jendoriluka Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Noen som har Loake Chester her og kan si noe om hvordan de er i størrelse? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 http://heppo.no/herresko/sneakers/ek-2-0-ocupsl-chka-122011-0087 Y/N, alternativer? Ser etter "vintersko" som er litt varme i om mulig, som og ser bra ut vel og merke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fyssj og fy, den grusomme sålen der kommer jeg til å få mareritt om i natt. Se etter noen skikkelige skinnboots med en skikkelig såle. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ikke fine. Hva med noen chukkas? http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=464 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Noen som har Loake Chester her og kan si noe om hvordan de er i størrelse? Litt store kanskje. Bare litt. Bruker vanligvis 43, kjøpte i str. 43, men føltes ikke som de satt som et skudd, så jeg fikk kjøpt et par kjempetynne innleggssåler i lær og nå sitter de bra. http://heppo.no/herr...hka-122011-0087 Y/N, alternativer? Ser etter "vintersko" som er litt varme i om mulig, som og ser bra ut vel og merke. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) 20, jeg ser helt appelen med mer tidløse boots, men vet ikke helt om jeg klarer den stilen enda. Dessuten ser de ut til å være ganske kalde. Endret 5. november 2012 av Revolution Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Bruk tykkere sokker i ull og du vil aldri fryse på bena. Tidløse boots er virkelig en investering. De skoene du linket til hadde sikkert passet bra til en ungdomsskole eller VGS elev - litt barnslige. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg gikk med chukkas hele vinteren i fjor. Om det er kaldt avhenger litt av hvor du bor forsåvidt. Synes du helt fint kan bruke sånne sko som 20åring. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Er i samme båt selv, og blir nok noen chelsea-boots på meg! Er ikke helt sikker på farge ennå. Tenker det blir svart eller mørkebrun. Heller mest mot sistnevnte. Og uten fòr men med tykke ullsokker. Nå skal det sies at jeg nok er yngre enn de fleste her inne, 18 år og siste videregående, men skolen min tatt i betraktning er det ingen fare for å se dum ut. Endret 5. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg kjøpte meg chelsea boots siste året på VGS. Ser virkelig ikke hva som er rart med det. Ikke chuckas, brogue boots osv heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg ville gått for mørkebrun. No problem å bruke chelsea boots som 18åring. begynte forøvrig selv å bruke chukkas osv da jeg var 16 Endret 5. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er ikke kjempefan av chelsea jeg. Altså, jeg har det selv, men syns ikke det er det peneste. Men godt med foradring. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Enig med dere, Phelge og Tsjuden. Men kan love dere at en stor andel attenåringer ser rart på andre med chelsea boots. Skjorte og v-hals til hverdags er jo til og med vanskelig å fordøye for mange. Men så synes jo jeg at å stille opp i gamle joggesko og joggebukse på skolen vitner til dårlig holdning (med mindre man faktisk går idrett), i tillegg til at det er stygt... Vi er nå forskjellige! Endret 5. november 2012 av -sebastian- 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva synes dere om disse? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hempene på toppen ga dem et visst fjellskopreg, og er en smule skeptisk til sålens lyse farge. For øvrig fine! Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har noen her erfaring med Frye Boots? De har en del på Shoe Corner i Oslo. Ser riktig bra ut, men jeg vet lite om merket og hvordan kvaliteten er. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 http://www.styleforum.net/t/317902/frye-boots Personlig syntes jeg ikke de hadde så mye pent, men det virker som det er greie sko rent kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Brouge boots på en under 20 ser idiotisk ut. Chelsea boots og chukkas holder i massevis. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Nei. Brogue boots ser ikke dummere ut enn chelsea på en under 20, selv syns jeg det er motsatt. 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Enig med AnewZ. Heller brogue boots enn chelsea boots på en under 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå