin, og kan fortelle meg de er i størrelse i forhold til hverandre. Mulig det er en snål sammenligning, men RM Williams er det eneste paret med skinnsko jeg har... RM Williams er mye bredere (E+), mens standardlesten til Meermin (Hiro) er smal, så jeg må ta de med til en skomaker for å strekke de ut, ellers ville jeg ikke klart å gå med de. Har 7 UK i RM Williams og 7 i Meermin. Så lengden er lik, har for eksempel et par chukkas boots fra Meermin på Rui lesten og de er overhode ikke trange i str 7. Endret 1. desember 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ok, takk. Går med planer om å skaffe meg et par dubmonks fra Meermin, må bare skaffe noen andre par først Hva synes forresten folk om Loake Kempton eller Loake Pimlico? Skal til London om en uke, og vurdere å kjøpe en av dem. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=204 http://www.pediwear.co.uk/loake/products/2958.php Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ser ut som det er noen problermer med den ene linken, men fine sko. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva syns dere om sko'a mine? Haha, dere trenger ikke svare! Bare klarte ikke å la være, når jeg så hva det gikk i her inne 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva synes forresten folk om Loake Kempton eller Loake Pimlico? Begge er pene sko, jeg holder en knapp på Pimlico da jeg liker Capital-lesten best av de to. Anbefaler deg om å gå innom Loake-butikken, så velger du bare de som passer foten din best. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det er planen, takk for tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva synes folk om disse skoene til average vinterbruk? Noen som vet hvor man evt. kan finne noen lignende uten den gigantiske hvite sålekanten? evt. disse? Erfaringsmessig har noodles helt ekstremt dårlig kvalitet, kjøpte noen på tilbud for en stund siden og de ble ødelagte etter 2 uker med vanlig bruk. Flere av vennene mine har også opplevd det samme, så styr unna. De var ikke veldig pene heller Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da har jeg fått surra meg til å bestille Herring Churchill. Synes de så bra ut, så blir spennende Haha, dere trenger ikke svare! Bare klarte ikke å la være, når jeg så hva det gikk i her inne You got me there Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvordan er prisnivået på C&J i USA? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det noen i Oslo som fører Carmina? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Hvordan er prisnivået på C&J i USA? Omtrent $100 dyrere enn i UK. Er det noen i Oslo som fører Carmina? Lacrosse på Vikaterrasen. Endret 2. desember 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg lurer på om eieren av Lacrosse henger her. Det ser ut som Lacrosse har mye av det som diskuteres i MoV. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har ikke Lacrosse Vika lagt ned? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har ikke Lacrosse Vika lagt ned? Jo. Det er en ny butikk der nå. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det visste jeg faktisk ikke, trist å høre, mye pent der IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå