PatSharpX Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Søker litt fine boots som er foret. Fant ikke de Phelge snakket om. Har bare funnet de Herring Tregoose, men hadde vært fint med litt alternativer. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Her er de http://www.pediwear.co.uk/loake/products/5056.php Loake Wolf. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Split-toe loafers, yay or nay? Endret 31. oktober 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Synes det funker på tassle, men ikke penny. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Lager Meermin vintersko, eller boots? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Christian B har et par chuckas. Tror det er MTO. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Christian B har et par chuckas. Tror det er MTO. Har de jeg også, er ikke MTO, men du finner de ikke på hjemmesiden deres. Mine er sendt tilbake til Spania på reparasjon, alle fraktkostnader blir dekket av Meermin så skal ikke klage... Endret 1. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Christian B har et par chuckas. Tror det er MTO. Har de jeg også, er ikke MTO, men du finner de ikke på hjemmesiden deres. Mine er sendt tilbake til Spania på reparasjon, alle fraktkostnader blir dekket av Meermin så skal ikke klage... Hva skjedde? Hvor gikk de fra hverandre? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Søker litt fine boots som er foret. Fant ikke de Phelge snakket om. Har bare funnet de Herring Tregoose, men hadde vært fint med litt alternativer. Her er de http://www.pediwear....oducts/5056.php Loake Wolf. Fine sko! Takk for link. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Christian B har et par chuckas. Tror det er MTO. Har de jeg også, er ikke MTO, men du finner de ikke på hjemmesiden deres. Mine er sendt tilbake til Spania på reparasjon, alle fraktkostnader blir dekket av Meermin så skal ikke klage... Hva skjedde? Hvor gikk de fra hverandre? http://www.imgur.com/h3Qom Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Et lite dilemma: Sitter her med et par Litchfield, som jeg egentelig hadde tenkt å beholde, i det jeg ser Wolf modellen hos Pediwear. Disse er jo foret, og vil dermed være et bedre alternativ til vintern. Men igjen; Vet mange her har Litchfield, og er fornøyd med dem til vintersbruk? Stemmer dette? Surt at man ikke får Wolf i samme farge som Litchfield, forøvrig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg har ikke hatt problemer med Litchfield om vinteren. Spørs litt på hvor du bor og sånn da, jeg manglet en del på tyve minus i fjor. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Neida, dette er ikke snakk om nordområdene. Men vil samtidig ikke ha blå tær bare fordi det er 5 blå ute. Må man beregne å gå med ullsokker hele vintern for at Litchfield skal være hensiktsmessige? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei, long time lurker first time poster her. Kjøpte meg et par sko på volt for to uker siden. Når jeg skulle ta dem av idag løsnet hælen. Trygt å anta at dette ikke er normalt etter kun to ukers bruk? Beklager litt shabby bildekvalitet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Bare å gå tilbake å klage. Regner med du får nye. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vil forsåvidt anbefale deg å ikke dra eller trår på selve hælen når du tar av skoene. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Og jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe sko på volt... 4 Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Og jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe sko på volt... Fair enough, er desverre litt reduserte muligheter i Bodø på skofronten, og er litt skeptisk til å kjøpe på nett uten å ha prøvd først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå