Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke noe å le av. Det som gir fuktighet til menneskehud vil jo antagelig også gi fuktighet til dyreskinn. Når det er sagt ville jeg personlig ikke brukt det. Jeg ser rett og slett ingen grunn. Spesiallagde produkter i ypperste klasse er tilgjengelig for relativt lite penger, og jeg kan heller ikke se for meg at det blir særlig lett å polere et par sko om det er fullt av vaselin.

 

Det hele begynte med at jeg var tom for neutral skokrem, så da måtte jeg ty til vaselin. Har kun brukt vaselin til å tilføre skinnet fuktighet, ikke polere med det. ;)

Lenke til kommentar

Jeg grisa til skoene mine i semska skinn (og nubuck reagerer vel stort sett likt) med helt forjævlig mye toner fra en laserskriver på jobben en dag, og det var helt uproblematisk å fjerne med edikk og vann, i alle fall. Peis på med en nubuck-børste i tillegg (etterpå) så er du i mål.

Endret av Herr Brun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det hele begynte med at jeg var tom for neutral skokrem, så da måtte jeg ty til vaselin. Har kun brukt vaselin til å tilføre skinnet fuktighet, ikke polere med det. ;)

 

Jeg sa aldri noe om å bruke vaselin til å polere med. Jeg sa at det kan bli vanskeligere å polere skoene når man har brukt vaselin på dem.

Lenke til kommentar

Da sa jeg da heller ikke! Uff så såret du ble....

 

Det blir liksom litt for dumt å nekte for noe som kan leses en side eller to tilbake. Hvis du mente noe annet enn det som står i postene dine anbefaler jeg deg å ta turen tilbake på skolebenken, så lærer du deg kanskje å uttrykke deg litt bedre.

Lenke til kommentar

Jeg sa at jeg aldri har brukt vaselin til å polere med. Det var bare en opplysning. Jeg sa ikke at du hadde sagt noe som helst. Nå må du faen meg gi deg! Det eneste du gjør her på forumet er å lage kvalm. Etter det jeg har forstått er du noen år eldre enn mange her. Du oppfører deg som om du var 13. Jeg er møkk lei av at du leker Sir her inne....... For det er du garantert ikke. Ikke en gent en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Teh.fuck. Skjerp deg, er faktisk du som oppfører deg som en drittunge i dette tilfellet.

 

Edit: Fkm er ikke noe særlig eldre enn de fleste her inne heller. Eller, det vil si - ikke av de som har vært her lenge. Husker for noen år siden når jeg var blant de aller yngste. Det var tider det. Nå er jo godt over halvparten av de som hadde noe å bidra med borte og de fleste som er igjen troller bare.

Endret av AnewZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Såså Dockside, ro deg ned litt. Du drar opp bruk av vaselin, fkm sier at det da kan bli vanskelig å polere (med andre ting som egner seg til å polere med) om man bruker vaselin, så sier du at du ikke har polert med vaselin, mens fkm svarer at han ikke snakket om å polere med vaselin, men bruk av vaselin sin effekt på senere polering (med andre ting). Du klikker i vinkel over ingenting, og jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt her. Det er du som lager kvalm, ikke fkm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Jeg er møkk lei av at du leker Sir her inne....... For det er du garantert ikke. Ikke en gent en gang.

 

Skal dette være en eller annen form for fornærmelse? Jeg kan ikke si at jeg helt skjønner hva det skal bety... Det høres ut som om du snakker om world of Warcraft eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...