hfthomas Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 wow og sko har mye til felles 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 wtf diz forum... Noen som har noe å si om kvalitet på Morris by C&J? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Var det ikke noen som nettopp snakket om akkurat det emnet du spør om nå? Det var enten her eller SF. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Herring Richmond http://herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=95&shoeid=450&brandid=6&catid=42&oldcolid=420&stype=0&colourid=1432 KUN til dress? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Så absolutt ikke. Egentlig ville jeg ikke brukt det til dress heller (ville brukt noe mer formelt som cap-toe oxfords). Jeg bruker veldig ofte wingtips, og da som regel til casual antrekk med f.eks. jeans, skjorte og genser. Wingtips er i grunnen relativt casual sko, til tross for at den gjennomsnittlige nordmann ikke ser det slik. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg regner med han tenkte på at de er oxfords. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Ja, men det er jo fortsatt wingtips/full brogues, som vel er innenfor kategorien "business casual". Longwings vil så klart være mer casual, men det er en annen sak. Kan jo også kjøpe semskede wingtips om man er redd for at de skal bli for formelle. Endret 14. november 2012 av lokeland Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Så absolutt ikke. Egentlig ville jeg ikke brukt det til dress heller (ville brukt noe mer formelt som cap-toe oxfords). Jeg bruker veldig ofte wingtips, og da som regel til casual antrekk med f.eks. jeans, skjorte og genser. Wingtips er i grunnen relativt casual sko, til tross for at den gjennomsnittlige nordmann ikke ser det slik. Blir det ikke med en gang kjempeformelt når skoen har closed lacing? Så svaret ditt over nå, greit nok:) Endret 14. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg er møkk lei av at du leker Sir her inne....... For det er du garantert ikke. Ikke en gent en gang. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Herring Richmond http://herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=95&shoeid=450&brandid=6&catid=42&oldcolid=420&stype=0&colourid=1432 KUN til dress? Personlig ville jeg ikke brukt dem til noe annet enn dress. Skal du ha noe til mindre formelle antrekk er det nok av wingtip derbys å velge mellom. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har de samme skoene og bruker dem utelukkende til dress. Derbys er å foretrekke, som nevnt. Lenke til kommentar
Grinebiteren Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har et relativt basic spørsmål som det nok er noen kloke hoder her som kan svare på. Hvorfor er lærsåle å foretrekke fremfor gummisåle? Jeg opplever at lærsåler "smeller"/bråker unødvendig mye på jobb. Videre slites lærsåler raskere(?) enn gummi og sist, men ikke minst vil gummisåler være mer resistent mot vann(?). Eneste ulempen jeg ser er at det ikke er like enkelt å finne pene sko med gummisåle. Hva som er mest behagelig, hvorvidt det ene føles glattere enn det andre er imo subjektive oppfatninger og således ikke interessant. Har i dag ingen sko med gummisåle og er derfor på jakt etter gode forslag. Hva med f.eks denne: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=4018 ? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har et relativt basic spørsmål som det nok er noen kloke hoder her som kan svare på. Hvorfor er lærsåle å foretrekke fremfor gummisåle? Jeg opplever at lærsåler "smeller"/bråker unødvendig mye på jobb. Videre slites lærsåler raskere(?) enn gummi og sist, men ikke minst vil gummisåler være mer resistent mot vann(?). Eneste ulempen jeg ser er at det ikke er like enkelt å finne pene sko med gummisåle. Hva som er mest behagelig, hvorvidt det ene føles glattere enn det andre er imo subjektive oppfatninger og således ikke interessant. Har i dag ingen sko med gummisåle og er derfor på jakt etter gode forslag. Hva med f.eks denne: http://www.herringsh...d=6&shoeid=4018 ? Den du poster er gummisåle. Er du på jakt etter en lignende med lærsåle? Jeg vet ikke om noen andre fordeler med lærsåler annet at det ser penere ut og muligens er mer skånsomt for underlaget? Det er garantert noen vise menn som kommer på noen andre fordeler. At skoen er penere, mener nå jeg at er en ganske stor fordel da, dessuten kan du snurre fortere på beina om du danser! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Lærsåler puster bedre og ser i de fleste tilfeller penere ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Den du poster er gummisåle. Er du på jakt etter en lignende med lærsåle? "Har i dag ingen sko med gummisåle og er derfor på jakt etter gode forslag." Lenke til kommentar
Grinebiteren Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Den du poster er gummisåle. Er du på jakt etter en lignende med lærsåle? Jeg vet ikke om noen andre fordeler med lærsåler annet at det ser penere ut og muligens er mer skånsomt for underlaget? Det er garantert noen vise menn som kommer på noen andre fordeler. At skoen er penere, mener nå jeg at er en ganske stor fordel da, dessuten kan du snurre fortere på beina om du danser! Jeg er på jakt etter et par med gummisåler, for å teste det ut. Derfor på jakt etter tips og gode forslag. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 "Har i dag ingen sko med gummisåle og er derfor på jakt etter gode forslag." Leste feil, trodde han kun hadde med gummisåle Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har funnet ut at jeg trenger noe mer praktisk enn et gammelt par fjellsko til å bruke til diverse gjøremål her hjemme. Er ute etter noen fine støvler som tåler å bli brukt. Pris har ikke mye å si, kvalitet er viktig. Må heller ikke være så "fine" at det blir for mye til hverdagsbruk på en stall. Har funnet et par alternativ jeg liker: Dubarry Galway. Le chameau Jameson Andre forslag? Gjør jeg et dumt kjøp om jeg går for helsvarte dubarry galway? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Må de være så høye? Hvis ikke så tror jeg at jeg hadde gått for et par Bean Boots 10". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå