TOO TRILL Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hva skjer med at alle skal ha sånne jævla fuckings stygge lacoste sko, de er ikke verdt de 1000kr de koster. Man får mye finere sko til 1000kr, og dessuten så ser man ikke helt lik ut på beina som lolsa som ikke eier fantasi eller stil. Endret 28. januar 2009 av Barbie og Ken Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Må vel til for å bli kongen på skulebussen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 kostet meg 500,- kr ! Dessuten, har vi nok forskjellig stil Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er jeg interessert i også http://www.asos.com//Ben-Sherman/Ben-Sherm...aspx?iid=328083 Jeg bruker de og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 fikk nettop Lacoste radiate Quilt´s i posten. Må si meg meget fornøyd ! Men er ikke noe til denne årstiden. Pris og hvor kjøpte du dem hen? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Sko: Converse One Star Metal Mid Klesstil: Hardrocka Tidsepoke: Kjøpr rett før sommeren bruker dem enda. Pris: ca900kr Behagelig og gå i, en av de skoene jeg har hatt som har holdt lengst. Endret 28. januar 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva skjer med at alle skal ha sånne jævla fuckings stygge lacoste sko, de er ikke verdt de 1000kr de koster. Man får mye finere sko til 1000kr, og dessuten så ser man ikke helt lik ut på beina som lolsa som ikke eier fantasi eller stil. Takk. Noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som har tips til butikker i Oslo som selger dugandes vinter/vårsko? Med det mener jeg ikke nødvendigvis noe som er supervarmt, men tåler litt kulde, er behagelige, har tykke såler med godt mønster, og er stilige. Helst svart skinn, jeg er kjedelig sånn. Jeg har sett litt her og der, men finner ikke noe jeg syns er bra. Det nærmeste jeg har kommet er et par Dr. Martens jeg eide for noen år siden, men som etterhvert gikk i oppløsning. Det fine med dem var at de hadde sydd kant rundt toppen/tuppen/det-som-er-foran-pløsen, jeg er sjelden glad i sko som bare har enkel rund tupp uten noe på, slik 95% av Dr. Martens ellers har. Dessuten er Dr. Martens fullstendig ubrukelige på is - gummiblandingen i sålen blir hard som skøytestål. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet om det er noe norsk nettside jeg kan bestilt disse Louis Vuitton skoene: http://www.eluxury.com/estore/browse/produ...2NC?id=12231164 Noen som har sett de på Louis Vuitton i Oslo? Da kan jeg kansje få de til å sende meg de. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Finnes ikke norsk nettside som selger LV.. Om de har de i Oslo vet jeg desverre ikke. Men de var forferdelig stygge Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet om det er noe norsk nettside jeg kan bestilt disse Louis Vuitton skoene: http://www.eluxury.com/estore/browse/produ...2NC?id=12231164Noen som har sett de på Louis Vuitton i Oslo? Da kan jeg kansje få de til å sende meg de. De så ut som en blanding av sneakers, med tanke på lissene, og pensko... Så ikke helt godt ut. I hvilken anledning har du tenkt til å bruke dem i? En vanlig dag? Selskap? Må si meg enig med Homme.. De så ikke veldig fine ut, for å si det litt penere enn Homme. Men han sa det som det var.. De var stygge.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 fikk nettop Lacoste radiate Quilt´s i posten. Må si meg meget fornøyd ! Men er ikke noe til denne årstiden. Pris og hvor kjøpte du dem hen? kjøpte de av en fyr! Han hadde kjøpt de i Oslo et sted for litt mere enn 1000,- kr ! Lenke til kommentar
Purada Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Noen som vet om det er noe norsk nettside jeg kan bestilt disse Louis Vuitton skoene: http://www.eluxury.com/estore/browse/produ...2NC?id=12231164Noen som har sett de på Louis Vuitton i Oslo? Da kan jeg kansje få de til å sende meg de. De så ut som en blanding av sneakers, med tanke på lissene, og pensko... Så ikke helt godt ut. I hvilken anledning har du tenkt til å bruke dem i? En vanlig dag? Selskap? Må si meg enig med Homme.. De så ikke veldig fine ut, for å si det litt penere enn Homme. Men han sa det som det var.. De var stygge.. Kan ikke si meg helt enig der men. Hadde tenkt til å bruke de til vanlig. Men siden dere ikke likte de. Noen bedre forslag til fine sneakers sko? Endret 1. februar 2009 av Purada Lenke til kommentar
floww Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 fikk nettop Lacoste radiate Quilt´s i posten. Må si meg meget fornøyd ! Men er ikke noe til denne årstiden. Pris og hvor kjøpte du dem hen? kjøpte de av en fyr! Han hadde kjøpt de i Oslo et sted for litt mere enn 1000,- kr ! er de nøyaktig lik på bildet? så fake ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Purada: Hvor pene vil du ha dem da? Viss du er ute etter litt mer sneaker typen ville jeg kikket på f.eks Dior H, Lanvin, Bottega Vendeta. Viss du er ute etter litt mer classy ville jeg kikket på f.eks Gucci velcro og liggnende. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Purada: Hvor pene vil du ha dem da? Viss du er ute etter litt mer sneaker typen ville jeg kikket på f.eks Dior H, Lanvin, Bottega Vendeta. Viss du er ute etter litt mer classy ville jeg kikket på f.eks Gucci velcro og liggnende. Ja det var det da. Burde vell egentlig kjøpe meg noen sneakers og noen litt mere pen sko. Bruker nå noen DC shoes som jeg syntes er altfor store. Så litt på de Dior H sneakersa og må si de hadde endel som var ganske kule. Må vell ta en tur til Oslo å se litt tenker jeg, stakkarslig Skien har jo ikke brukende butikker. Takk for svar foresten. Endret 1. februar 2009 av Purada Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har Adidas Hi-Tops, med en sko med svarte og en sko med gule skolisser. Jeg har også Puma Hi-Tops, med samme oppsett som forrige. Begge skoa er hvite. Hva synes dere om to forskjellige skolisser? Hadde 1 blå og 1 rød før Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Purada: Bor du i skien? I så fall har Homeleids og Jans (I porsgrunn) 50% på noen stilige sorte hightops fra Hugo Boss Lenke til kommentar
Purada Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Purada: Bor du i skien? I så fall har Homeleids og Jans (I porsgrunn) 50% på noen stilige sorte hightops fra Hugo Boss Ja bor i skien. Er en stund siden jeg har vært på Homleids og jans så får ta en tur å se. Takk for tipset foresten Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Lovin it! Finnes også i hightops. Endret 4. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå