Dockside Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Bexely skal ha greie skotrær. Du kan jo også bare kjøpe et par med Loake skotrær. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Lest før at Bexley har gode skotrær ja, men trenger bare ett par for øyeblikket. Kunne jo tatt med et par Loake skotrær samtidig som jeg kjøpte Litchfield fra Pediwear, men tanken slo meg aldri.. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det vanligste er vel å gå opp en halv størrelse hvis skoene er mellom to størrelser. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Lest før at Bexley har gode skotrær ja, men trenger bare ett par for øyeblikket. Kunne jo tatt med et par Loake skotrær samtidig som jeg kjøpte Litchfield fra Pediwear, men tanken slo meg aldri.. Bestill fra pediwear da. Han markerer til 20 pund hvis du spør. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Finnes det noen Litchfields igjen i verden? Har strl 43 i docksides. Heppo, herring og pediwear er utsolgt... Det ble vel nevnt at de er ute av produksjon, men er jeg heldig finnes det et par igjen! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har nettopp returnert et par 8.5 til Heppo, så du kan jo maile dem om det. Forøvrig, Pediwear merker ikke til 20 pund nå mer virker det som. Spurte og fikk negativt svar. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 snip Du trenger cream polish i tillegg. Det er den du skal bruke på hele skoen, wax polish skal man bare bruke på tuppen og evt. hælen. Her kan du se det mest grunnleggende. 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvor har du det fra at wax polish bare skal på tuppen og hælen? Jeg følger presidental shine guiden, og der skal wax polish på hele skoen i hvert fall. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Mener å ha lest det her. Det er vel noe med at voksen sprekker eller noe sånt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det var jeg ikke klar over. Denne du sikter til da, Haawy? http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/polish-creams-cleaners-price-asc/products/saphir-medaille-dor-pommadier-cream-polish-75ml Er vel dark brown jeg burde gå for, ettersom det er den fargen skoene har, eller? Og noen som vet om hvilken farge jeg bør gå for på børstene? Ser Saphir har 'Neutral' og 'Black' boar bristles, men er usikker på hvilken jeg burde velge. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Gå for den fargen skoene dine har ja. når det kommer til farge på børste er det bare den betydning at det er greit med en til mørke farge, og en til lyse, eller nøytrale/blanke voks osv. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Noen som har erfaring med Loake sin skokrem? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Du kan ha voks på hele skoen, men du bør kun legge på flere lag og blankpusse på stedet som ikke beveger seg, for de blankpssede områdene som har flere lag kan sprekke. Et la over hele skoen går helt fint. Endret 9. november 2012 av NgZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Som NgZ sier, et lag voks på hele skoen går helt fint. I større mengder bør voks kun brukes på tå/hæl. Personlig ser jeg ikke helt poenget med å bruke voks andre steder enn tær og hæl, da man i så fall må fjerne det hver gang man skal pusse skoene på nytt, slik at det ikke bygger seg opp et for tykt lag. Krem er mye mer hensiktsmessig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Så det er like greit å kjøpe krem istedet? Da går jeg for en boks med pommadier cream Takk for gode svar! Leste nå tilfeldig en mail jeg fikk av Pediwear, hvor det sto at jeg fikk med "Loake shoe cream". Erfaringer med denne? @ Rankiz Går nok for begge deler ja. Greit å ha voks på tærne og hælen som de over tipser om. Endret 9. november 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Så det er like greit å kjøpe krem istedet? Da går jeg for en boks med pommadier cream Takk for gode svar! Du burde ha begge deler. Endret 9. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva fjerner dere voksen med? Bare en fuktig klut før hver puss? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Saphir Renovateur holder til vanlig, men det finnes produkter som tar mer, som Saphir Renomat. Endret 9. november 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Du smører bare pårenovateur og fjerner det etter en liten stund? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Smør det på som skokrem og børst. Husk dog å børst skoene godt før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå