Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har Loake Chester her og kan si noe om hvordan de er i størrelse?

Litt store kanskje. Bare litt. Bruker vanligvis 43, kjøpte i str. 43, men føltes ikke som de satt som et skudd, så jeg fikk kjøpt et par kjempetynne innleggssåler i lær og nå sitter de bra.

http://heppo.no/herr...hka-122011-0087

Y/N, alternativer? Ser etter "vintersko" som er litt varme i om mulig, som og ser bra ut vel og merke.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Er i samme båt selv, og blir nok noen chelsea-boots på meg! Er ikke helt sikker på farge ennå. Tenker det blir svart eller mørkebrun. Heller mest mot sistnevnte. Og uten fòr men med tykke ullsokker. :)

Nå skal det sies at jeg nok er yngre enn de fleste her inne, 18 år og siste videregående, men skolen min tatt i betraktning er det ingen fare for å se dum ut. :p

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Enig med dere, Phelge og Tsjuden. Men kan love dere at en stor andel attenåringer ser rart på andre med chelsea boots. Skjorte og v-hals til hverdags er jo til og med vanskelig å fordøye for mange. :nei:

Men så synes jo jeg at å stille opp i gamle joggesko og joggebukse på skolen vitner til dårlig holdning (med mindre man faktisk går idrett), i tillegg til at det er stygt... Vi er nå forskjellige! ;)

Endret av -sebastian-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...