Mladic Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er det Bring de bruker til døra, eller samarbeider de med noen andre i Norge? Hvis jeg kunne valgt fritt uten ekstra kostnad, skulle all posten min bli levert av UPS. Jeg er så enig! De ringer deg tidlig på morgen for å avtale en tid senere på dagen, mens DHL og FedEx kommer tilfeldig på døren, og hvis du ikke er hjemme må du som oftest vente et par dager før du får pakken. Ihvertfall har jeg opplevd det gjentatte ganger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jepp. UPS henger en lapp med nummeret til budet på postkassen din, så kan du ringe og avtale tid hvis du ikke var hjemme når de forsøkte. Ikke alltid de ringer på forhånd. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 I tillegg hva synes dere er penest/mest anvendelig av Tan Rusticalf og Tan Grain? Ut fra bildene på siden likte jeg tan grain best, men jeg ser for meg at rusticalf blir de peneste over tid, eller i det minste penere enn de er nå. Skal du bruke dem hovedsakelig på vinteren ville jeg brukt mørk skokrem - begge fargene er litt lyse som de er nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Tan grain var utvilsomt penest. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Far har Hawkshead i tan grain, ser bra ut men jeg vil heller anbefale Alfred Sargent Culford/Cambridge. Personlig eier jeg Culford og er storfornøyd; fargen er bemerkelsesverdig mer livlig enn Hawkshead og kvalitetsforskjellen er tydelig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Far har Hawkshead i tan grain, ser bra ut men jeg vil heller anbefale Alfred Sargent Culford/Cambridge. Personlig eier jeg Culford og er storfornøyd; fargen er bemerkelsesverdig mer livlig enn Hawkshead og kvalitetsforskjellen er tydelig. Fant Cambridge på AFPOS men da riktignok til 288 GBP (uten VAT), som er nesten dobbelt opp av Hawkshead. Legger man til moms og frakt så blir det rett og slett litt for dyrt for meg nå. Tredders hadde visst Culford men til 300 GBP (med VAT så noe mindre uten det naturligvis...). Hawkshead kommer på 158 GBP uten VAT. Likte Culford ganske godt, men er litt usikker om jeg vil ta meg råd til de, men uansett takker for tips! edit: Hva synes dere forøvrig om Herring Langdale? (Laget av Cheaney, riktignok noe dyrere enn opprinnelig tenkt) http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourid=1429&brandid=6&catid=43&shoeid=2999&selectedSizeid=0&selectedFitid=0 Endret 24. november 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikwl Skrevet 24. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2012 Bruker dere skotrær i den typen boobs som det? 12 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Må aldri bruke skotrær i boobs. Da mister de formen fort. Men, ja. Bruker skotrær på sånne boots også Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Haha! Den skrivefeilen der skal få stå, den var for kostelig! Men ja, det var jo så klart boots jeg mente. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja, hvorfor skulle man ikke i boots som andre sko? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har prøvd Saphir renovator og Saphir reno mat. (Reno mat på kostene). Kan ikke akkurat si at de lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvordan Renovateur ikke kan leve opp til forventningene har jeg vanskelig med å forstå. Det er et vidunderprodukt. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Om det er noen som vil ha en boks med renovateur, er det bare å sende en pm. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Lol. Man skal være rimelig dårlig til å pusse sko for å ikke få gode resultater med reno. Men jeg er sikker på at vaselin fungerer langt bedre..... 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det gjør det faktisk! Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hva er det, egentlig? Minkolje? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Har prøvd Saphir renovator og Saphir reno mat. (Reno mat på kostene). Kan ikke akkurat si at de lever opp til forventningene. Lol wut? For å rense av rester? Og hva i all verden har du gjort med renovateuren for å ikke få det til å fungere? Hva står ikke opp til forventningene? Hva er det, egentlig? Minkolje? Blant annet, ja. Endret 25. november 2012 av Christian B Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Om det er noen som vil ha en boks med renovateur, er det bare å sende en pm. Hey, jeg tenkte å prøve Saphir Renovateur. Tar gjerne i mot. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Mens vi er delvis inne på skotrær, er det noen sted i Bergen jeg kan få tak i skotrær? Jeg trenger bare et par, og har ikke planer om noen nye skokjøp i nærmeste fremtid, så vet ikke helt om jeg gidder å kjøpe fra O' store internett for å få tak i flere par til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå