Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Er det Bring de bruker til døra, eller samarbeider de med noen andre i Norge? Hvis jeg kunne valgt fritt uten ekstra kostnad, skulle all posten min bli levert av UPS.

Jeg er så enig! De ringer deg tidlig på morgen for å avtale en tid senere på dagen, mens DHL og FedEx kommer tilfeldig på døren, og hvis du ikke er hjemme må du som oftest vente et par dager før du får pakken. Ihvertfall har jeg opplevd det gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg hva synes dere er penest/mest anvendelig av Tan Rusticalf og Tan Grain?

Ut fra bildene på siden likte jeg tan grain best, men jeg ser for meg at rusticalf blir de peneste over tid, eller i det minste penere enn de er nå. Skal du bruke dem hovedsakelig på vinteren ville jeg brukt mørk skokrem - begge fargene er litt lyse som de er nå. :)

Lenke til kommentar

Far har Hawkshead i tan grain, ser bra ut men jeg vil heller anbefale Alfred Sargent Culford/Cambridge. Personlig eier jeg Culford og er storfornøyd; fargen er bemerkelsesverdig mer livlig enn Hawkshead og kvalitetsforskjellen er tydelig.

 

Fant Cambridge på AFPOS men da riktignok til 288 GBP (uten VAT), som er nesten dobbelt opp av Hawkshead. Legger man til moms og frakt så blir det rett og slett litt for dyrt for meg nå.

 

Tredders hadde visst Culford men til 300 GBP (med VAT så noe mindre uten det naturligvis...). Hawkshead kommer på 158 GBP uten VAT.

 

Likte Culford ganske godt, men er litt usikker om jeg vil ta meg råd til de, men uansett takker for tips! :)

 

edit: Hva synes dere forøvrig om Herring Langdale? (Laget av Cheaney, riktignok noe dyrere enn opprinnelig tenkt)

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourid=1429&brandid=6&catid=43&shoeid=2999&selectedSizeid=0&selectedFitid=0

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har prøvd Saphir renovator og Saphir reno mat. (Reno mat på kostene). Kan ikke akkurat si at de lever opp til forventningene.

 

Lol wut? For å rense av rester? Og hva i all verden har du gjort med renovateuren for å ikke få det til å fungere? Hva står ikke opp til forventningene?

 

Hva er det, egentlig? Minkolje?

 

Blant annet, ja.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...