Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sir-Andy: de første og siste er direkte stygg. De i midten er pen.

 

Syns de første er ganske greie, jeg. Til litt røffere bruk. Uansett, han spurte ikke om hva du syns om skoene - men tips til vintersko.

Ok, gikk litt fort i svingene.

For å ta det litt bedre: de første skoene er sikkert grei, men uten at jeg vet det, ser kvaliteten litt kjip ut. Glidelås og snøring ser litt teit ut også. Det er jo et slags generelt tips til valg av sko.

De siste skoene ser litt gangster ut, og ser ikke ut som noen spesielt gode vintersko heller. De i midten er elegant og kvaliteten på Herring er bra, så det kan vel kalles et godt kjøp.

 

Håper dette var et litt bedre innlegg :)

Nei, egentlig ikke.

Jeg spurte etter tips til vintersko. Her utdyper du vel egentlig dine meninger om eksemepelbildene. Kunne godt droppa bildene, men tenkte det var til hjelp for å vite ca hvilken stil en bør gå etter...

 

De siste er forøvrig helt vanlige sneakers, hvis det er det du forbinder med gangster. Forresten veldig gode vintersko, og vil si de er mye bedre enn bootsa på vinterføret. De er litt varmere og har bedre såle på vinterføre. Veldig gode å gå i, og kvaliteten er god (slitesterke).

Men ja, de er ikke veldig elegante og pene. Derfor jeg er ute etter noe som er litt mer i retning av de to andre ekseplene.

 

Visste ikke det var Timberland, så er nok litt bedre enn jeg trodde, men min erfaring med Timberlandsko er at man kan få mer for pengene andre steder.

Merkene var vel ganske irrelevant i denne sammenheng... Btw glidelåsen er det ingen som legger merke til før jeg tar av meg skoa uansett. Kan ikke si det plager meg nevneverdig at den er der. Sikkert andre ting du ville plukka på ved måten jeg kler meg på først, enn glidelåsen på skoa. Hvis du hadde sett at det var en glidelås der, vel og merke.

 

 

Jeg synes ikke mine Timberlandsko varte så lenge som prisen tilsa at jeg skal kunne forvente. Men et poeng du har der

Ingen ting å utsette på kvaliteten der enda hvertfall. Har hatt dem en stund nå. Noe av de mer behagelige skoa jeg har hatt utenom joggesko.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Du må ikke betale noe gebyrer og du får såklart ikke tilbake fortollingsgebyret da det er en utført tjeneste. Du må såklart legge ved dokumentasjon på varens verdi, hvordan ellers skulle du tilbake moms? Du burde også legge meg bevis for at du har fått tilbake pengene til nettbanken din.

Vel, jeg skulle tro kvittering for betalt moms skulle holde i massevis for å bevise hvilket beløp som er betalt i moms.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...