cbfn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Takk, takk, sko i shell cordovan burde vært en menneskerett! Fikk kjøpt dem fra en kar fra SF, men de går for ganske grei pris under salget hvis man kontakter noen hos RL. Bretten på buksen er litt forstørret iom. at bildet er tatt ovenfra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Begrenset hvor mye man ser av glidelåsen da når man har bukse over, men jeg er enig. Kvaliteten er ikke særlig kjip heller, sko fra timberland holder generelt ganske grei kvalitet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Visste ikke det var Timberland, så er nok litt bedre enn jeg trodde, men min erfaring med Timberlandsko er at man kan få mer for pengene andre steder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Man kan nesten få mer for pengene uansett hva man kjøper. Og om man skal tenke sånn på hvert eneste plagg man kjøper blir alt veldig ensidig Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg synes ikke mine Timberlandsko varte så lenge som prisen tilsa at jeg skal kunne forvente. Men et poeng du har der Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Sir-Andy: de første og siste er direkte stygg. De i midten er pen. Syns de første er ganske greie, jeg. Til litt røffere bruk. Uansett, han spurte ikke om hva du syns om skoene - men tips til vintersko. Ok, gikk litt fort i svingene. For å ta det litt bedre: de første skoene er sikkert grei, men uten at jeg vet det, ser kvaliteten litt kjip ut. Glidelås og snøring ser litt teit ut også. Det er jo et slags generelt tips til valg av sko. De siste skoene ser litt gangster ut, og ser ikke ut som noen spesielt gode vintersko heller. De i midten er elegant og kvaliteten på Herring er bra, så det kan vel kalles et godt kjøp. Håper dette var et litt bedre innlegg Nei, egentlig ikke. Jeg spurte etter tips til vintersko. Her utdyper du vel egentlig dine meninger om eksemepelbildene. Kunne godt droppa bildene, men tenkte det var til hjelp for å vite ca hvilken stil en bør gå etter... De siste er forøvrig helt vanlige sneakers, hvis det er det du forbinder med gangster. Forresten veldig gode vintersko, og vil si de er mye bedre enn bootsa på vinterføret. De er litt varmere og har bedre såle på vinterføre. Veldig gode å gå i, og kvaliteten er god (slitesterke). Men ja, de er ikke veldig elegante og pene. Derfor jeg er ute etter noe som er litt mer i retning av de to andre ekseplene. Visste ikke det var Timberland, så er nok litt bedre enn jeg trodde, men min erfaring med Timberlandsko er at man kan få mer for pengene andre steder. Merkene var vel ganske irrelevant i denne sammenheng... Btw glidelåsen er det ingen som legger merke til før jeg tar av meg skoa uansett. Kan ikke si det plager meg nevneverdig at den er der. Sikkert andre ting du ville plukka på ved måten jeg kler meg på først, enn glidelåsen på skoa. Hvis du hadde sett at det var en glidelås der, vel og merke. Jeg synes ikke mine Timberlandsko varte så lenge som prisen tilsa at jeg skal kunne forvente. Men et poeng du har der Ingen ting å utsette på kvaliteten der enda hvertfall. Har hatt dem en stund nå. Noe av de mer behagelige skoa jeg har hatt utenom joggesko. Endret 3. november 2012 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hadde et par Timberland sko som ble ødelagt etter 1 uke, så kvaliteten er ikke super for å si det sånn. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 3. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2012 Hadde et par Timberland sko som holdt 5 år, så kvaliteten er super for å si det sånn........ 13 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 http://zzrgate.com/to/http://www.zappos.com/images/z/1/5/4/1/9/9/1541998-p-4x.jpg y/n? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Minner meg om Maison Martin Margiela sine side zip boots, men disse var styggere. Altså, nay. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Du må ikke betale noe gebyrer og du får såklart ikke tilbake fortollingsgebyret da det er en utført tjeneste. Du må såklart legge ved dokumentasjon på varens verdi, hvordan ellers skulle du tilbake moms? Du burde også legge meg bevis for at du har fått tilbake pengene til nettbanken din. Vel, jeg skulle tro kvittering for betalt moms skulle holde i massevis for å bevise hvilket beløp som er betalt i moms. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Litchfield går visst ut av produksjon: Dear Mr ******, Thank you for your email. Sadly Loake have now discontinued this style and as such it is not possible for us to obtain further stock. Very sorry to disappoint and hope to be of further assistance. Kind regards Stephen Bentley Pediwear Shoe Centre Online email:[email protected] http://www.pediwear.co.uk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Damn, det er kjedelig. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da bestilte jeg Litchfield fordi de hadde igjen i min størrelse. Puh! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Samme her. Gleder meg! Synd at de kutter ut Litchfield. Liker den mørke brunfargen, da den passer bra til høst og vinter. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor bestilte dere fra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ble Pediwear Lurer på hvordan servicen er, men folk på SF virker å være fornøyde. Mine blir sendt i morgen antar jeg. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er kvaliteten på noen Loake og Herning sko ganske lik? Blir ikke Herning produsert i Loake sine fabrikker? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Noen, ja. Og ja, kvaliteten er ganske lik på noen av skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå