Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Mens vi er delvis inne på skotrær, er det noen sted i Bergen jeg kan få tak i skotrær? Jeg trenger bare et par, og har ikke planer om noen nye skokjøp i nærmeste fremtid, så vet ikke helt om jeg gidder å kjøpe fra O' store internett for å få tak i flere par til en rimelig penge.

 

Skotøyhuset fører noen skotrær i sedertre, men de er litt halvveis, altså at hælen er kun noe tre og ikke en massiv hæl, som du finner på standard skotrær. De kostet vel en 250-300 kr, så jeg ville heller kjøpt et par fra en annen leverandør.

 

De blir sånn ca som disse; http://www.comparest...-shoe-trees.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og den typen skotrær ødelegger hælen på skoen din. Stay away

 

Hvorfor det?

 

Jeg har brukt slike skotrær i mine Sebago Arlington over lengre tid (1-2 års tid) og har ikke lagt merke til noe spesiell slitasje eller lignende på hælen. Men skal sies at jeg ikke er særlig bekymret for de da jeg fikk de til ca 500 kr.

Lenke til kommentar

Noen postet her for en del mnd siden et ganske fresht par med streat-wear sko. Ganske høy over ankelen mener jeg å huske. Jeg kan hverken huske farge eller merke. Kan noen komme på hva hvilken sko jeg tenker på ut fra denne vage beskrivelsen?

 

Om det hjelper så mener jeg at bildet ble postet av en noen-lunde fast poster i MoV.

Lenke til kommentar

Du kan ikke vite hva jeg synes er best. Du leker konge igjen, ja..... Stakkar gutt.... Skulle ønske jeg traff deg i virkeligheten for å se om du er like høy i hatten når du ikke skjuler deg bak en skjerm. Jaja.... Jeg har ikke tid til å sitte bak en skjerm hele dagen. Eksamener skal fullføres. Setter et punktum her, så om du kommer med en retur, så er det liten sjanse for at jeg ser det før om et par uker. God jul folkens!

 

 

 

Noen tips til hvordan få gummisålene på docksidesene mine hvite igjen?

Tannkrem funker supert.
Lenke til kommentar

Du kan ikke vite hva jeg synes er best. Du leker konge igjen, ja..... Stakkar gutt.... Skulle ønske jeg traff deg i virkeligheten for å se om du er like høy i hatten når du ikke skjuler deg bak en skjerm. Jaja.... Jeg har ikke tid til å sitte bak en skjerm hele dagen. Eksamener skal fullføres. Setter et punktum her, så om du kommer med en retur, så er det liten sjanse for at jeg ser det før om et par uker. God jul folkens!

 

Tannkrem funker supert.

 

 

Herregud... Enda en gang avslører du uvitenheten din.

 

Reno har flere funksjoner. Det renser skinnet, det tilfører fuktighet, og det polerer.

 

Vaselin gjør en ting. Det tilfører skinnet fuktighet. Og ikke oppfyller det den funksjonen særlig bra heller, da det gjør det vanskelig å polere med andre midler over det igjen.

 

Så nei, vaselin fungerer ikke like bra som reno til den oppgaven reno er laget for å brukes til. Bare en som ikke vet hva han snakker om ville kommet med den påstanden.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...