Mladic Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvis du kler deg litt som en tømmerhugger eller liker #workwear, kan skoene se bra ut til antrekket, men ellers ser det ikke bra ut. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Sebago dockside behandlet med vaselin. Glemte selvfølgelig før bilde. -_- 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Igår gikk jeg til innkjøp av boots for vinteren. Roy Boots fra Rokin. Hva synes dere? De hadde vært finere uten pre-distressing, men jeg likte dem godt likevel. Endret 18. november 2012 av TanTheMan Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er saddlesoap en type imprignering eller en type såpe som renser læret for skitt? Har lest litt foskjellig om det. Noen er veldig for, andre mener det er dårlig. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Saddlesoap er såpe som renser læret, og tørker det ut hvis man ikke tilfører det ny fuktighet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva tenker dere om Clarks Montacute Lord? Synes formen så litt rar ut på bildene til Heppo, men de så bedre ut på andre bilder. Er ikke helt fan av lær som ser brukt ut når skoene er nye, men til en så lav pris kan det leves med. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som har tips til desert boots som har god kvalitet? Har noen fra Filippa K, men dem har jo som nevnt ikke særlig god kvalitet... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Noob-spørsmål om skobørster; er det en forskjell i funksjon og nytte på disse to? Og bør man ha flere skobørster, evt hvilke typer er lurt å ha? http://www.afinepair...polishing-brush http://www.afinepair...lishing-brush-1 Endret 18. november 2012 av Xtra Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Clarks. Hvordan er størrelsen på Clarks? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ganske true to size spør du meg. Mine er 43, og det jeg bruker hos de fleste andre skoene mine også Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Noob-spørsmål om skobørster; er det en forskjell i funksjon og nytte på disse to? Og bør man ha flere skobørster, evt hvilke typer er lurt å ha? http://www.afinepair...polishing-brush http://www.afinepair...lishing-brush-1 Den første har bust av villsvin, og er laget for å polere/gni ut krem/voks. Den andre er av hestehår og er laget for å børste støv av sko/glatte over en allerede eksisterende polering. Det er egentlig ett fett hvilken du velger. Jeg liker best mye børster, altså hestehårsbørster, for all skopuss. 1 Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hei. Nybegynnerspm her. Hvor stor plass skal man egentlig ha i "dressko" og spesielt tåboksen? Sitter med et par herring i 43 og loake i 42.5 og de har begge god plass i tåboksen. Det irriterer meg sidene det er dyre sko, og jeg ikke bruker noe under 43 i joggesko/sneakers - generelt vanlige sko. Det er noe jo noe dritt å sende tilbake og. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det viktigste er at skoen sitter godt i hælen og over vristen. Dersom det er litt å gå på foran i skoene gjør ikke det noe, bare det ikke blir for stort og det ser snodig ut når du går. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kjøpte wolverine 1000 miles i dag på Lille Vinkel. Fikk med en boks med lær-balsam fra shoecare med kokosfett, lanolin, bivoks og "naturlige oljer" Er dette noe å bruke, eller er det bedre å bare holde seg til saphire produktene? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Lær-balsamen høres helt grei ut. Du kan jo prøve selv og se hva du liker best. Det er ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Tenker mer på om det tvilsomme lær-balsam greiene er bra for skoene, eller om det er noe billig ræl som kanskje ikke er så bra. Endret 19. november 2012 av Antatra Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Like så greit å kjøpe Obenauf's HDLP og følge Crane's' guide på SF. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kjøpte wolverine 1000 miles i dag på Lille Vinkel. Fikk med en boks med lær-balsam fra shoecare med kokosfett, lanolin, bivoks og "naturlige oljer" Er dette noe å bruke, eller er det bedre å bare holde seg til saphire produktene? Obenauf's, som Christian lenker til ovenfor. Veldig god, og de satt verdien til 5usd, så ikke noe ekstra i toll og slikt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Siden den koster $ 14 ville du uansett ikke fått toll eller mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå