Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk kommer til å le nå........ Jeg har brukt kløvervaselin i mange år med bra resultat. Har brukt det på alt fra fotballsko til dressko. Funker fett det.

 

Det er jo ikke noe å le av. Det som gir fuktighet til menneskehud vil jo antagelig også gi fuktighet til dyreskinn. Når det er sagt ville jeg personlig ikke brukt det. Jeg ser rett og slett ingen grunn. Spesiallagde produkter i ypperste klasse er tilgjengelig for relativt lite penger, og jeg kan heller ikke se for meg at det blir særlig lett å polere et par sko om det er fullt av vaselin.

 

 

Nei, det er samme merke, men forskjellig type skinn og forskjellig lest. Den mørke er noe bredere i tåboksen.

 

Uten tvil de lyse. Når det kommer til PTBs syns jeg det fungerer best om de ikke er alt for chunky.

Lenke til kommentar

Ikke utsolgt, sluttsolgt. Modellen går ut av produksjon.

 

Ser at de fører en litt annen variant, Loake Bedale til omtrent samme pris. Linker direkte til Loake nå, fordi det var bedre bilder av skoen der, men Pediwear fører de også.

 

http://www.loake.co.uk/bedale.html

 

Disse her (Brogueshoes.co.uk) hadde en del størrelser igjen av Litchfield også. Siden så noe... avleggs ut.

 

http://www.brogueshoes.co.uk/Loake-Litchfield.html

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Uten tvil de lyse. Når det kommer til PTBs syns jeg det fungerer best om de ikke er alt for chunky.

Jeg er enig, og kjøpte faktisk den lyse. Det var imidlertid kun steinhard selvdisiplin som hindret meg fra å kjøpe den mørke også, og jeg frykter at jeg går på en snarlig smell på den også. Virkelig en lekker sko på, og skinnkvaliteten (Horween chromexcel) var namnam. Hadde den kommet med samme form som den lyse hadde jeg kjøpt begge in a heartbeat.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...